Oké maar je hebt een grapje maken en je hebt de hele attitude die Blake daarna geeft. De rest van het interview negeren ze de interviewster zowat volledig. En in de paar allerlaatste seconden zie je die chick naast Blake nog met haar ogen rollen. En Blake ook wat geïrriteerd kijken. Ik vind het echt overduidelijk mean girl gedrag.
Ik vind dit echt in bochten wringen om het rare gedrag van Blake Lively goed te praten. Ze gedraagt zich echt als een nare vrouw, en ‘ze bedoelde er vast niks kwaads mee’ zou je net zo goed kunnen stellen over het ‘congratulations on your little bump’ wat die interviewer zegt. Het is zelfs nog veel waarschijnlijker dat zij dat gewoon lief en goed bedoelt (en dat ze het woord little gebruikt omdat de zwangerschap nog pril en net aangekondigd is) want waarom zou zij in haar baan gaan lopen sneren naar een grote bekende actrice terwijl ze gefilmd worden?
Ja natuurlijk zijn opmerkingen als ‘wow wat een buik, zitten er daar 2 in’ of ‘nou, je zou niet denken dat je al zo ver bent, je buik is nog echt mini’ heel kut, dat ben ik volledig met je eens, maar dat heeft echt niks te maken met wat die interviewer hier tegen Blake Lively zegt of bedoelt.
Sowieso was het een grappige reactie, omdat Blake heel erg Scarlett Johannson na wou doen. Zij kreeg heel veel vragen over haar pak tijdens Avengers presstour, maar zij kon daar dan juist weer heel passend kritisch op zijn.
Nu is Ryan kennelijk al met Blake gegaan terwijl hij nog met Scarlett getrouwd was, en was de reden dat ze scheidden omdat Scarlett succesvoller was dan hij
Oh nee hoor! Ik bedoelde ook juist te zeggen dat de interviewer er niks kwaads mee bedoelde, maar dat de opmerking blijkbaar wel verkeerd viel.
Verder eens! Is sowieso niet een reden om iemand dan het hele gesprek niet meer aan te kijken
Ik heb weleens met Kjersti Flaa gewerkt en zij is echt zo onwijs lief. Zit niks kwaads in. Daarom vind ik het extra lullig.
Ja en zoals eerder gezegd kan je die uitdrukking niet met dezelfde betekenis vertalen naar Nederlands. Het is daar een veel gebruikte uitdrukking!
Echt, stop met dit gedrag van Blake goedpraten. Haar reactie was dom. Als ze echt bezwaar had tegen ‘congratulations with your little bump’ had ze dat op een onderbouwde manier kunnen zeggen in plaats van zo’n kutopmerking te maken. Ze probeerde gewoon feminisme te gebruiken om zich dat hele interview als een mean girl te gedragen
Dus, denken we dat Alicia Silverstone nog leeft?
Edit: Clueless actress Alicia Silverstone appears to eat poisonous Jerusalem Cherry plant in... - LBC
UGH!.. As if!
Het is officieel. Jennifer en Ben gaan scheiden.
Het was net zelfs op het NOS journaal. Komkommertijd hoor
Mooi moment om het meesterwerk This is me… now opnieuw te kijken.
Ik dacht eerst wat flauw van die familie om zijn wens niet te eren, totdat ik las dat het om een levende hond gaat 🫨. Hoe kun je nou zoveel van je hond houden en tegelijk willen dat ie dood gemaakt wordt als jij ook dood bent
Ik haat dat JLO nu de schuld krijgt van de scheiding. Ben Affleck is een problematische man met een dubieus verleden, heden en toekomst.
Ze zijn uit elkaar sinds die de dag waarop hij zo boos het portier van hun auto dicht deed. Witte mannen worden zelden gecanceld maar het is hoog tijd dat hij dat wel wordt.
Deze man was sowieso niet helemaal wijs
Hoe weet je dat?
En ja bizar dat de vrouw weer de schuld krijgt.
Ik heb het idee dat Ben een love bomber is. En zei Jennifer G niet zoiets als:
Hij is net als de zon, als hij schijnt, is het warm en geweldig. Maar hij kan ook enorm kil zijn, als schaduw en dat is pijnlijk
Ze zijn sinds 26 april uit elkaar, dat staat vermeld op de scheidingspapieren.
Ah zo!