Een crimineel doet mee als presidentskandidaat, een tvshow is peanuts
Ik zie premier Sywert nog wel gebeuren. Maar die is nog niet veroordeeld
Er is een internetmysterie opgelost: âCelebrity number 6â op het gordijn met celebrities is gevonden:
https://www.reddit.com/r/CelebrityNumberSix/comments/1fc0k7x/comment/lm4ni2l/
Iemand heeft ooit een stuk stof met prints van bekende mensen online gepost. Er was er één die onbekend bleef, en dat is vervolgens een enorme speurtocht geworden (uitleg met fotoâs). Eens in de zoveel tijd zag ik het weer ergens voorbij komen en echt bizar hoe mensen er achteraan zijn gegaan, en dat een of andere obscure foto uit een oud tijdschrift nog gevonden is ook.
Net des te meer reden om hier verontwaardigd over te zijn toch. Dit heeft niets met asiel te maken, ze is geen vluchteling in de VS. Een uitgeproceerde asielzoeker zou nooit mee mogen doen aan een tv show en beschouwd worden als âan iconâ, laat staan mocht die ooit iets van pakweg 100⏠gestolen hebben. Zij heeft immense bedragen gestolen, gefraudeerd en is een sociopaat, en wordt helemaal glamorised.
Wordt hier wel goed uitgelegd (vanaf 0:40)
Wow wat bizar, en onverwachts, 29 jaar oud
Ongelofelijk. Heb ooit College Tour met haar gezien, waarin ze haar verhaal vertelt, en ben daar echt lang van onder de indruk geweest.
Ik zag het gisteravond, zo erg. Ik heb een aantal jaren geleden haar boek gelezen en wat erg onder de indruk
We hebben echt dit jaar een goed jaar voor lost media! Everyone Knows That, Celebrity Number 6, Most Mysterious Song on the Internet en originele Shrek. Hopelijk snel Akiba Tape en In the Distance.
Die anderen ken ik allemaal niet
als ik me een keer verveel weet ik waar ik in kan gaan deepdiven haha
Zeker doen!!!
Ik moet wel lachen hoe Chef Special met Beyonce in 1 zin genoemd wordt alsof ze van hetzelfde kaliber zijn.
Wel heel verdrietig nieuws van haar overlijden
Hhahaha ik heb altijd het idee dat Chef Special door een marketing bureau ofzo is bedacht voor 5 mei festivals
Echt zoân band waar ik nooit iets van gehoord heb en niemand ken die dat leuk vindt en toch lees je die naam vaak
Hahaha, mooi.
Nu je het zegt. Ik denk nooit aan ze, kom er nooit iets van tegen, maar heb ooit in 2014 op Paaspop een optreden van ze gezien en toen waren ze leuk. Inderdaad vermakelijk op een festival en daarna weer terug hun doos in ofzo.
Ik denk dat het een band is waarvan oude mensen denken dat jonge mensen ze tof vinden en zo worden ze bij gratis festivals geprogrammeerd
Ik denk ook dat ze te olijk en seksloos zijn en ze dat zelf als âfunkyâ beschrijven
Ik kan niet genoeg benadrukken dat ik geen idee heb over deze band ![]()
Ik ben echt naar minstens 10 optredens geweest waarvan de meeste echt niet gratis waren
(en ik was daar dan ook niet de enige haha)
Chef Special is voor mijn gevoel echt de Nederlandse huismerk variant van Coldplay. Die zanger lijkt ook echt een soort polderneef van Chris Martin. Met zoân âhello fellow youthsâ kledingstijl
Je vergeet Kensington! Maar je hebt gelijk, Chefspecial komt op een gedeelde eerste plaats
Ik heb dat met Typhoonđ
Die zanger is wel echt net genoeg hot om toch naar ze te gaan kijken als ze ergens gratis spelen