Hoernalistiek. Walgelijke koppen.
Dit was wat er toen werd gezegd over Marco in de uitzending
Marco Borsato
Over zanger en ex-Voice-coach Marco Borsato zijn meldingen gekomen van zes vrouwen, van wie drie minderjarig toen de incidenten zich voordeden.
Drie vrouwen zeggen dat Borsato hun billen ongevraagd en langdurig heeft betast. Dat gaat om vrouwen die betrokken waren bij The Voice of Holland .
Daarna is er nog aangifte (die andere zaak) gedaan tegen hem door een destijds 15-jarig meisje vanwege jarenlang misbruik.
En er waren volgens mij nog juicechannels die toen over bbq van the voice dingen hadden geplaatst ofzo? Weet niet in hoeverre dat wel of niet ook in bovenstaande verhalen zat.
Ik zag dat het een Telugu film is. Afgezien van de taal (volgens mij is Bollywood Hindi en Telugu in de telugu taal) weet ik het verschil niet en of er verder verschil is.
Ik vond de naatu naatu choreografie geweldig. Je ziet duidelijk dat het Indiaas choreografie is (zo ver ik er verstand van heb), maar het deed mij ook denken aan de choreografie van America in West Side Story.
Tot zover mijn input over iets waar ik geen verstand van heb
Ja dit herinner ik me idd, aan de kont zitten op een feestje. Fucking smerig, maar ja hoe vervolg je dat? En hoe bewijs je het?
Dat van dat meisje dat jarenlang zou zijn/is misbruikt wist ik niet, dat is idd wel echt een heel serieuze aanklacht. Maar daar zal wel meer bewijs voor zijn dan ook, hopelijk.
Ik wilde dit net gaan zeggen! Hoorde hem vandaag ook ineens met een nieuw liedje ook volgens mij. Kwartje viel wel pas halverwege het nummer dat het Marco is.
Dat staat wel in het NOS artikel
En het statement van haar advocaat
Van die boomer (sorry) huisvrouwen die vrienden van Amstel live het beste concert ooit vinden. UghâŠ
Ja, telugu film industry is wel echt een aparte industrie van Bollywood hoor. Tollywood noemen ze dat.
JaâŠik denk dat je mijn punt niet helemaal snapt.
Godzijdank, hoeft ze geen Syrische kinderen meer te stelen
Syrische moeder en vader met twee kinderen, vluchtelingen en dakloos. Lindsay gaat naar ze toe, wil de kinderen een nacht in een hotel aanbieden maar de ouders laten ze (uiteraard) niet zomaar meegaan met haar. Dan wordt ze boos, zegt ze dat die moeder harder moet werken zodat ze niet op straat woont, dat ze een schande zijn voor de Arabische cultuur, later zegt ze dat de ouders hun eigen kinderen trafficken en blijft ze stalken. Uiteindelijk krijgt ze vrij terecht een klap op dâr kop omdat ze aan de kinderen blijft trekken om mee te gaan.
Besef, die mensen zijn gevlucht voor Assad en moeten daarna letterlijk op de vlucht voor Lindsay fucking Lohan en haar livestream. Het is bijna grappig.
Fijn dat deze vrouw nu haar eigen kind zal hebbenđđ»
Ja klopt en hier staat het ook: Jeroen Rietbergen geschokt dat hij wordt vervolgd voor verkrachting
Nou dit vindt mân zusje van 25 ook
Ook lekker lullig dat zijn andere zoon er niet bij op staat. Vraag me af of hij die uberhaupt al een keer heeft ontmoet.
Wat is dattoch met CNers en de jumbo
A listers shoppen bij de appie met een iPhone
C lusters shoppen bij de jumbo met een Android
Omg ja helemaal vergeten super gĂȘnant