FF Boulevard #9

Gebrek aan hulp inderdaad.
Wat denk je dat het met iemand doet als je als 16 jarige ineens een wereldster bent? Heel veel verplichtingen hebt, hoge druk om te presteren, geen privacy meer. Waarschijnlijk is hij verslaafd geraakt omdat hij daar totaal niet mee kon omgaan.
En dan is die enorme wereldfaam ook nog ineens van de ene op de andere dag afgelopen. Terwijl bijv. Harry Styles een nog grotere ster is geworden, was Liam toch wel over zijn carrière hoogtepunt heen. Ook dat is lastig te verkroppen. Ik wil niet zeggen dat dit allemaal excuses zijn voor slecht gedrag maar in deze situatie had hij heel veel begeleiding moeten krijgen. En dat schijnt niet te zijn gebeurd.

3 likes

De statements zijn mega lief, maar ik denk dan toch: als ze dit na alle shit die Liam over zich heen kreeg na de Logan podcast en Niall’s concert hadden gepost, was het misschien net een verandering geweest voor hem mentaal gezien.

Maar goed, misschien hebben ze het er achter de schermen wel met Liam over gehad.

1 like

Mmm nee dat was idd totaal niet mijn punt! Ik bedoelde echt helemaal niet te zeggen dat het logisch was dat hij doodging omdat hij verslaafd was. (Jij maakt ook een goed punt overigens, maar dat staat los van wat ik bedoelde dus)

Hij was agressief, stalkte zijn ex-vriendin en haar familie, en was ook niet heel involved met zijn zoontje. Toch is het óók ontzettend tragisch dat hij is overleden. Die twee dingen bestaan in tandem en dat is - voor mij - een gekke disbalans in mijn hoofd (‘over de doden niets dan goeds’ is toch best wel ingebakken).

3 likes

Klinkt misschien gek maar ik moest direct denken aan het nummer Lonely van Justin Bieber. Heel tragisch wat er is gebeurd.

4 likes

Je kan suïcidale gedachten niet zomaar bij iemand wegtoveren. Er zijn genoeg mensen met een vrolijk gezinnetje, lieve vrienden en fijne kennissen die zelfmoord plegen.

16 likes

Wat was er gebeurt tijdens Niall’s concert? Als ik het Google kom ik enkel positieve berichtgeving tegen.

3 likes

Heel eerlijk, zijn gedrag daar was echt wel problematisch. Dan is het niet aan de rest van one direction om die backlash om te draaien met lieve woorden.

8 likes

Hierbij de video.

3 likes

Is dit alles?!

34 likes

Ja ik zie ook niet echt iets problematisch…?

10 likes

Krijgt/vraagt hij “te veel” aandacht ofzo?

5 likes

Ik wilde ook net zeggen; huh? Hij is toch gewoon een beetje lollig aan het doen?

9 likes

Hij leek daar iig onder invloed van “iets”, het was allemaal een beetje “te” en afwijkend van zijn normale gedrag.

6 likes

Hij had al enorm lang gigantisch en complexen problemen.
Dit voelt bijna alsof je “schuld” wil leggen bij de overige bandleden.
En inderdaad, zoals je zelf al enigzins nuanceert, wij hebben geen flauw benul van wat zijn omgeving wel of niet gedaan heeft.

7 likes

Nee ik doelde meer op het interview met een van de Paul broers. Dat filmpje bij het concert van Niall vind ik ook niks mis mee.

4 likes

Er is ook een filmpje waar hij door de security werd gevraagd om terug te gaan naar zn stoel i.p.v. het publiek entertainen met de macarena.

2 likes

Nou poehpoeh.

Vind het zo sneu dat er altijd zon vergrootglas op je ligt als bekendheid zijnde :disappointed_relieved:

6 likes

En dat overgeanalyseer van alles en iedereen.

7 likes

Anderen die Amelia Dimoldenberg en Andrew Garfield ook zo ontzettend shippen?
Echt deze video I CANTTTTT

46 likes

Wie zijn dit???

21 likes