Idem vanochtend. Ik vond het echt aangrijpend dat iemand zo lang zo ongelukkig is en het dan toch de moeite waard vond om nog een warme boodschap op te nemen voor een bende onbekenden die inmiddels in de 30 zijn.
Ik ook!
Kwam foto van Lady Gaga tegen, herkende haar eerst niet! Ze is mooi. En ook zin in de nieuwe Joker film.
Dit is toch duidelijk meteen Lady gaga?
Ben ook benieuwd naar de film, ga er volgende week in m’n eentje heen!
hahahah wat dacht je dan
dat ze nog steeds met blauw haar een vleesjurk draagt? die tijd is allang voorbij
Ik vond Gaga altijd al prachtig en een groot talent. Ik wil die film llk graag zien, ondanks dat de recensies niet geweldig zijn. (Gehoord - niet zelf gelezen)
Misschien omdat ik haar joker personage in mn hoofd heb haha. Herkende haar gewoon niet direct.
J j j j j j joker face
Ik lees ineens dat Maggie Smith vandaag is overleden ![]()
Ze was zo geweldig in Downton abbey.
En Harry Potter ![]()
Dus ook Wim Hof is een monster.
Via de insta van Sjamadriaan kun je als je op zijn stories klikt het hele artikel lezen.
Net gelezen en was echt in shock.
Quelle surprise
Er is ook een goeie behind the bastards aflevering over hem
Wtf
Ik was vanmiddag even op zijn dochters insta die echt álles bizar genoeg omdraaide met allerlei rare verwijzingen naar dat zijn ex’ alimentatie zou aflopen etc, maar die post lijkt nu ook verwijderd? Iemand dit meegekregen?
Staat nog steeds online!
Net gelezen en zij zijn duidelijk ook slachtoffer van zijn manipulaties em hebben daarnaast een financieel belang (zij doen ook die ijsbadenshit).
De beerput gaat echt open…