Je doet alsof het heel noodzakelijk is om een ode aan je babydaddy zijn verjaardag te doen. Maar ik zie ze in mijn omgeving niet hoor😂 je kan elkaar gewoon een sms sturen met happy birthday en het daar lekker bij laten.
Maar dit is toch juist wat ze altijd doen. Het is hun werk. Dat openbaar feliciteren doen ze ook altijd bij hun zussen, broer en moeder.
Kan me herinneren dat ze dat ook bij Scott deden toen hij eigenlijk bij de hele familie persona non grata was. Dus zou wel gewoon zo ‘horen’ bij ze.
true, maar ik zou wel flippen als m’n moeder mn exbabydaddy die 100 keer vreemd is gegaan, dat ook nog deed terwijl we een paar dagen geleden een embryo voor kind nr2 geplaatst hadden, allegedly een cosy tijd had met de beste vriendin van m’n zusje een fijne verjaardag zou wensen op insta.
en niet alleen een fijne verjaardag wensen, maar ook 10 foto’s samen posten en hem je zoon noemen??
maar vond het gewoon grappig en vroeg me af of het een tristan en khloe relaunch was voor het nieuwe seizoen op Hulu
Ik vind je toon echt fucking onaardig. Over mijn ‘interessant’ doen. Ik zei alleen dat ze een heel aardig meisje was. Zonder onderbouwing had ik dat niet kunnen roepen hier want dan had ik ook mensen over me heen gekregen. betekend niet dat ik alles weet over real life soaps en de kardashians want dat is alles behalve mijn vakgebied. Ga deze discussie verder ook niet meer aan. You do you.
Kendall heel aardig? Zijn er niet allerlei foto’s dat ze op gehandicapten parkeer plekken voor de yoga haar auto zet. Geen fooi geeft etc
Ik was niet haar BFF he😂 heb de meid een keer een handje geschud en een paar keer gezien in het appartement dat ik deelde met 9 meiden. Tegen mij was ze altijd heel aardig.
Oh wist niet wat de (werk)context was. Reageerde alleen op dat er toch juist best veel moeite werd gedaan om haar als Nice girl neer te zetten. Nadat er veel negatieve berichtgeving was. In de nieuwe afleveringen zegt ze zelf ook dat er vaak wordt gezegd dat ze onaardig overkwam, en lieten ze haar vrienden ah woord dat ze heus heel grappig en goofy is. Was raar eerlijk gezegd
Lady Gaga tijdens haar optreden bij de Oscars. Fancy jurk uit, make-up er zo goed als af en haar haar in vlecht. Wat een verademing dit om te zien en wat ze er goed uit zo!
Dit was haar outfit op de rode loper:
Kan echt niet meer naar haar kijken, helaas. Sinds ik dat filmpje heb gezien waarbij ze een jonge fan over haar heen laat kotsen tijdens een concert
Niet gezien. Hou ik ook zo.
Correctie: Er was die avond maar 1 optreden en dat was Naatu Naatu.
Er waren nog 4 zangeressen die iets deden met een microfoon maar dat was allemaal
Heb haar optreden verder niet gezien maar daar gaat mijn berichtje ook niet over? Het gaat om haar outfit.
Wat?!
T was een grapje omdat het 3 best wel heel saaie ballads waren en 1 nummer dat (expres?) heel vals was en daarna kwam NN en toen ging de zaal los.
Dit nummer, dansje is echt fantastisch. En live:
Staat helaas geen betere versie nog
Wtf serieus??
Iedereen zijn ding. Ik vind dit echt vreselijk. Daarbij waren die liedjes van Lady Gaga en Rihanna ook niet echt nummers om vet enthousiast mee te gaan doen. Ja heb inmiddels optreden van Gaga wel bekeken.
Ik heb het even opgezocht van Lady Gaga maar echt zo niet boeiend. Het was bijna 10 jaar geleden in een show en het was een soort droomshow slijm kots
Echt onvergeeflijk van haar zeg
"Kots"filmpje als je nieuwsgierig bent
Lady Gaga Gets Vomited on at SXSW Performance & Hates Selfies - YouTube
Ik vond het al gek dat ik het niet was tegengekomen in het zwarte gat van tiktok. Maar dit was dus 10 jaar geleden ofzo en het klonk idd erger dan het eruit ziet. Ik dacht even die heeft vorige week ofzo vol over zich heen laten kotsen.
Stelt inderdaad geen zak voor. Dat meisje staat ook zo truttig te doen