Ik ben helemaal geshockeerd door alles wat nu naar boven komt over Diddy. Ik vond het altijd een eng mannetje vooral toen ik making the band keek. Aubrey deed heel veel uitspraken over hem en ik vond haar zo stoer dat ze zich uitsprak. Nu zijn er mensen Amerika uitgevlucht en hebben heel veel grote sterren tweets verwijderd. Als ik die fotos van zijn bekende White party zie dan denk ik dit is een soort Weinstein. En die foto van alle babyolie zo raar.
Wie
Usher en Megan Fox bijv.
Ik lees nu dat Justin Bieber bij Usher heeft gewoon en Usher de voogdij had. En die heeft hij 48 uur aan Diddy gegeven, en hij was als kind ook op die feestjes. Arm kind
Dat is dus niet waar ![]()
Lees ook steeds dat mensen Pink zeggen als iemand die tweets heeft gedelete, maar ook dat was MAANDEN voor dit naar buiten kwam.
Megan heeft al sinds 2013 niks geweet en ook al maanden geleden haar insta opgeschoond.
Echt irritant dat mensen door niet ff op te letten de hele tijd fake news delen.
Ik sloeg hier even niet op aan dus ik ging googlen maar wat is dit artikel heerlijk geschreven zeg
Alleen al die eerste zin: ‘The most honest thing Sean Combs may have ever done was name his record label “Bad Boy.”’
Weet niet of het echt waar is, maar ik las ergens dat 50 cent al 10 jaar een docu aan het maken is met de naam ‘Diddy do it’
Ik weet niet hoeveel mensen hier W817 vroeger hadden gekeken als kind. Maar Aron Wade, die Akke speelde, is overleden. Hij leed al ongeveer 11 jaar aan depressies en koos voor euthanasie voor ondraaglijke geestelijk lijden.
Ik was er zelf even stil van. Want het personage die hij speelde in W817 was zo’n vrolijk typetje. Dat en een persoon waar je toch een soort jeugdsentiment bij hebt, is er nu niet meer.
Debby Pfaff en Nicolas gaan na 22 jaar huwelijk scheiden
Ja sorry, ik keek vroeger altijd de Pfaff’s ![]()
Oh nu pas? Ik dacht dat die al gescheiden waren ![]()
KIJK DÍT IS NOU NIEUWS
Ja het verbaasd me niet dat ze gaan scheiden, wel dat het nog zo lang geduurd heeft.
Ja, 50 cent blaast al jaren hoog van de toren, maar ook hij heeft nooit de ballen gehad om naar de FBI te stappen.
Het enige wat hij doet is achterlijke geintjes maken op Instagram dat diddy homo zou zijn.
Hij wist dondersgoed dat diddy talloze mensen heeft gedrogeerd en verkracht en heeft daar geen bal aan gedaan.
Vind het echt vervelend dat hij zo opgehemeld wordt ( niet door jou hoor) en als een soort held in deze zaak wordt gezien.
50 is zelf ook door zijn ex beschuldigd van mishandeling en verkrachting
Misschien niet op de schaal van diddy, maar hij staat in een glazen huis.
Kan niet wachten tot hier een Netflix documentaire over gemaakt wordt en de hele beerput open gaat.
Kan eerder niet wachten tot Diddy en alle andere verkrachters gevangen genomen worden.
Mensen lees a.u.b. de tweets van Meghan cunnif, de hoeveelheid fake News over een zaak is echt zielig. Niet alles is met alles en iedereen gelinkt. Diddy wordt voor drie zaken aangeklaagd. Usher is met z’n tournee in Amerika bezig, heeft er allemaal niets mee te maken.
Nog altijd pissed dat die hun huwelijksfeest geen deel uitmaakte van de serie. Ging zo hard op Kelly’s looks.
Dat sowieso
Vanmorgen lieten ze zijn afscheidsfilmpje horen op de radio en de tranen liepen over mijn wangen. Zo’n groot deel van mijn jeugd bij w817, de kotmadam, Verschuren en zoon ,…
En idd zo’n vrolijke rollen allemaal. Wat gek dat de mens achter die rollen zo kan lijden.
Ik hoop dat hij nu zijn rust gevonden heeft
Jeetje, hier schrik ik ook van.
Keek dat vroeger ook altijd maar ben geen Belg dus krijg weinig van de bv’s mee.