Ja dit, als je echt groot fan was van iemand als tiener kan ik me wel voorstellen dat dat een impact op je heeft.
Vraag je me nu om op Tumblr in te loggen? Haha ben helemaal verbaasd dat ik er nog in kon en nog verbaasder dat het nog steeds een ding is.
Kan het iedereen aanraden om Twitter in te ruilen voor Tumblr
Dat maakt toch niet uit. Toen Amy Winehouse overleed was dat ook een shock voor velen terwijl ze ook veel negatief in de media kwam.
Ik weet niet wat Liam heeft gedaan of gezegd in dat interview. En ik lees ook dat hij zān vriendin mishandelde.
Amy deed niemand kwaad behalve zichzelf.
Die jongens zijn in ƩƩn klap wereldberoemd geworden en hadden veel meer hulp en begeleiding nodig dan dat ze geboden werd. Meerdere leden hebben dat al eens benoemd.
Denk oprecht dat het ook wel lastig voor hem was dat hij niet als grote solo-ster is doorgebroken, zoals bijvoorbeeld Harry Styles. Daarnaast heeft ie een kind met Cheryl Cole, die hij misschien niet zo vaak ziet als hij zou willen, heeft zn ex net bekendgemaakt dat hij haar mishandelde en dwong een abortus te ondergaan en kotsen fans hem uit door het Paul-filmpje en zijn gedrag bij het concert van Niall Horan. Als je dan ook nog gevoelig bent voor verslaving en depressie snap ik best dat ie er even niet zo lekker in zat.
Ja, het is heel shocking en tragisch dat dit gebeurd is (ik schrok me dood toen ik dit nieuws zag vanmorgen!), maar hij was geen onproblematisch figuur. Hij was op de avond van zijn dood agressief en onder invloed volgens de lokale politie. Het klinkt een beetje alsof de emmer die avond is overgelopen.
Vind het echt kut voor zijn ex-vriendin - die nu uiteraard de schuld hiervan krijgt. Ze heeft 3 dagen geleden in een podcast verteld dat hij dreigde zichzelf van kant te maken als zij hem niet zou helpen. En nu gebeurt dit⦠de fans gaan daar niet bijster koelhoofdig in waarschijnlijk.
Jullie moeten wel ff Familiar van Liam en J Balvin luisteren.
Is echt veruit veruit veruit de beste single van een ex one direction lid, echt pop perfectie
Oh nou ik vind het echt verschrikkelijk hahah
Zouden de overige bandleden met een gezamenlijke reactie komen? En dan met/zonder Zayn. Ik merk dat ik er gewoon op aan het wachten ben. Echt een onwijs verdrietige situatie voor alle betrokkenen.
Of het een gezamelijk statement wordt weet ik niet maar denk wel dat ze (hun teams) timing en bericht afstemmen met elkaar.
Nu ook bevestigd door de Argentijnse politie dat ie zelf is gesprongen
Pff, ook de berichten van Louis en Zayn, heartbreakingā¦
Pfff vond ik ook heavy.
Ja, die van Louis over Bear.
Dit statement is blijkbaar niet helemaal betrouwbaar. Het is een mogelijkheid maar geen zekerheid, blijkt uit die autopsie
Ik zeg niet dat jij dit zegt, maar al is iemand problematisch, verslaafd, depressief, agressief, etc. dan is het alsnog niet ālogischā of ānormaalā dat de emmer overloopt en iemand aan de gevolgen daarvan overlijdt. Dat is (bijna) altijd door een gebrek aan hulp en dat is iets dat wij als maatschappij laten gebeuren. Dit wordt altijd ontzettend genormaliseerd. Zo van: āhij had problemen en het is tragisch maar nu is hij helaas overleden.ā Maar dat hoeft helemaal niet het gevolg te zijn. Dat is iets dat wij als maatschappij accepteren
Heel erg on point dit