FF Boulevard #9

Holy shit

6 likes

Klinkt misschien overdreven maar weet gewoon even niet hoe ik om moet gaan met dit nieuws?? Moet morgenvroeg gewoon werken maar kan nu echt niet slapen hoor

7 likes

Zijn laatste snapchat verhalen zijn offline gehaald blijkbaar. Dat waren nog ‘vrolijke’ beelden.

2 likes

Ben je heel erg fan dat dit je zo raakt dat je niet kan slapen of omdat hij zo jong is? Gewoon oprecht interesse hoor. Ik denk altijd maar zo: al lig je maar in bed. Liggen en niks doen, is nog altijd beter dan op je telefoon scrollen ofzo, dan krijg je echt 0 rust.

5 likes

Ja same! Ik was verder ook helemaal geen fan oid, maar gezien zijn leeftijd sta je er gewoon niet stil dat zo iemand dood kan gaan ofzo. Zo treurig voor zijn zoontje, zag dat hij pas 7 is. Triest

7 likes

Omg ja heel bizar zo jong! :frowning_face:

2 likes

Ja was vroeger heel erg fan, ben naar meerdere concerten geweest en heb niet eerder een overlijden van iemand waar ik echt fan van ben geweest meegemaakt. Vind t echt heel sneu, zo jong nog en dat het dan zo afloopt. Ben er gewoon best aangeslagen door.

En dit klinkt wellicht egoïstisch maar ik had eigenlijk altijd “de hoop” op een reünie en dat is nu natuurlijk ook niet meer van toepassing en aan dat idee moet ik ook ff wennen

Edit: nu ik dit terugleest is dit een beetje “how can i make this about me” maar dat is niet mn bedoeling!!

23 likes

Pff ben wel geschrokken van het nieuws.

9 likes

Wow ben echt geschrokken hiervan! De (ex) One Direction leden zijn allemaal nog heel jong dus ik had nooit verwacht dat een van hen zo vroeg zou overlijden

3 likes

Onder meer zijn ex die hem belachelijk aan het maken was. Niet dat ze dit kon weten maar die zal zich ook wel knap lullig voelen.

2 likes

Maar de siwtch up is ook crazy
Mensen online moeten echt eens leren zich soms buiten situaties te houden
Ook onder de comments van zijn fiancé. Mensen die alleen bragen of het waar is etc, mensen die zeggen dat hij het verdiend etc etv etc

6 likes

Liam Payne is dood :anguished:

2 likes

Ja omg ik kwam hier ook om dit te posten. Van de derde verdieping van een hotel gevallen stond op rtlnieuws.

2 likes

Ja omg ik zag het voorbij komen net :scream: echt zo bizar

6 likes

Ja ik kwam dit ook posten. Zo naar :sob:

3 likes

Ik las dat hij wel echt onder heel veel invloed was, zowel drugs als alcohol
Misschien omdat hij echt onder mediavuur lag laatste tijd. Ben echt in shock hij was ondanks de verjalen nu over maya enz echt een deel van mijn jeugd

1 like

Wtf!!!

1 like

Belachelijk maken? Ze heeft gedeeld dat hij haar mishandeld heeft.

34 likes

Echt wtf!

1 like

Oh die heb ik dan weer niet gezien! Excuus. Ik doelde op een tiktok waarin ze zat te hinten op tea over hem die ze maar voor zichzelf ging houden.

4 likes