FF Boulevard #9

Ik vond Gaga altijd al prachtig en een groot talent. Ik wil die film llk graag zien, ondanks dat de recensies niet geweldig zijn. (Gehoord - niet zelf gelezen)

1 like

Misschien omdat ik haar joker personage in mn hoofd heb haha. Herkende haar gewoon niet direct.

2 likes

J j j j j j joker face

12 likes

Ik lees ineens dat Maggie Smith vandaag is overleden :cry:
Ze was zo geweldig in Downton abbey.

14 likes

En Harry Potter :sob:

6 likes

Cardi B 2 weken na de geboorte van haar 3e kind en het dumpen van die loser Offset

:clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

71 likes

Dus ook Wim Hof is een monster.

Via de insta van Sjamadriaan kun je als je op zijn stories klikt het hele artikel lezen.

42 likes

Net gelezen en was echt in shock.

11 likes

Quelle surprise

19 likes

Er is ook een goeie behind the bastards aflevering over hem

7 likes

Wtf

4 likes

Ik was vanmiddag even op zijn dochters insta die echt álles bizar genoeg omdraaide met allerlei rare verwijzingen naar dat zijn ex’ alimentatie zou aflopen etc, maar die post lijkt nu ook verwijderd? Iemand dit meegekregen?

2 likes

Staat nog steeds online!

4 likes

Net gelezen en zij zijn duidelijk ook slachtoffer van zijn manipulaties em hebben daarnaast een financieel belang (zij doen ook die ijsbadenshit).

13 likes

De beerput gaat echt open…

9 likes

NINE?!

14 likes

Jep :disappointed:

4 likes

Walgelijke klootzak!

Als ik er zo even snel naar kijk zijn dit (voor nu) civiele aanklachten, dus deze zullen (voorlopig) geen deel uitmaken van het strafrechtelijke onderzoek waar hij nu voor in voorarrest zit.

Hoe dan ook, deze man zal geen dag meer leven zonder dat Vrouwe Justitia achter hem aan zit.

Hij doet overigens weer een poging om tussentijds vrijgelaten te worden. Zijn eerdere 2 verzoeken zijn geweigerd.
Zijn grootste argument om voorlopig vrijgelaten te worden in afwachting van het proces is “omdat hij een christen is”…
Dat is letterlijk de hele verdediging…

Het heeft inmiddels een compleet leger aan zwaar prominente advocaten.

4 likes

Not all men, but always men.

84 likes

Misschien echt ongewenst en overbodig, maar wil de diddy zaak iets duidelijker maken.

De reden waarom Diddy in voorarrest zit is omdat de FBI ( dus federaal, niet staat) door onderzoek heeft geconcludeerd dat diddy schuldig is aan het opzetten van een criminele organisatie die over de grenzen van zijn staat strekt. In Amerika noemen ze dit RICO, Rackteer Influenced and Curropt Organizations.

Onder de paraplu van RICO valt bijvoorbeeld georganiseerde fraude, gokken, moord/huurmoord, handel en sex trafficking.

Kort gezegd is de aanklacht tegen diddy dus georganiseerde misdaad die hij mogelijk via zijn vele bedrijven heeft kunnen uitvoeren.

Wat er dus niet onder valt zijn individuele aanklachten van slachtoffers, ook omdat veel van die aanklachten simpelweg verjaard zijn.
Het is wel waarschijnlijk dat veel van die slachtoffers kunnen getuigen in het strafrechtelijke onderzoek in de RICO zaak, maar het betekent niet dat diddy voor al die individuele zaken strafrechtelijk vervolgd zal worden.

Cassie, we kennen allemaal de beelden, heeft bijvoorbeeld een civiele zaak aangespannen omdat haar zaak strafrechtelijk verjaard was.

51 likes