FF Boulevard #9

Is dit alles?!

34 likes

Ja ik zie ook niet echt iets problematisch…?

10 likes

Krijgt/vraagt hij ā€œte veelā€ aandacht ofzo?

5 likes

Ik wilde ook net zeggen; huh? Hij is toch gewoon een beetje lollig aan het doen?

9 likes

Hij leek daar iig onder invloed van ā€œietsā€, het was allemaal een beetje ā€œteā€ en afwijkend van zijn normale gedrag.

6 likes

Hij had al enorm lang gigantisch en complexen problemen.
Dit voelt bijna alsof je ā€œschuldā€ wil leggen bij de overige bandleden.
En inderdaad, zoals je zelf al enigzins nuanceert, wij hebben geen flauw benul van wat zijn omgeving wel of niet gedaan heeft.

7 likes

Nee ik doelde meer op het interview met een van de Paul broers. Dat filmpje bij het concert van Niall vind ik ook niks mis mee.

4 likes

Er is ook een filmpje waar hij door de security werd gevraagd om terug te gaan naar zn stoel i.p.v. het publiek entertainen met de macarena.

2 likes

Nou poehpoeh.

Vind het zo sneu dat er altijd zon vergrootglas op je ligt als bekendheid zijnde :disappointed_relieved:

6 likes

En dat overgeanalyseer van alles en iedereen.

7 likes

Anderen die Amelia Dimoldenberg en Andrew Garfield ook zo ontzettend shippen?
Echt deze video I CANTTTTT

46 likes

Wie zijn dit???

21 likes

JAAA OMG!!! :smiling_face_with_three_hearts:
tumblr_p1nk80Coe01qmth06o4_540

4 likes

Spiderman en een interviewster. Haar format is dat ze op ā€˜date’ gaat met diegene die ze interviewt

1 like

Hihi

https://www.parool.nl/ps/restaurant-nonna-van-thijs-boermans-is-niet-meer-dan-een-goed-gelukt-decor-van-een-waardeloze-film-4~bcc9d532/

35 likes

Aglio olio niet op voorraad 🄹

31 likes

Godver had het artikel wel willen lezen :sweat_smile:

3 likes

Slide in my dm’s babe

4 likes

Wat een afgang

7 likes

Haha prachtig artikel. Dit is ook de eerste keer dat ik lees over Justin Timberlake die na een diner in zijn eigen restaurant de vloer onderkotste. Mooi detailšŸ‘ŒšŸ»

21 likes