Er worden zoveel celebs nu in verband gebracht met Diddy en de freak offs etc. Er wordt echt gesproken over de “val van Hollywood”.
Beyoncé wordt genoemd en verliest veel volgers, Jay Z zou net zo fout als Diddy zijn, het Brits koningshuis wordt weer genoemd.
Ik vraag me echt af of dit gaat gebeuren en hoe eng die wereld echt blijkt te zijn.
Is de verjaringstermijn afhankelijk van de duur van de straf die erop staat? Kan me voorstellend dat er op kindermisbruik (mogelijk 25 minderjarigen) wel een zware, niet te verjaren straf staat? Los van federale deel
https://vm.tiktok.com/ZIJWYQ9eD/
Dit filmpje toont waar de advocaat mee bezig is. En waar Diddy allemaal van beschuldigd wordt.
Ik ben heel benieuwd met welke namen de advocaat nog meer gaat komen. Hij mag z’n beveiliging wel flink aanscherpen.
55% procent van de slachtoffers (66 mensen) hebben het dus gemeld bij de politie of het ziekenhuis en er is niks mee gedaan
Volgens mij niet. Statute of limitations gaat er over dat je iemand niet meer voor de rechter kan slepen over iets dat een X aantal jaar geleden gebeurd is. Ik denk niet dat een potentiële straf daar invloed op heeft. Hoe zou je dat ook in de praktijk toepassen? Straffen zijn situatie en persoonsgebonden en niet altijd hetzelfde.
Wat een gore tering klootzak
Over het algemeen wordt gekeken naar de maximale straf die voor een delict staat om te bepalen wat de verjaringstermijn is
Ik ben ook benieuwd of dit gaat gebeuren. Hopelijk niet weer zoals met die Epstein lijst.
Ah dan heb ik dat verkeerd begrepen. Thanks!
In dat Tiktokfilmpje van zusje hierboven zegt de advocaat van wel. Dat er een hele lange lijst is met namen, maar dat vandaag nog niet de dag is dat hij die kan openbaren, maar dat die dag wel gaat komen.
Maar gatverdamme, ik ben echt misselijk. Blijkbaar wisten heel veel mensen hiervan. Maar iedereen heeft dus 20 jaar lang gedacht, prima. Mijn band met Diddy is belangrijker dan het fucking leed van honderden mensen?!?!? Ik snap echt niet hoe dit kan.
Ja en de meesten (zo lijkt het dan) hadden niet alleen een band met Diddy maar deden gewoon mee met alles.
Wat een zieke wereld
Oke ik ben nu de hele ochtend in de Sean Combs rabbit hole gedoken en ben shooketh. Als ook maar een paar procent waar is van wat er allemaal wordt gezegd ziet het er voor veel mensen echt niet goed uit! Het verbaast me eigenlijk wel dat hier relatief weinig ophef over lijkt te zijn in de NLe media?
Moet wel echt aan het werk nu.
Het stond vanochtend bovenaan de homepage bij de NOS, dus er is zeker wel aandacht
Ik ben ook in die rabbithole beland maar wil er graag uit, want ik kan niet geloven dat er ook allemaal moorden in het spel zijn en ik word er nogal naar van…
Kan iemand mij hier een kort antwoord geven op heel die hollywood heisa? Ik zie iedere keer allemaal theorieën voorbij komen maar geen idee waar het over gaat.
Denk ook dat veel mensen uit sensatie blijven volgen. Plus nog zat pick me’s.
Nou ja, heel veel van die theorieën zijn ook gewoon bullshit. Ik zou lekker het echte nieuws en de rechtszaak afwachten. Zoveel complottheorieën gaan er rond die nergens op zijn gebaseerd.
Oke korte samenvatting: Sean geeft al jaren beruchte feesten waar half Hollywood komt. Hier worden mensen en kinderen uitgestald om door de gasten seksueel te worden misbruikt. Vele slachtoffers zijn in de afgelopen decennia met verwondingen en bewijzen naar het ziekenhuis en politie gegaan maar daar is nooit eerder iets mee gedaan.
Nu dit officieel naar buiten is gekomen duiken er video’s op van mensen die hem jaren geleden al van dit feit beschuldigde, plus van nog veel meer feiten. Die mensen werden toen veelal weggezet als gekkie, maar er wordt nu dus weer met andere ogen gekeken naar wat die mensen toentertijd vertelden.
Rondom Sean zijn sinds begin jaren 90 enorm veel mensen overleden. Er zijn nu dus mensen die dit allemaal aan hem linken.