FF Boulevard #9

Nee de bovenste gaat Oasis voor je spelen op de eerste date en zegt veel te snel dat hij van je houdt en de onderste appt je ‘wyd?’ op vrijdag nacht om 3u

76 likes

Nee de onderste is een getrouwde familienaam, de bovenste heeft een kind en een jongere vriendin.

4 likes

Nou tis wel duidelijk waar jij fan van bent

6 likes

Ja luister iedere dag naar typhoon

2 likes

Ja das helemaal prima maar snap de kruistocht om anderen te overtuigen dat hij niet in dat rijtje past niet zo

6 likes

Typhoon is wat mij betreft ook gewoon een belangrijk figuur in de Nederlandse hiphopscene/geschiedenis, vind hem ook echt niet in het rijtje passen.

15 likes

Als je dit al een kruistocht vindt😆

9 likes

Ja oké maar dat argument kun je dan toepassen op 80% van alle bands/artiesten. Die hebben vaak nu eenmaal een sound, waar je wel of niet van houdt. Alleen vind ik dat de Nederlandse bands zoals Chefs Special en Kensington echt na-apen.

7 likes

Nee man die onderste is altijd blij en die bovenste is altijd ongelukkig haha.

8 likes

Hahah maar wat ik zeg is gewoon hoe het is in hun echte levens hè, niet mijn fantasie :joy:

4 likes

En die onderste strugglet in real life met depressies dus dat laat weer zien dat je dit soort dingen echt niet aan uiterlijk kan aflezen @Krabsalade

3 likes

Zou wel grappig zijn als @Krabsalade iedereen die te vrolijk is ff een dosis antidepressiva voorschrijft.

11 likes

Ik wist genoeg toen Cynthia.nl hem haar dierbare vriend Glenn noemde.

59 likes

Oh wow eye opener. :pray:

10 likes

Memory unlocked! Zo cringy was dat en als ik het nu teruglees is het echt enorm ‘how can I make this about me’

5 likes

Nee.

16 likes

https://www.nu.nl/muziek/6328429/rapper-diddy-gearresteerd-in-new-york.html
Beter, nadat hij niet vervolgd is voor wat hij met Cassie heeft gedaan
Volgens mij gaat er wel een beerput open, geruchten zijn dat hij is opgepakt voor afpersing en mensenhandel

5 likes

Ik heb net de video gekeken en schrok van het geweld. Het zou me niets verbazen als hij dit vaker doet.

Video: Beelden van rapper Diddy die ex-vriendin mishandelt

5 likes

Nee ik denk dat dat wel zeker is, er zijn zoveel mensen die aangifte gedaan hebben/naar voren gestapt zijn dat het niet anders kan.

4 likes

We hoeven die beelden niet nog verder te verspreiden toch

30 likes