Ben blij dat er ook mensen vallen over het gedrag van Ryan. Vind het echt een vreselijke man. Hij had toch ook een grapje gemaakt over het huwelijk van Hugh dat gestrand was? Aan het gezicht van Hugh toen te zien was hij daar niet heel happy mee.
Ik vind Blake en Ryan echt een beetje Nicolette van Dam en Bas? achtig
Canât unsee now
Ja houuuu op ik wil die film nog zien en nu kan ik niet anders zien.
ik vergeet saaie celebrities altijd maar ik haat ryan reynolds gewoon omdat hij deadpool is. ik vind die film echt agressief niet-grappig omg echt zulke kkhumor (oh letterlijk volgens mij? idk er was iets met kanker), ik word gewoon echt geirriteerd als ik aan die kutfilm denk
Ik vind Deadpool en Welcome to Wrexham echt heel leuk, en heb over RR gelezen dat hij heel veel last van anxiety heeft en denk altijd dat hoe hij zich gedraagt een soort overcompensatie daarvoor is, dus voel altijd wel een soort medeleven met hem. Blake vind ik vooral altijd erg net niet. Ze is natuurlijk mooi (op een heel standaard manier), maar ze kan eigenlijk helemaal niet zo goed acteren, ze is ook niet bepaald grappig, en ze heeft duidelijk niet het marketingtalent van haar man. Ik hoop dat ze na deze twee promotours weer even voor flinke tijd uit het spotlicht verdwijnen.
Wat gebeurt er? Ik mag het niet zien.
Anyways, Ryan Reynolds is echt de koning van de cringe âthatâs epic broâ humor uit 2010 en alleen van die edgy mensen die nog steeds van dat soort humor houden kijken zijn films. Ik ben echt nog nooit verbaasd geweest over mensen die hem grappig vinden, het zijn altijd dezelfde types. Vind hem grappig vinden een red flag tbh.
En hij is altijd zijn gin, zijn mobieletelefoonplan en andere bedrijven aan het promoten en Blake doet dat ook altijd met haar drankmerk en nu haarmerk, echt van die hebberige gieren en I love dat dit nu zo opblaast en Joop dat Ryan en Blake weer net zo impopulair worden als tijdens the Green Lantern.
Ook zo vreselijk om te zien hoe hard ze dit antwoord uit haar hoofd heeft geleerd. Heb haar bij 5 interviews horen zeggen dat iedereen âa person of multitudesâ is
Had niet perse een hekel aan ze maar vind het altijd zo grappig als bekende geadoreerde mensen van hun voetstuk vallen. Zeker als het dan ook helemaal terecht blijkt te zijn.
Angstig zijn is natuurlijk geen excuus om je kloterig te gedragen. Daarvoor kun je namelijk gewoon in therapie (zowel kloterig gedrag als angst) en ik denk dat deze kerel daar prima de middelen voor heeft.
Ja, 100%.
Ik kan Ryan Reynolds niet uitstaan. Blake zegt me verder weinig, maar hij is echt nummer 1 BEC
Dat geforceerde grappig doen hangt me al jaren de keel uit.
En ondertussen is hij miljardair, dus per definitie een slecht mens.
Dat interview is zo vreselijk om te kijken. Op een gegeven moment gaat het over kleding, en dan zegt Blake heel bitchy tegen de interviewer (zonder haar een blik waardig te gunnen) of men dat ook aan mannelijke acteurs vraagt. Dan zegt die interviewer âI wouldâ en dat negeren ze dan beide compleet. Echt zulke nare vibes.
B en R zijn ook continu samen bij The Eraâe Tour en wedstrijden van Travis Kelce met Taylor, volgens mij is zelfs die vriendschap voor hun een PR stunt.
Blake en Taylor zijn echt al heel lang bevriend. Weet niet eens wat ik erger vind, heb denk ik nog liever dat die hele vriendschap PR is dan dat die hele vertoning van white girlhood door twee vrouwen van midden dertig echt is en andere vrouwen dat als de heilige graal zien.
[quote=âSarie, post:4513, topic:34338, full:trueâ], en dan zegt Blake heel bitchy tegen de interviewer (zonder haar een blik waardig te gunnen) of men dat ook aan mannelijke acteurs vraagt. Dan zegt die interviewer âI wouldâ en dat negeren ze dan beide compleet. Echt zulke nare vibes.
[/quote]
Ugh, moet dit dan een soort seminfeministische power move zijn? Ik heb geen tiktok dus vrij veel gemist. (Edit: dit is een ander interview volgens mij? Zie influencertopic)
Maar alleen al hoe zij erbij zit met dr voeten op de bank quasi joviaal te doen terwijl ze toch een film over een serieus onderwerp aan het promoten is. Read the room!!
Echt zonde want volgens mij een goed boek en potentieel goede film. Maar zij is echt too hung up aan een bepaald idee (dat barbenheim idee?). En het werkt gewoon niet, zo geforceerd, zo toondoof, zo onoprecht.
Ja weet ik, maar eerder was die vriendschap best wel private, maar opeens zijn R en B overal, en ook altijd samen. Sowieso lijkt hun marketing echt âhet powercoupleâ te zijn. Dat was eerder voor mân gevoel minder.
Dit interview is uit 2016 en er werd een andere film gepromoot
Mwa, je hebt dan denk ik de genante periode waarin Ryan en Blake op Twitter over elkaar tweette alsof ze niet naast elkaar zaten gemist. Taylor Swift is net weer herrezen uit de periode waarin ze haar privé leven privé wilde houden, in de periode daarvoor waren zij en haar ral9016 vriendengroep (incl. Blake) overal te zien.
Niet eens gebroken wit, gewoon verkeerswit đ„č
Geen zorgen; het boek is zelf ook al waardeloos en een verheerlijking van huiselijk geweld. Je mist er niks aan als je het boek en de film overslaat.