FF Boulevard #9

Jaa ik ook maar dat heb ik altijd met mensen die hun kind dezelfde naam geven als de vader. Omdat je die senior al veel langer kent. Ik zou zeggen geef je kind gewoon een andere naam dan je eigen maar oke wie ben ik

11 likes

Precies, mensen maken daarmee hun eigen leven echt moeilijker dan het hoeft te zijn :joy: wees een beetje creatief

6 likes

Ik dacht dat die lifeofyvonne gestopt was met juice? Zijn dr andere plannen niet gelukt?

3 likes

Kleine sporadische comeback schijnbaar

6 likes

Zij had wel altijd een Andre Hazes (jr) obsessie dus verbaast me niet dat ze speciaal voor hem terugkomt haha

4 likes

Haha was eenmalig omdat ze het niet kon aanzien dat zij dit al te weten was gekomen en geen enkel juicekanaal het bracht, zoiets

7 likes

Precies. Zo heeft Otis Redding dat ook gedaan!

3 likes

Blijkbaar gaan er al jaren geruchten dat André Hazes jr. eigenlijk niet de echte biologische zoon is van André Hazes. André jr. en Rox klagen Rachel aan voor de erfenis. Er wordt gezegd dat Rachel daarom wellicht later naar buiten gaat brengen dat André jr. nergens recht op heeft omdat hij een andere vader heeft. Dat gezeur over de naam zou de eerste stap daarnaartoe zijn.

3 likes

Als Andre jr niet van Andre sr is lijkt me dat toch vooral Rachel’s probleem: Senior heeft het wel of niet doorgehad maar heeft Andre erkent als zn eigen kind, dus later aankomen met een rechtszaak daarover is weer echt typisch.

Die arme rechters en advocaten ook die zo lang hebben gestudeerd om dan dit soort nonsense zaken aandacht te moeten geven :upside_down_face:

39 likes

Er was toch ook een zaak over de ‘gecremeerde kroket’? Dat ze zo niet meer genoemd mocht worden? Inderdaad hoor, wat een tijdverspilling voor zo’n rechtbank.

En was er nog enige hoop op verzoening met je kind, dan is dat nu toch ook wel echt verkeken.

2 likes

Royke vindt het echt niet erg als ze weer aanklopt. Die rechters
 ach

5 likes

Kijkt iemand die Victoria Secret Show? Ben wel benieuwd naar alle meningen :joy:

3 likes

Ik vond het een beetje saai eigenlijk.

4 likes

Dave Roelvink die tegen Melvin Manhoef gaat kick boxen bij boxing influencers đŸ«  Ik was helemaal enthousiast toen ik hoorde dat Melvin aan het trainen voor een wedstrijd dit jaar maar dit is echt een lachertje

9 likes

Liam Payne is overleden :scream:

2 likes

Wth?

4 likes

https://www.ad.nl/buitenland/voormalig-one-direction-zanger-liam-payne-31-overleden-na-val-hotel-buenos-aires~a70f30a20/

2 likes

Wowwww fuck. Hij kreeg ook erg veel shit over zich heen de laatste dagen. O.a. over zijn gedrag bij het concert van Nial en later omdat zijn ex uit de school klapte met feiten uit hun relatie en ze kwam met het nieuws dat Zayn degene was die hem tegen de muur geduwd had (interview moment).

Er zijn geruchten dat Harry morgen een nieuw album zou uitbrengen. Dat zal in dat geval wel uitgesteld worden.

3 likes

Wow wat. Hij heeft toch ook een jong kind? Wat vreselijk.

4 likes

Ja hij is de hele week echt negatief op mijn fyp geweest, bizar dit.

@chachaloco Ja :fearful:

4 likes