Hier is een betere versie te zien Echt een geweldig optreden!
Je moet de film RRR kijken op Netflix, daar is ie van.
Is nog niet gezegd zo te zien, er loopt nog een zaak tegen Marco
Geen idee maar staat in de eerste alinea van dat artikel
Een zaak die niet rondom the voice draait in ieder geval
Wel echt opvallende koppen:
NOS
Ali B en Jeroen Rietbergen vervolgd voor misstanden The Voice, Marco Borsato niet
Nu.nl
Jeroen Rietbergen en Ali B vervolgd in Voice-schandaal, Marco Borsato vrijuit
Terwijl Marco dus nog een zaak tegen zich heeft lopen (die dan niet met de voice te maken heeft maar wel met seksueel grensoverschrijdend gedrag)
Ja het is een kloppende zin, maar dit leest iedereen toch anders? Maar goed maakt toch niet uit verder want de comments onder dat nu artikel waren toch al verrot geweest welke titel het artikel ook had gehad
Eerlijk gezegd zie ik Marco wel weer terug op de NLse podia verschijnen. Denk dat veel Nederlanders hem wel weer ‘vergeven’.
Alle reacties onder de artikelen zijn vooral vrouwen die reageren in de trant van ‘ik wist dat je onschuldig was Marco’ denk dat er voor veel mensen niet veel te vergeven is omdat ze het bij voorbaat nooit hebben geloofd.
Denk ik helaas ook. Mensen gaan zo’n titel half lezen en zeggen ha zie je wel hij is onschuldig blabla.
En die andere zaak vergeten
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het altijd een beetje jammer om iets uit een andere cultuur, wat eindelijk ook in Hollywood erkenning krijgt (al noemen ze het foutief Bollywood maar goed) vreselijk te noemen.
Kan niet je ding zijn natuurlijk, maar de choreografie, de zang etc allemaal on point. Vind dat dan toch weer typisch om dat vreselijk te noemen maar wel applaus voor de zoveelste blonde trien in een gescheurde spijkerbroek (laf lady gaga verder hoor, maar het gaat me even om de beeldvorming).
Heb je ook wel weer gelijk in. Vreselijk is misschien niet het juiste woord maar het is mijn smaak niet, laat ik het dan zo zeggen.
Heb de voice aflevering van boos niet meer helemaal scherp staan, maar Marco werd in die uitzending toch ook meer aangehaald met ‘creepy doen op een feestje’ en rare dingen zeggen dan dat ie echt seks heeft gehad met iemand zoals Jeroen en Ali? Was bij hem vooral schokking omdat het om jongere meisjes ging toch? Niet dat ie daadwerkelijks iets illegaals heeft gedaan?
Ik hoor hem ook ineens weer op de radio. Deze week al 2 keer.
Hoernalistiek. Walgelijke koppen.
Dit was wat er toen werd gezegd over Marco in de uitzending
Marco Borsato
Over zanger en ex-Voice-coach Marco Borsato zijn meldingen gekomen van zes vrouwen, van wie drie minderjarig toen de incidenten zich voordeden.
Drie vrouwen zeggen dat Borsato hun billen ongevraagd en langdurig heeft betast. Dat gaat om vrouwen die betrokken waren bij The Voice of Holland .
Daarna is er nog aangifte (die andere zaak) gedaan tegen hem door een destijds 15-jarig meisje vanwege jarenlang misbruik.
En er waren volgens mij nog juicechannels die toen over bbq van the voice dingen hadden geplaatst ofzo? Weet niet in hoeverre dat wel of niet ook in bovenstaande verhalen zat.
Ik zag dat het een Telugu film is. Afgezien van de taal (volgens mij is Bollywood Hindi en Telugu in de telugu taal) weet ik het verschil niet en of er verder verschil is.
Ik vond de naatu naatu choreografie geweldig. Je ziet duidelijk dat het Indiaas choreografie is (zo ver ik er verstand van heb), maar het deed mij ook denken aan de choreografie van America in West Side Story.
Tot zover mijn input over iets waar ik geen verstand van heb
Ja dit herinner ik me idd, aan de kont zitten op een feestje. Fucking smerig, maar ja hoe vervolg je dat? En hoe bewijs je het?
Dat van dat meisje dat jarenlang zou zijn/is misbruikt wist ik niet, dat is idd wel echt een heel serieuze aanklacht. Maar daar zal wel meer bewijs voor zijn dan ook, hopelijk.
Ik wilde dit net gaan zeggen! Hoorde hem vandaag ook ineens met een nieuw liedje ook volgens mij. Kwartje viel wel pas halverwege het nummer dat het Marco is.
Dat staat wel in het NOS artikel
En het statement van haar advocaat
Van die boomer (sorry) huisvrouwen die vrienden van Amstel live het beste concert ooit vinden. Ugh…