FF Boulevard #9

Je kan suïcidale gedachten niet zomaar bij iemand wegtoveren. Er zijn genoeg mensen met een vrolijk gezinnetje, lieve vrienden en fijne kennissen die zelfmoord plegen.

16 likes

Wat was er gebeurt tijdens Niall’s concert? Als ik het Google kom ik enkel positieve berichtgeving tegen.

3 likes

Heel eerlijk, zijn gedrag daar was echt wel problematisch. Dan is het niet aan de rest van one direction om die backlash om te draaien met lieve woorden.

8 likes

Hierbij de video.

3 likes

Is dit alles?!

34 likes

Ja ik zie ook niet echt iets problematisch…?

10 likes

Krijgt/vraagt hij “te veel” aandacht ofzo?

5 likes

Ik wilde ook net zeggen; huh? Hij is toch gewoon een beetje lollig aan het doen?

9 likes

Hij leek daar iig onder invloed van “iets”, het was allemaal een beetje “te” en afwijkend van zijn normale gedrag.

6 likes

Hij had al enorm lang gigantisch en complexen problemen.
Dit voelt bijna alsof je “schuld” wil leggen bij de overige bandleden.
En inderdaad, zoals je zelf al enigzins nuanceert, wij hebben geen flauw benul van wat zijn omgeving wel of niet gedaan heeft.

7 likes

Nee ik doelde meer op het interview met een van de Paul broers. Dat filmpje bij het concert van Niall vind ik ook niks mis mee.

4 likes

Er is ook een filmpje waar hij door de security werd gevraagd om terug te gaan naar zn stoel i.p.v. het publiek entertainen met de macarena.

2 likes

Nou poehpoeh.

Vind het zo sneu dat er altijd zon vergrootglas op je ligt als bekendheid zijnde :disappointed_relieved:

6 likes

En dat overgeanalyseer van alles en iedereen.

7 likes

Anderen die Amelia Dimoldenberg en Andrew Garfield ook zo ontzettend shippen?
Echt deze video I CANTTTTT

46 likes

Wie zijn dit???

21 likes

JAAA OMG!!! :smiling_face_with_three_hearts:
tumblr_p1nk80Coe01qmth06o4_540

4 likes

Spiderman en een interviewster. Haar format is dat ze op ‘date’ gaat met diegene die ze interviewt

1 like

Hihi

https://www.parool.nl/ps/restaurant-nonna-van-thijs-boermans-is-niet-meer-dan-een-goed-gelukt-decor-van-een-waardeloze-film-4~bcc9d532/

35 likes

Aglio olio niet op voorraad 🥹

31 likes