FF Boulevard #9

https://www.hln.be/celebrities/ex-verloofde-van-liam-payne-overspoeld-met-haatreacties-na-zijn-overlijden-het-is-allemaal-jouw-schuld~a84b0838/

Dit is ook heftig. Mensen doe normaal.

3 likes

Als AndrƩ jr geregistreerd staat als kind van AndrƩ sr (en dat lijkt me wel, want lang juridisch bla verhaal) dan wens ik haar succes. Zelfs al is hij geen biologisch kind, je kunt echt nooit meer bewijzen dat sr dat wist Ʃn hem niet als erfgenaam wilde benoemen. Het lijkt er eerder op dat zij zelf nergens recht op heeft omdat tijdens zijn overlijden een procedure tot echtscheiding was ingezet.

Wij hebben deze casus serieus een keer behandeld tijdens een cursus erfrechtelijke verkrijging… whahaha

43 likes

Ik ben echt in shock :fearful:

2 likes

Maar sws die laatste snapchat stories vab liam kloppen niet. Dat maakt alles nog vreemder

2 likes

Ik hoorde deze week op de radio ook dat het gebruik van deze naam als zijn artiestennaam al zo lang had geduurd en omdat zij er nooit eerder bezwaar tegen had gemaakt, de boel al verjaard was. Dat zal wel meer op het merkenrecht hebben gezien vermoed ik maar ook geen succesvolle route dus voor haar.

3 likes

Ben eigenlijk niet zo shocked/verbaasd, was wel duidelijk dat hij gruwelijk de weg kwijt was de laatste tijd, raar gedrag en rare uitspraken. Desalniettemin heel triest want dit heeft natuurlijk wel te maken met dat het moeilijk is om mentaal gezond te blijven als je vanuit het niets zo jong zo beroemd/rijk/succesvol wordt en dat het dan ook weer ineens kan stoppen en je dan daar weer een weg in moet vinden.

67 likes

Het zijn snapchats van een paar dagen eerder waarschijnlijk die hij pas gisteren had geüpload. Dat doen wel meer bekende mensen omdat ze dan niet willen dat fans kunnen uitvogelen waar ze op dat moment zijn. Maar wel heel bizar inderdaad dat ze vlak voor zijn dood zijn geüpload.

3 likes

Dikke kans dat hij dat zelf niet bijhield hoor maar dit gewoon door PR mensen wordt gedaan/gepland. Dat hoeft niet raar te zijn.

8 likes

TMZ een nieuwssite?

3 likes

TMZ is gewoon een roddelmedium. Niet bepaald een kanaal dat bekend staat om hun morele principes dus ik vind het eerder verbazingwekkend dat je daar verbaasd over bent.

Ondertussen zit je hier zelf ook allerlei speculaties te droppen.

4 likes

Sorry, maar ik vind dit echt beschamend om te lezen gewoon. Er is een mens overleden en dan janken om een reünie die niet doorgaat.

53 likes

Haha ja echt heel erg cringe, als je nou 16 was: oke - maar we kunnen er vanuit gaan dat dat niet zo is.

14 likes

Haha love it. Ken je Lucienne vd Geld, docent notarieel recht? Ik volg haar op LinkedIn en smul echt altijd van haar blogs, zij gebruikte laatst Bennifer in een college over huwelijksvoorwaarden. Genieten :nerd_face:

8 likes

Ik vind zo’n reactie niet zo gek. Iedereen reageert anders op dit soort berichten en veel mensen trekken dit soort dingen ƩƩn op ƩƩn door naar hun eigen leven en de impact daarop.

@Tamara gaf al aan dat, nu ze het terugleest, een beetje te veel over haarzelf ging.

16 likes

Het gaat me er nog niet eens om dat iemand het te veel op zichzelf betrekt (al heb ik daar ook mijn gevoelens bij). Ik vind het gewoon heel naar dat iemands man/vriend/zoon/vader(?) is overleden en dat er dan door compleet vreemden gehuild wordt omdat mensen zijn entertainment gaan missen. Je mag dat jammer vinden, maar is dat nou echt wat telt nu? Gewoon niet heel sympathiek, vind ik dat.

5 likes

We hebben het in dit geval over mensen die de overleden persoon niet direct hebben gekend, maar wel op hun eigen manier een band met hem hadden. Die band was via zijn muziek en dat er om die band wordt getreurd, vind ik eigenlijk niet eens zo heel vreemd.

37 likes

Ik vind dit echt een overdreven reactie, je kent iemand niet persoonlijk maar bent/was wel fan. Dan is het toch logisch dat je (naast dat je het heel erg vindt met name voor zijn omgeving) het ook jammer vindt dat er nooit meer een reünie gaat komen? Kan toch naast elkaar bestaan. Moeten we dan bij alle reacties op dit forum eerst 100 disclaimers plaatsen?

78 likes

Ja. Wist je dat nog niet?

11 likes

Ik vind het ook wel apart dat nu opeens zoveel mensen huilen en in shock zijn terwijl hij toch wel sinds dat interview met een-van-de-Paulbroers werd uitgekotst door een deel van het internet

4 likes

Ja, ook dat, al kan ik me wel voorstellen dat je je verbonden voelt aan hoe een persoon was (= hoe je dacht dat die was) zo’n 10 jaar geleden en daar wat bij voelt, zeg maar.

3 likes