FF Boulevard #9

sorry dat ik blake er weer bij haal maar ik vond dit wel een leuke video

7 likes

Oke ik ben eigenlijk al die celeb beautymerken zat, maar dit is wel de uitzondering!

10 likes

Om hierop terug te komen
 in Aaf en Lies wordt Gijs al een hele poos niet genoemd, maar wel dat ze een rottijd heeft. Ik luister niks van GG zelf, maar zou het toch een breuk veroorzaakt hebben?

5 likes

Is dit in de aflevering van vandaag?

5 likes

Ja, als ze het heeft over haar weekcijfer en ze is op vakantie met haar broer en Gijs is niet mee.

9 likes

Is al wel in een aantal andere afleveringen voorbij gekomen hoor. Dat ze aangeeft een vervelende periode door te gaan zonder te benoemen wat er speelt, wat natuurlijk haar goed recht is. Maar valt op in combinatie met dat Gijs of het patchwork gezin nooit meer voorbij komen.

10 likes

Ja, dat klopt maar dat kan van alles zijn. Heb haar nog nooit niet over Gijs gehoord. Maar ik kon mij al niet voorstellen dat alles koek en ei zou zijn/blijven tussen hen. Wel erg sneu, vind haar zo’n leuke vrouw (en gun haar dus stiekem ook een betere man dan GG)

11 likes

Viel mij ook al op toen ik de aflevering luisterde. Normaal gesproken brengt ze Gijs ook vaak ter sprake.

7 likes

https://www.instagram.com/p/C_CV7GLJBA3/?igsh=MTdncDJxMWl1Y2NiMw==

Justin Bieber is vader geworden. Leuk dat ze een normale naam hebben gekozen.

11 likes

Behalve dan dat Blues

5 likes

Het was me vorige weken ookal opgevallen dat als ze iets over haar gezin of priveleven vertelt hij niet meer wordt genoemd.
Eerder werd hij casual vermeld als het over iets banaals ging, vb. Gijs drinkt veel koffie, Gijs had dit of dat gedaan

Haar schoonmoeder kwam ook regelmatig kort ter sprake en dat is ook al even niet meer zo.
Dus ik ben bang dat ze voor de zomer uit elkaar zijn gegaan.:disappointed_relieved:

8 likes

Fan hier. In de hele aflevering van de podcast vertelt ze dat dit incident de druppel was. Daarvoor had ze al meerdere cursussen met de hond heeft gedaan en hulp ingeschakeld. Het was in coronatijd en vervangende paspoorten konden op tijd gemaakt worden, waardoor de vader van haar dochters ze een hele tijd (maanden) niet heeft kunnen zien. Ze merkte dat ze de hond dat bleef verwijten, dus is de puppy teruggebracht.

Ik keur het niet goed, zeker niet, maar dit is te makkelijk zo zonder context.

6 likes

Kinderachtige vrouw

35 likes

Dit viel me vandaag echt expliciet op. Dat ze met een vriendin naar een Waddeneiland ging, met haar broer naar Oostenrijk en binnenkort met Lies naar Vlieland. Gijs wordt idd nergens genoemd. Ik vind t zo kut voor haar, zo’n geweldig leuke vrouw.

16 likes

Wat nou context, ik snap hier niks van, het is een puppy natuurlijk kauwt die op alles wat je binnen z’n bereik laat. Volgens mij bestonden spoedprocedures voor paspoorten ook gewoon tijdens corona hoor. Hoe kan je ĂŒberhaupt een grudge tegen een hond houden lol Jezus, klinkt wel beter dat ze geen hond in huis heeft als ze er zo tegenaan kijkt.

26 likes

Jezus ik ben blij dat die hond een kans op een beter leven krijgt, klinkt als een vreselijk en kinderachtig mens.

5 likes

Eens. Toen ik de podcast luisterde dacht ik ook wel “nee, niet ok dit”, maar de Britse kranten schrijven bijvoorbeeld niet over de de rest van het gesprek, over endometriose. Of over de dingen die ze bespreekbaar probeert te maken. Zaken als depressie, verslavingen, een vader die niet in haar leven was, de periode dat ze gestalkt is, therapie, een doodgeboren kind, onzekerheid. Niemand is perfect, maar ik zie dat de Britse tabloids wel selectief zijn. De hond had gedragsproblemen en met 2 kleine kinderen erbij was het al eng, dat van de paspoorten was de druppel.

Liever dat je de hond dan toch een tweede kans geeft via het asiel dan dat je de hond dag en nacht buiten laat en wanneer hij aanhoudend blaft, hem schopt. (dit doet een buurvrouw van mijn ouders namelijk).

8 likes

Dan toch nog steeds: liever de hond een kans geven op een adequate baas via het asiel, dan de hond houden, ook al kan jij niet de hond op de juiste manier corrigeren en gaat het ondanks cursussen het bergafwaarts. Maar dat is mijn mening, blijkbaar. Als mijn katten zouden laten blijken dat ze niet happy zijn en een mogelijk gevaar zouden vormen voor een hypothetisch kind, en meerdere hulptrajecten zouden niet geholpen hebben, zou een andere baas of setting beter zijn.
Als je vaker naar haar luistert, merk je dat ze mentaal niet de sterkste is. Sommigen verwoorden dat wel vrij hard. Ze had de puppy niet moeten adopteren, maar tijdreizen kan niet.

7 likes

Ze is leuk maar ze keek altijd wel een beetje te veel tegen GG op, terwijl zij veel toffer is

13 likes

Ja vind ik ook! Zo zonde.
Als je haar hoort praten, bijvoorbeeld in de podcast ‘echt gebeurd’ (dat zijn heel oude opnames van voordat zij een relatie met hem kreeg) hoor je dat ze ook helemaal zoals GG is gaan praten, zo praatte ze toen dus nog niet. Ze adoreert hem zo terwijl het toch echt een onaantrekkelijke, beetje zeikerige man is en zij juist zo leuk en sprankelend.

14 likes