FF Boulevard #9

Ik haat dat JLO nu de schuld krijgt van de scheiding. Ben Affleck is een problematische man met een dubieus verleden, heden en toekomst.

Ze zijn uit elkaar sinds die de dag waarop hij zo boos het portier van hun auto dicht deed. Witte mannen worden zelden gecanceld maar het is hoog tijd dat hij dat wel wordt.

32 likes

Deze man was sowieso niet helemaal wijs

1 like

Hoe weet je dat?

En ja bizar dat de vrouw weer de schuld krijgt.

6 likes

Ik heb het idee dat Ben een love bomber is. En zei Jennifer G niet zoiets als:
Hij is net als de zon, als hij schijnt, is het warm en geweldig. Maar hij kan ook enorm kil zijn, als schaduw en dat is pijnlijk

9 likes

Ze zijn sinds 26 april uit elkaar, dat staat vermeld op de scheidingspapieren.

4 likes

Ah zo!

6 likes

En Ben is nu alweer aan het daten smh :triumph:

44 likes

sorry dat ik blake er weer bij haal maar ik vond dit wel een leuke video

7 likes

Oke ik ben eigenlijk al die celeb beautymerken zat, maar dit is wel de uitzondering!

10 likes

Om hierop terug te komen… in Aaf en Lies wordt Gijs al een hele poos niet genoemd, maar wel dat ze een rottijd heeft. Ik luister niks van GG zelf, maar zou het toch een breuk veroorzaakt hebben?

5 likes

Is dit in de aflevering van vandaag?

5 likes

Ja, als ze het heeft over haar weekcijfer en ze is op vakantie met haar broer en Gijs is niet mee.

9 likes

Is al wel in een aantal andere afleveringen voorbij gekomen hoor. Dat ze aangeeft een vervelende periode door te gaan zonder te benoemen wat er speelt, wat natuurlijk haar goed recht is. Maar valt op in combinatie met dat Gijs of het patchwork gezin nooit meer voorbij komen.

10 likes

Ja, dat klopt maar dat kan van alles zijn. Heb haar nog nooit niet over Gijs gehoord. Maar ik kon mij al niet voorstellen dat alles koek en ei zou zijn/blijven tussen hen. Wel erg sneu, vind haar zo’n leuke vrouw (en gun haar dus stiekem ook een betere man dan GG)

11 likes

Viel mij ook al op toen ik de aflevering luisterde. Normaal gesproken brengt ze Gijs ook vaak ter sprake.

7 likes

https://www.instagram.com/p/C_CV7GLJBA3/?igsh=MTdncDJxMWl1Y2NiMw==

Justin Bieber is vader geworden. Leuk dat ze een normale naam hebben gekozen.

11 likes

Behalve dan dat Blues

5 likes

Het was me vorige weken ookal opgevallen dat als ze iets over haar gezin of priveleven vertelt hij niet meer wordt genoemd.
Eerder werd hij casual vermeld als het over iets banaals ging, vb. Gijs drinkt veel koffie, Gijs had dit of dat gedaan…
Haar schoonmoeder kwam ook regelmatig kort ter sprake en dat is ook al even niet meer zo.
Dus ik ben bang dat ze voor de zomer uit elkaar zijn gegaan.:disappointed_relieved:

8 likes

Fan hier. In de hele aflevering van de podcast vertelt ze dat dit incident de druppel was. Daarvoor had ze al meerdere cursussen met de hond heeft gedaan en hulp ingeschakeld. Het was in coronatijd en vervangende paspoorten konden op tijd gemaakt worden, waardoor de vader van haar dochters ze een hele tijd (maanden) niet heeft kunnen zien. Ze merkte dat ze de hond dat bleef verwijten, dus is de puppy teruggebracht.

Ik keur het niet goed, zeker niet, maar dit is te makkelijk zo zonder context.

6 likes

Kinderachtige vrouw

35 likes