Die anderen ken ik allemaal niet als ik me een keer verveel weet ik waar ik in kan gaan deepdiven haha
Zeker doen!!!
Ik moet wel lachen hoe Chef Special met Beyonce in 1 zin genoemd wordt alsof ze van hetzelfde kaliber zijn.
Wel heel verdrietig nieuws van haar overlijden
Hhahaha ik heb altijd het idee dat Chef Special door een marketing bureau ofzo is bedacht voor 5 mei festivals
Echt zo’n band waar ik nooit iets van gehoord heb en niemand ken die dat leuk vindt en toch lees je die naam vaak
Hahaha, mooi.
Nu je het zegt. Ik denk nooit aan ze, kom er nooit iets van tegen, maar heb ooit in 2014 op Paaspop een optreden van ze gezien en toen waren ze leuk. Inderdaad vermakelijk op een festival en daarna weer terug hun doos in ofzo.
Ik denk dat het een band is waarvan oude mensen denken dat jonge mensen ze tof vinden en zo worden ze bij gratis festivals geprogrammeerd
Ik denk ook dat ze te olijk en seksloos zijn en ze dat zelf als ‘funky’ beschrijven
Ik kan niet genoeg benadrukken dat ik geen idee heb over deze band
Ik ben echt naar minstens 10 optredens geweest waarvan de meeste echt niet gratis waren (en ik was daar dan ook niet de enige haha)
Chef Special is voor mijn gevoel echt de Nederlandse huismerk variant van Coldplay. Die zanger lijkt ook echt een soort polderneef van Chris Martin. Met zo’n ‘hello fellow youths’ kledingstijl
Je vergeet Kensington! Maar je hebt gelijk, Chefspecial komt op een gedeelde eerste plaats
Ik heb dat met Typhoon😂
Die zanger is wel echt net genoeg hot om toch naar ze te gaan kijken als ze ergens gratis spelen
Oh nee dat zeg je precies tegen de verkeerde, daar ben ik wel ‘fan’ van hahah
Neee Kensington is dan weer de polderversie van Kings of Leon. Duidelijk inspired
Ik vind typhoon echt niet te vergelijken met Kensington of Chefspecial
Jawel alledrie bedacht door het comité 4 en 5 mei
De ali-express-versie van Kings of Leon.
En net zo weinig geinspireerd als Coldplay (als je 1 nummer hebt gehoord, ken je ze allemaal)
Kensington en Chef special zijn voor mij identiek, ik weet ook nooit wie nou wie is van deze twee frontmannen? Ze lijken technisch gezien niet op elkaar maar ik heb dus geen idee welke van de twee heeft meegedaan aan Wie is de Mol, terwijl ik dat seizoen wel heb gezien. Hun essentie is gewoon hetzelfde.
Dit is zo treffend! Haha
Nee je bedoelt Nielson!