FF Boulevard #9

Ik weet niet hoeveel mensen hier W817 vroeger hadden gekeken als kind. Maar Aron Wade, die Akke speelde, is overleden. Hij leed al ongeveer 11 jaar aan depressies en koos voor euthanasie voor ondraaglijke geestelijk lijden.

Ik was er zelf even stil van. Want het personage die hij speelde in W817 was zo’n vrolijk typetje. Dat en een persoon waar je toch een soort jeugdsentiment bij hebt, is er nu niet meer.

9 likes

Debby Pfaff en Nicolas gaan na 22 jaar huwelijk scheiden

Ja sorry, ik keek vroeger altijd de Pfaff’s :see_no_evil:

29 likes

Oh nu pas? Ik dacht dat die al gescheiden waren :sweat_smile:

2 likes

KIJK DÍT IS NOU NIEUWS

22 likes

Ik keek ook heeeeel graag De Pfaffs, maar ik vond haar altijd zo gemeen en chagrijnig? Het was in elk geval wel duidelijk wie de broek daar thuis aan had, en hij was het in elk geval niet.

9 likes

Ja het verbaasd me niet dat ze gaan scheiden, wel dat het nog zo lang geduurd heeft.

1 like

Ja, 50 cent blaast al jaren hoog van de toren, maar ook hij heeft nooit de ballen gehad om naar de FBI te stappen.
Het enige wat hij doet is achterlijke geintjes maken op Instagram dat diddy homo zou zijn.
Hij wist dondersgoed dat diddy talloze mensen heeft gedrogeerd en verkracht en heeft daar geen bal aan gedaan.

Vind het echt vervelend dat hij zo opgehemeld wordt ( niet door jou hoor) en als een soort held in deze zaak wordt gezien.

10 likes

50 is zelf ook door zijn ex beschuldigd van mishandeling en verkrachting

Misschien niet op de schaal van diddy, maar hij staat in een glazen huis.

11 likes

Kan niet wachten tot hier een Netflix documentaire over gemaakt wordt en de hele beerput open gaat.

6 likes

Kan eerder niet wachten tot Diddy en alle andere verkrachters gevangen genomen worden.

78 likes

Mensen lees a.u.b. de tweets van Meghan cunnif, de hoeveelheid fake News over een zaak is echt zielig. Niet alles is met alles en iedereen gelinkt. Diddy wordt voor drie zaken aangeklaagd. Usher is met z’n tournee in Amerika bezig, heeft er allemaal niets mee te maken.

3 likes

Nog altijd pissed dat die hun huwelijksfeest geen deel uitmaakte van de serie. Ging zo hard op Kelly’s looks.

5 likes

Dat sowieso

3 likes

Vanmorgen lieten ze zijn afscheidsfilmpje horen op de radio en de tranen liepen over mijn wangen. Zo’n groot deel van mijn jeugd bij w817, de kotmadam, Verschuren en zoon ,…
En idd zo’n vrolijke rollen allemaal. Wat gek dat de mens achter die rollen zo kan lijden.
Ik hoop dat hij nu zijn rust gevonden heeft

10 likes

Jeetje, hier schrik ik ook van.
Keek dat vroeger ook altijd maar ben geen Belg dus krijg weinig van de bv’s mee.

1 like

Idem vanochtend. Ik vond het echt aangrijpend dat iemand zo lang zo ongelukkig is en het dan toch de moeite waard vond om nog een warme boodschap op te nemen voor een bende onbekenden die inmiddels in de 30 zijn.

8 likes

Ik ook!

5 likes

Kwam foto van Lady Gaga tegen, herkende haar eerst niet! Ze is mooi. En ook zin in de nieuwe Joker film.

14 likes

Dit is toch duidelijk meteen Lady gaga?

Ben ook benieuwd naar de film, ga er volgende week in m’n eentje heen!

49 likes

hahahah wat dacht je dan

dat ze nog steeds met blauw haar een vleesjurk draagt? die tijd is allang voorbij

13 likes