FF Boulevard #9

Ik krijg hier dus echt niks van mee via mijn sociale media! Het is dat ik hier op het forum zit.

11 likes

Ja echt bizar met Diddy. Ik hoorde dat diverse celebs al hun zaken afgekocht hebben omtrent Diddy. Er is nog niet bekend wie dit allemaal gedaan heeft.
Ik vind het zo bizar dat tot nu toe ook amper celebs iets hebben gezegd hierover. Morgen begint de eerste rechtzaak, ik ben benieuwd

5 likes

Is die rechtszaak live te volgen?

3 likes

Volgens mij allemaal Photoshop / deepfakes / AI. Zag ook zulke dingen voorbijkomen met Diddy en Justin Bieber.

5 likes

Ja dat is het enge nu. Ze kunnen met AI zoveel. Net als dat nummer van Justin Bieber over de Diddy Party. Gewoon totaal nep, maar zo overtuigend

4 likes

Hahahahhahahhaha, die vrouw heeft haar kind zelf zo genoemd?!

58 likes

Echt, ze wordt ook steeds naarder en zuurder lijkt wel. Wie begint er zo’n zaak tegen je bloedeigen kind?

15 likes

Dat mens spoort niet. Als je niet wil dat je kind de naam van je overleden ex man gebruikt had je hem in eerste instantie ook niet dezelfde naam moeten geven. Die doet ook echt alles om in de spotlight te komen.

14 likes

Maaaaar het was eerst wel zo dat hij altijd AndrĂ© Hazes junior werd genoemd. En AndrĂ© Hazes was gewoon AndrĂ© Hazes, z’n vader. En ineens werd hij AndrĂ© Hazes terwijl voor mij AndrĂ© Hazes die vader is.

André

Hazes

12 likes

Daar is ze ongeveer 30 jaar te laat mee.

3 likes

Ja maar senior is al 20 jaar dood. Junior heeft nu zelf een junior dus moet die junior zich junior junior noemen later als hij ook de muziek in wil gaan?

Ik vind die Rachel echt achterlijk in dit geval. In plaats van proberen je relatie met je kinderen te herstellen maakt ze het echt alleen maar erger

44 likes

Maar dan nog, het is je zoon, je melkt normaal die naam al helemaal uit. Toen alles nog goed ging was je helemaal trots. En nu hebben ze mot en ga je het lekker ordinair via de rechter uitvechten.

Heb niks met AndrĂ© Hazes, senior, junior wie dan ook maar dit is gewoon gĂȘnant.

21 likes

Jaa maar op een gegeven moment is het ‘junior’ er wel een beetje af he

7 likes

Ze noemden hem ook Dreetje oid. Snap dat als je 30+ (geen idee hoe oud hij is eigenlijk), je daar allemaal niet meer op zit te wachten. En z’n vader is al zo lang overleden en z’n eigen zoon heeft ook dezelfde naam en is nu de junior. Dacht dat senior en junior vooral worden gebruikt om aan te geven over wie het gaat als beiden nog leven. Maar wat er op tv ook gezegd is; iedereen begrijpt dat als er staat dat AndrĂ© Hazes optreed, ze het niet hebben over een man die al tientallen jaren overleden is

Klinkt gewoon echt als een zure wraakactie. Zag beelden dat AndrĂ© pas zei ergens; ‘als m’n moeder me echt kwaad wil doen
’. Die vrouw heeft de naam zelf aan d’r zoon gegeven. Het is niet dat hij eigenlijk Pietertje Janssen heet maar voor de fame de naam van z’n vader over heeft genomen.

12 likes

Ja ok dat is ook allemaal wel waar wat jullie zeggen.

En inderdaad is Rachel gewoon een hele zure vrouw.

2 likes

Gisteren keek ik de serie escape from albatros op NPO en daar gaat een van de hoofdrolspelers eten bezorgen en word er gezegd dat het bezorgd moet word op de straat Andre Hazes junior junior straat. Niet heel interessant voor deze discussie verder maar ik vond het wel grappig gevonden.

4 likes

Rachel is gewoon alleen puur op geld. Familie en zelfs haar eigen kinderen boeien haar totaal niet. Zo lang zij de naam Hazes maar maximaal kan uitmelken.

7 likes

Dat is het ook. Las bij lifeofyvonne dat zij dit doet uit wraak omdat André zich nu officieel heeft aangesloten bij de rechtzaak van zijn zus tegen Rachel.

9 likes

Rachel lijkt me geen leuke vrouw, maar het is nou ook weer niet alsof junior niet profiteert van zijn vaders naam. Kan hij niet André Hazes II worden en zijn zoon André Hazes III?
Ik (:older_woman:t3:) vind het ook echt nog steeds raar om te horen/lezen dat André Hazes iets doet in de tegenwoordige tijd, zie dan toch altijd een zombie versie van senior voor me, niet junior.

2 likes

Ja dat beeld heb ik ook altijd nog, dat ik denk bij André Hazes aan de overleden man, niet aan de zoon.

Neemt niet weg dat Rachel normaal moet doen en niet haar bloedeigen zoon gaan aanklagen voor het gebruiken van z’n eigen naam

5 likes