Even random fact over Lily Allen; wisten jullie al dat ze de zus is van Alfie Allen, die Theon speelt in Game of Thrones?
- Wist ik!
- Wist ik niet!
- Wie is Theon?
0 stemmers
Even random fact over Lily Allen; wisten jullie al dat ze de zus is van Alfie Allen, die Theon speelt in Game of Thrones?
0 stemmers
En dat het liedje Alfie van Lily Allen dus ook over hem gaat
zij had toen toch gelogen dat ze die zus mocht spelen maar ze dat niet wilden omdat theon zijn handen in haar broek steekt oid? toen zei hij ook dat dat helemaal niet zo was
En dat ze getrouwd is met Jim Hopper uit Stranger Things
Oooh dat wist ik weer niet!
Daarvoor vind ik hem minder leuk
Heb je hier een voorbeeld van?
Zijn die niet uit elkaar?
@Drosera Dit maakt het verhaal toch helemaal niet goed? Als je een puppy neemt weet je dat je alles (bij wijze van spreken) achter slot en grendel moet doen. Zelfs met training kan een hond soms een stuk papier als een leuk speeltje zien. De schuld ligt hoe dan ook bij haar.
Gewoon dat lijzige. Ze heeft zelf ook een keer in een podcast gezegd dat ze zo is gaan praten door hem.
Nee.
Wat de hond betreft, ze heeft in overleg met het asiel waaruit ze hem geadopteerd had besloten dat het beter voor de hond was als ze een nieuw plekje voor hem zouden zoeken, en hij is ook direct ergens anders gebracht, niet terug naar het asiel. Het is niet alof ze hem ergens aan een boom heeft gebonden, ze hebben overlegd en gewacht tot een nieuwe baas gevonden was. Kan toch gebeuren dat je een huisdier adopteert en het geen match is? Moet je die dan maar houden ondanks dat het voor zowel jezelf als het huisdier niet goed werkt?
Ik vind dit echt een superknappe prestatie van Halina! Ben helemaal trots, haha al slaat dat helemaal nergens op want ik ken die vrouw niet eens. Maar vond haar in de podcast heel leuk en eigen. En sowieso top als een vrouw zoiets tofs heeft gedaan.
Ben heel benieuwd naar de film, ik ga die zeker kijken!
Hahha nee ik had hetzelfde en er wordt altijd wat lullig gedaan over haar. Maar vind het ook echt knap dat die film het zo goed doet en dat ze die stap durfde te zetten. Ook gewoon als vrouw en dan tegen de normale route in. Nou ja vaag verhaal maar had helemaal hetzelfde gevoel.
Ik vond Halina vroeger echt superkut en toen ging ik haar podcast luisteren en toen werd ik fan.
Haar vorige horror film, bodies bodies bodies (staat op prime) was ook echt leuk!
Ik ben ook benieuwd! Haar debuutfilm was wel echt slecht. Over een tbs-er en zijn behandelaar (Carice), maargoed dit is prima iets waarin je kan groeien en ontwikkelen. Ook zo vet dat ze deze grote namen aan de film heeft kunnen koppelen
Ja heel stom maar ik had dit ook, ook door de podcast echt wel anders geworden. Ben nu ook helemaal blij met alle aandacht die de film krijgt
Halina zat een tijdje gewoon te vaak bij DWDD interessant te doen maar gelukkig kunnen we dat nu aan het Matthijs van Nieuwkerken effect wijten
Oh naar die film was ik altijd benieuwd, leuk dat hij op Prime staat, dan ga ik hem daar bekijken.
Ja precies iedereen aan die dwdd tafel was onuitstaanbaar
Twas op zân ergste toen Carice de zoon van Matta deed en ze dan steeds tafeldame was en hij zo hohohahahihieigenlijk ben jij mn schoondochter haha ha deed.
Ja dat was echt afgrijselijk. Dat gĂng ook maar door.
Biecht: ik heb gegoogled om op te zoeken wie je bedoelde. Op de term âmattaâ vond ik uiteraard niet gewenste resultaat đ«