FF Boulevard #9

Dat ze samen Kerst zouden vieren en daarover grapjes maakten aan tafel herinner ik mij goed.

In mijn omgeving haten (!) sommigen Halina echt. Altijd al heel stom gevonden en overdreven om zoveel haat over haar te uiten. Ze is ook een mens die meedraait in een systeem. Nu snapt iedereen het opeens (Ivo van Hove was een klootzak en zij was in die tijd zijn muze), maar tering hé, wat kreeg/krijgt zij veel over zich heen.

7 likes

Ja klopt, maar ik denk dat ook Halina gewoon een heel aanwezige vrouw is, ze zei ook in de podcast dat ze adhd heeft, en toen dacht ik Ohja ik heb ook die aanwezige too much energy die sommige/veel mensen heel slecht trekken.

Denk dat nu ze ouder is, ze ook wat rustiger en minder LOOK AT ME (onbewust) is en gewoon haar werk laat spreken voor zich.

11 likes

hahaha weet niet of iemand dit volgt maar de cast van (de amerikaanse) dancing with the stars is bekend

en anna delvey doet mee :sob::sob:

14 likes

Inclusief enkelband!!!

11 likes

Ik vind het leuk dat Ilona Maher meedoet! Ik weet niet hoe ze het deed voor de Spelen, maar ze gaat echt goed momenteel.

13 likes

Maar is een enkelband niet omdat je huisarrest hebt? :joy:

6 likes

Ze heeft het besproken en het mag :joy:

3 likes

Het is zo wonderlijk dat in Amerika een crimineel mag meedoen met zo’n show. Maar dan bedenk ik me dat Holleeder ook een tijdje in de markt werd gebracht als knuffelcrimineel

13 likes

Ooooke….

7 likes

Nee echt!!!
https://youtube.com/shorts/gScRIT8gpjU?si=n8ZFlSvTZOSxfIZJ

7 likes

ik vind het ook verwonderlijk hoeveel aandacht gypsy rose krijgt

2 likes

Ze heeft haar straf uitgezeten maar haar visum is verlopen en daarom heeft ze huisarrest. Vanwege haar rijkdom/status/het feit dat ze de borg kan betalen kan zij de afwachting van haar procedure thuis afwachten, maar ze zit dus niet meer vast vanwege wat ze gedaan heeft maar omdat ze illegaal in de VS is. Ik vind dat wel anders tbh want asielprocedures zijn dom, maar goed, beetje too much voor dit topic misschien

6 likes

Een crimineel doet mee als presidentskandidaat, een tvshow is peanuts

29 likes

Ik zie premier Sywert nog wel gebeuren. Maar die is nog niet veroordeeld

6 likes

Er is een internetmysterie opgelost: ‘Celebrity number 6’ op het gordijn met celebrities is gevonden:
https://www.reddit.com/r/CelebrityNumberSix/comments/1fc0k7x/comment/lm4ni2l/

Iemand heeft ooit een stuk stof met prints van bekende mensen online gepost. Er was er één die onbekend bleef, en dat is vervolgens een enorme speurtocht geworden (uitleg met foto’s). Eens in de zoveel tijd zag ik het weer ergens voorbij komen en echt bizar hoe mensen er achteraan zijn gegaan, en dat een of andere obscure foto uit een oud tijdschrift nog gevonden is ook.

31 likes

Net des te meer reden om hier verontwaardigd over te zijn toch. Dit heeft niets met asiel te maken, ze is geen vluchteling in de VS. Een uitgeproceerde asielzoeker zou nooit mee mogen doen aan een tv show en beschouwd worden als “an icon”, laat staan mocht die ooit iets van pakweg 100€ gestolen hebben. Zij heeft immense bedragen gestolen, gefraudeerd en is een sociopaat, en wordt helemaal glamorised.

Wordt hier wel goed uitgelegd (vanaf 0:40)

9 likes

https://www.nu.nl/cultuur-overig/6328105/sterballerina-michaela-deprince-29-overleden-inspiratie-voor-velen.html

:pensive::pensive::pensive::pensive:

2 likes

Wow wat bizar, en onverwachts, 29 jaar oud :disappointed: Ongelofelijk. Heb ooit College Tour met haar gezien, waarin ze haar verhaal vertelt, en ben daar echt lang van onder de indruk geweest.

10 likes

Ik zag het gisteravond, zo erg. Ik heb een aantal jaren geleden haar boek gelezen en wat erg onder de indruk

4 likes

We hebben echt dit jaar een goed jaar voor lost media! Everyone Knows That, Celebrity Number 6, Most Mysterious Song on the Internet en originele Shrek. Hopelijk snel Akiba Tape en In the Distance.

9 likes