Sowieso. Als je dit al doet in een openbare ruimte waar je weet dat er weet ik veel hoeveel camera’s hangen en er nog mee wee komt. Laat staan wat je dan nog achter gesloten deuren allemaal doet.
Meest opvallende vind ik dat hij het zo leuk lijkt te vinden. Zou het zo goed betalen? Maarja de verklaring is waars Witlof
Maar dit is toch oud nieuws, deze beelden waren 2 maanden geleden toch overal te zien? Komt NOS snel mee.
Sowieso walgelijke enge man
Ik vond het algehele dieptepunt Typhoon in de 5G reclames van T-mobile terwijl hij supposedly ooit zo’n strijder voor recht op privacy was
Des te meer reden om het niet weer op te rakelen en te verspreiden
Waarom mogen deze beelden niet opgerakeld worden? Heeft Cassie aangegeven dat ze dat onprettig vind, want dan verwijder ik de link.
Persoonlijk denk ik nu dat het goed is dat mesen zien dat huiselijk geweld echt bestaat en dat dit is wat sommige mannen achter voordeuren doen. Op huiselijk geweld ligt nog een groot stigma. Het wordt nog te vaak ontkent en er wordt te vaak weggekeken.
Maar misschien zie ik iets over get hoofd en doet verspreiding van de beelden meer kwaad dan goed.
Je wilt toch geen filmpje met een zeer traumatische gebeurtenis niet altijd delen? Cassie heeft die beelden niet zelf gelekt en moet leven met het feit dat dit nooit zal verdwijnen. Uit respect voor haar zou ik daar mee rekening houden, haar verhaal blijft bestaan zonder dat filmpje.
Geweld dient niet als clickbait of voorlichting.
Beetje hetzelfde als dat het kut is als mensen gaan kijken bij een ongeluk, toch?
Ik denk dat er echt niemand is die denkt dat huiselijk geweld niet bestaat. Zo simpel is het niet
whaddup ook met dat haar en die outfit van maan.
De zaak tegen Combs is zo, zo veel groter.
De FBI heeft een gigantische zaak tegen hem en heel veel andere die hem geholpen hebben.
Ik denk dat deze zaak zelfs groter kan worden dan Weinstein
Combs (noem hem expres niet bij 1 van zijn artiestennamen) heeft aangeboden om 50 MILJOEN dollar te betalen voor voorlopige vrijlating in afwachting van het proces.
Dit is volgens de laatste berichten geweigerd.
Hij gaat voorlopig nergens heen en door deze zaak zullen nog heel veel andere mannen in die industrie peentjes zitten te zweten.
Ik heb dit letterlijk een paar weken geleden nog aan mijn moeder moeten uitleggen die vroeger nota bene zelf door haar vader werd geslagen. Zij dacht dat mensen dit anno 2024 echt niet meer deden en schrok toen ik de cijfers opzocht. Overigens wel echt mee eens dat het niet nodig is om dat filmpje te delen om in te zien hoe erg het is
Weet even niet hoe ik een instalinkje moet delen zonder dat mijn account zichtbaar wordt maar holy shit, met het filmpje voor de aankondiging van het televiziergala met Jan Smit en Peter Pannekoek (te zien op oa insta van avrotros of pp zelf) wordt … een andere weg ingeslagen
Goh… Het is ook gewoon niet eens grappig.
Ik ben helemaal geshockeerd door alles wat nu naar boven komt over Diddy. Ik vond het altijd een eng mannetje vooral toen ik making the band keek. Aubrey deed heel veel uitspraken over hem en ik vond haar zo stoer dat ze zich uitsprak. Nu zijn er mensen Amerika uitgevlucht en hebben heel veel grote sterren tweets verwijderd. Als ik die fotos van zijn bekende White party zie dan denk ik dit is een soort Weinstein. En die foto van alle babyolie zo raar.
Wie
Usher en Megan Fox bijv.
Ik lees nu dat Justin Bieber bij Usher heeft gewoon en Usher de voogdij had. En die heeft hij 48 uur aan Diddy gegeven, en hij was als kind ook op die feestjes. Arm kind
Dat is dus niet waar
Lees ook steeds dat mensen Pink zeggen als iemand die tweets heeft gedelete, maar ook dat was MAANDEN voor dit naar buiten kwam.
Megan heeft al sinds 2013 niks geweet en ook al maanden geleden haar insta opgeschoond.
Echt irritant dat mensen door niet ff op te letten de hele tijd fake news delen.
Ik sloeg hier even niet op aan dus ik ging googlen maar wat is dit artikel heerlijk geschreven zeg
Alleen al die eerste zin: ‘The most honest thing Sean Combs may have ever done was name his record label “Bad Boy.”’
Weet niet of het echt waar is, maar ik las ergens dat 50 cent al 10 jaar een docu aan het maken is met de naam ‘Diddy do it’