FF Boulevard #9

Ik zag eerst alleen een foto van de tattoo en dacht dat het Claudia de Breij was.

34 likes

Ooh wat lelijk :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Dit is een keuze. Het is geen goede keuze maar wel een keuze.

9 likes

Wat bedoel je hiermee? Lijkt mij logisch ja dat het een keuze is?

2 likes

Wellicht dat het online niet zo goed overkomt. Als iemand iets doet dat wellicht een beetje dom is, dan zeggen we in mijn vriendengroep dit vaak. Om te benadrukken dat het niet heel slim is.

4 likes

Inside jokes werken niet echt op een openbaar forum

71 likes

En als je Kjeld Nuis bent is het een nóg groter risico. Meneer Scheve schaats.

77 likes

100% dat hij demonen heeft gezien en deze tatoeage zet als bewijs dat de demonen nu echt verslagen zijn

50 likes

Ja! Kansloze actie. :rofl:

7 likes

Haha dit dacht ik ook meteen, een boetedoening tatoo

2 likes

Bedankt voor deze bijdrage. Ik zal het meenemen in toekomstige berichten.

7 likes

Ik heb de docu gister gekeken, en daar kwamen toch veel dingen in naar voren die ik echt niet wist.
1 slachtoffer van verkrachting had er zelfs nooit over gesproken, en haar verhaal is heel schokkend.

4 likes

Schijnveiligheid :laughing:

8 likes

En dan ook nog te bedenken dat het er vanuit zijn eigen gezichtspunt zo uitziet :

:person_shrugging::person_shrugging::person_shrugging:

29 likes

Had ook Jessie Jazz Vuijk kunnen zijn :joy:

26 likes

Volgens Juice Channel (hele betrouwbare bron natuurlijk) zit je goed. Hij zou een scheve schaats hebben gereden met Femke Kok en Kjeld zou de tattoo hebben gezet als symbool van trouw aan Joy :smiling_face_with_tear:

6 likes

Als hij nou nog een keer vreemd gaat is het een soort van threesome omdat zij de hele tijd meekijkt vanaf die arm :sob:

47 likes

Ben ik heel wantrouwend als ik denk dat Kjeld wel het type is dat zo’n tattoo zet op het moment dat zij twijfeld aan de relatie, zodat ze uit schuldgevoel blijft?

8 likes

Ik zou er meteen een punt achter zetten als mijn vriend dit doet. Tering, wat een verschrikkelijke tattoo.

13 likes

In zijn geval handig dat dit gewoon elke random blondine kan zijn.

5 likes