FF Boulevard #9

Dit viel me vandaag echt expliciet op. Dat ze met een vriendin naar een Waddeneiland ging, met haar broer naar Oostenrijk en binnenkort met Lies naar Vlieland. Gijs wordt idd nergens genoemd. Ik vind t zo kut voor haar, zo’n geweldig leuke vrouw.

16 likes

Wat nou context, ik snap hier niks van, het is een puppy natuurlijk kauwt die op alles wat je binnen z’n bereik laat. Volgens mij bestonden spoedprocedures voor paspoorten ook gewoon tijdens corona hoor. Hoe kan je überhaupt een grudge tegen een hond houden lol Jezus, klinkt wel beter dat ze geen hond in huis heeft als ze er zo tegenaan kijkt.

26 likes

Jezus ik ben blij dat die hond een kans op een beter leven krijgt, klinkt als een vreselijk en kinderachtig mens.

5 likes

Eens. Toen ik de podcast luisterde dacht ik ook wel “nee, niet ok dit”, maar de Britse kranten schrijven bijvoorbeeld niet over de de rest van het gesprek, over endometriose. Of over de dingen die ze bespreekbaar probeert te maken. Zaken als depressie, verslavingen, een vader die niet in haar leven was, de periode dat ze gestalkt is, therapie, een doodgeboren kind, onzekerheid. Niemand is perfect, maar ik zie dat de Britse tabloids wel selectief zijn. De hond had gedragsproblemen en met 2 kleine kinderen erbij was het al eng, dat van de paspoorten was de druppel.

Liever dat je de hond dan toch een tweede kans geeft via het asiel dan dat je de hond dag en nacht buiten laat en wanneer hij aanhoudend blaft, hem schopt. (dit doet een buurvrouw van mijn ouders namelijk).

8 likes

Dan toch nog steeds: liever de hond een kans geven op een adequate baas via het asiel, dan de hond houden, ook al kan jij niet de hond op de juiste manier corrigeren en gaat het ondanks cursussen het bergafwaarts. Maar dat is mijn mening, blijkbaar. Als mijn katten zouden laten blijken dat ze niet happy zijn en een mogelijk gevaar zouden vormen voor een hypothetisch kind, en meerdere hulptrajecten zouden niet geholpen hebben, zou een andere baas of setting beter zijn.
Als je vaker naar haar luistert, merk je dat ze mentaal niet de sterkste is. Sommigen verwoorden dat wel vrij hard. Ze had de puppy niet moeten adopteren, maar tijdreizen kan niet.

7 likes

Ze is leuk maar ze keek altijd wel een beetje te veel tegen GG op, terwijl zij veel toffer is

13 likes

Ja vind ik ook! Zo zonde.
Als je haar hoort praten, bijvoorbeeld in de podcast ‘echt gebeurd’ (dat zijn heel oude opnames van voordat zij een relatie met hem kreeg) hoor je dat ze ook helemaal zoals GG is gaan praten, zo praatte ze toen dus nog niet. Ze adoreert hem zo terwijl het toch echt een onaantrekkelijke, beetje zeikerige man is en zij juist zo leuk en sprankelend.

14 likes

Even random fact over Lily Allen; wisten jullie al dat ze de zus is van Alfie Allen, die Theon speelt in Game of Thrones?

• Wist ik!
  • Wist ik niet!
  • Wie is Theon?

0 stemmers

4 likes

En dat het liedje Alfie van Lily Allen dus ook over hem gaat

18 likes

zij had toen toch gelogen dat ze die zus mocht spelen maar ze dat niet wilden omdat theon zijn handen in haar broek steekt oid? toen zei hij ook dat dat helemaal niet zo was

3 likes

En dat ze getrouwd is met Jim Hopper uit Stranger Things

16 likes

Oooh dat wist ik weer niet!

5 likes

Daarvoor vind ik hem minder leuk :joy::joy:

1 like

Heb je hier een voorbeeld van?

3 likes

Zijn die niet uit elkaar?

@Drosera Dit maakt het verhaal toch helemaal niet goed? Als je een puppy neemt weet je dat je alles (bij wijze van spreken) achter slot en grendel moet doen. Zelfs met training kan een hond soms een stuk papier als een leuk speeltje zien. De schuld ligt hoe dan ook bij haar.

5 likes

Gewoon dat lijzige. Ze heeft zelf ook een keer in een podcast gezegd dat ze zo is gaan praten door hem.

10 likes

Nee.

Wat de hond betreft, ze heeft in overleg met het asiel waaruit ze hem geadopteerd had besloten dat het beter voor de hond was als ze een nieuw plekje voor hem zouden zoeken, en hij is ook direct ergens anders gebracht, niet terug naar het asiel. Het is niet alof ze hem ergens aan een boom heeft gebonden, ze hebben overlegd en gewacht tot een nieuwe baas gevonden was. Kan toch gebeuren dat je een huisdier adopteert en het geen match is? Moet je die dan maar houden ondanks dat het voor zowel jezelf als het huisdier niet goed werkt?

19 likes

https://www.nu.nl/film/6326633/film-halina-reijn-met-nicole-kidman-in-premiere-voelde-ongelofelijk-veilig.html

Ik vind dit echt een superknappe prestatie van Halina! Ben helemaal trots, haha al slaat dat helemaal nergens op want ik ken die vrouw niet eens. Maar vond haar in de podcast heel leuk en eigen. En sowieso top als een vrouw zoiets tofs heeft gedaan.

Ben heel benieuwd naar de film, ik ga die zeker kijken!

77 likes

Hahha nee ik had hetzelfde en er wordt altijd wat lullig gedaan over haar. Maar vind het ook echt knap dat die film het zo goed doet en dat ze die stap durfde te zetten. Ook gewoon als vrouw en dan tegen de normale route in. Nou ja vaag verhaal maar had helemaal hetzelfde gevoel.

16 likes

Ik vond Halina vroeger echt superkut en toen ging ik haar podcast luisteren en toen werd ik fan.

Haar vorige horror film, bodies bodies bodies (staat op prime) was ook echt leuk!

21 likes