Ik vond Halina vroeger echt superkut en toen ging ik haar podcast luisteren en toen werd ik fan.
Haar vorige horror film, bodies bodies bodies (staat op prime) was ook echt leuk!
Ik vond Halina vroeger echt superkut en toen ging ik haar podcast luisteren en toen werd ik fan.
Haar vorige horror film, bodies bodies bodies (staat op prime) was ook echt leuk!
Ik ben ook benieuwd! Haar debuutfilm was wel echt slecht. Over een tbs-er en zijn behandelaar (Carice), maargoed dit is prima iets waarin je kan groeien en ontwikkelen. Ook zo vet dat ze deze grote namen aan de film heeft kunnen koppelen
Ja heel stom maar ik had dit ook, ook door de podcast echt wel anders geworden. Ben nu ook helemaal blij met alle aandacht die de film krijgt
Halina zat een tijdje gewoon te vaak bij DWDD interessant te doen maar gelukkig kunnen we dat nu aan het Matthijs van Nieuwkerken effect wijten
Oh naar die film was ik altijd benieuwd, leuk dat hij op Prime staat, dan ga ik hem daar bekijken.
Ja precies iedereen aan die dwdd tafel was onuitstaanbaar
Twas op zân ergste toen Carice de zoon van Matta deed en ze dan steeds tafeldame was en hij zo hohohahahihieigenlijk ben jij mn schoondochter haha ha deed.
Ja dat was echt afgrijselijk. Dat gĂng ook maar door.
Biecht: ik heb gegoogled om op te zoeken wie je bedoelde. Op de term âmattaâ vond ik uiteraard niet gewenste resultaat đ«
Dat ze samen Kerst zouden vieren en daarover grapjes maakten aan tafel herinner ik mij goed.
In mijn omgeving haten (!) sommigen Halina echt. Altijd al heel stom gevonden en overdreven om zoveel haat over haar te uiten. Ze is ook een mens die meedraait in een systeem. Nu snapt iedereen het opeens (Ivo van Hove was een klootzak en zij was in die tijd zijn muze), maar tering hé, wat kreeg/krijgt zij veel over zich heen.
Ja klopt, maar ik denk dat ook Halina gewoon een heel aanwezige vrouw is, ze zei ook in de podcast dat ze adhd heeft, en toen dacht ik Ohja ik heb ook die aanwezige too much energy die sommige/veel mensen heel slecht trekken.
Denk dat nu ze ouder is, ze ook wat rustiger en minder LOOK AT ME (onbewust) is en gewoon haar werk laat spreken voor zich.
hahaha weet niet of iemand dit volgt maar de cast van (de amerikaanse) dancing with the stars is bekend
en anna delvey doet mee ![]()
![]()
Inclusief enkelband!!!
Ik vind het leuk dat Ilona Maher meedoet! Ik weet niet hoe ze het deed voor de Spelen, maar ze gaat echt goed momenteel.
Maar is een enkelband niet omdat je huisarrest hebt? ![]()
Ze heeft het besproken en het mag ![]()
Het is zo wonderlijk dat in Amerika een crimineel mag meedoen met zoân show. Maar dan bedenk ik me dat Holleeder ook een tijdje in de markt werd gebracht als knuffelcrimineel
OoookeâŠ.
ik vind het ook verwonderlijk hoeveel aandacht gypsy rose krijgt
Ze heeft haar straf uitgezeten maar haar visum is verlopen en daarom heeft ze huisarrest. Vanwege haar rijkdom/status/het feit dat ze de borg kan betalen kan zij de afwachting van haar procedure thuis afwachten, maar ze zit dus niet meer vast vanwege wat ze gedaan heeft maar omdat ze illegaal in de VS is. Ik vind dat wel anders tbh want asielprocedures zijn dom, maar goed, beetje too much voor dit topic misschien