FF Boulevard #9

JAAA OMG!!! :smiling_face_with_three_hearts:
tumblr_p1nk80Coe01qmth06o4_540

4 likes

Spiderman en een interviewster. Haar format is dat ze op ā€˜date’ gaat met diegene die ze interviewt

1 like

Hihi

https://www.parool.nl/ps/restaurant-nonna-van-thijs-boermans-is-niet-meer-dan-een-goed-gelukt-decor-van-een-waardeloze-film-4~bcc9d532/

35 likes

Aglio olio niet op voorraad 🄹

31 likes

Godver had het artikel wel willen lezen :sweat_smile:

3 likes

Slide in my dm’s babe

4 likes

Wat een afgang

7 likes

Haha prachtig artikel. Dit is ook de eerste keer dat ik lees over Justin Timberlake die na een diner in zijn eigen restaurant de vloer onderkotste. Mooi detailšŸ‘ŒšŸ»

21 likes

Hoe dan? :laughing:

7 likes

Mijn verwachtingen kloppen helemaal met die van het artikel. Wel savage omschreven :joy::joy:

Ben benieuwd of de eigenaars veranderingen gaan doorvoeren.

7 likes

Kapsalon al tonnato. Word hier agressief van, veel te veel sla. Het vlees is te dik lijkt op tagliata en waarom is dat bord zo klein. Je hebt een berg eten op een minibord.

13 likes

Oh jaaaaaaa zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:🄹

6 likes

Uhl ik vind die thijs zo’n kwal en hier geniet ik van ++ :relaxed::relaxed:

13 likes

Ik heb hier een keer gegeten en was er ook niet weg van, hoewel de gnocchi wel lekker was. Ook ging om 8 uur het licht uit en de muziek keihard aan waardoor ik echt moest schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren met een vriendin. Volgende dat helemaal keelpijn gehad.

4 likes

Maar kreeg je ook een zakje haribo?

4 likes

Omg ja ik kreeg gewoon zon grote zak met zure matten :joy: Dit lijkt nu alsof ik het verzin maar dat is niet zo. Ik weet nog dat ik het niet snapte en mn vriend thuis ook echt zat van wtf waarom heb je een zak zure matten mee naar huis genomen.

13 likes

Het is Haribo spaghetti, dus dunne zure matten. Italiaans > spaghetti. Ik heb er ook een keer gegeten, vond die haribo juist wel chill haha!

3 likes

Ja klopt, die! Maar het was best een grote zak dus ik vond het gewoon gek om te krijgen.

6 likes

Wat was er op dan? De aglio of de olio? Wat belachelijk haha

12 likes

Echt hilarisch.
De hele reden dat dit gerecht bestaat is om dat zelfs de aller armste mensen in zuid Italiƫ olie en knoflook in huis hadden.

18 likes