Hahaha ik zag ‘m ook al rondgaan, “emotional support finger”
Dit moet toch een giga act zijn? Die twee komen ‘s avonds thuis en ploffen neer op de bank en denken my god weer zon debielen interview gerockt.
Ik mis Conor & Brittany ![]()
Haha dat lijkt mij ook. Ik vind het sowieso allemaal zulke gezapige interviews en zo cringe en te veel. En dat bepotel van elkaar de hele tijd “cause we are bff”.
Ik wil Wicked niet eens zien, maar ik wordt er echt mee gebombardeerd, ook al geef ik aan dat ik die content niet meer wil zien op insta.
Sinds het succes van Barbie gaan de studio’s echt te ver in hun marketing aanpak. Leave me alone!
Zijn allebei enorme theater kids, die zijn juist helemaal in hun element nu
Hij wordt volgend jaar ook al 60 ![]()
Ik schrok ff omdat het op die foto lijkt alsof hij zijn gezicht helemaal heeft verbouwd/vol laten spuiten, maar een rondje Google vertelt me gelukkig dat dat nogal meevalt.
Haha jij zegt precies wat ze op TikTok in de comments zeggen
Ja, kan heel goed dat ik dat ergens heb gelezen en hier regurgiteer. Niet op tiktok trouwens, want dat heb ik nog steeds niet, maar op insta of reddit oid
Tamara van de real housewives was naar de lancering hiervan en toen is haar woning overvallen terwijl haar kind en oppassers gewoon thuis waren. Echt ziek.
En niet zo lang geleden is ze ook al op straat aangevallen terwijl haar zoontje bij zich had
Afschuwelijk zeg. In Boulevard (mijn primaire bron van nieuws en actualiteiten) werd nog benoemd dat het ‘pronken’ op socialmedia niet echt slim is. En nee, ik kan het ook niet bepaald slim noemen maar het riekt ook erg naar victim blaming.
Waar heeft zijn nou eigenlijk echt veel geld mee verdiend? 200k aan luxeproducten in huis is absurd veel.
Dat laatste vroeg ik mij ook af. Wat doet zij eigenlijk ![]()
Is gewoon de realiteit, zoveel voetballers/presentatoren/oid vooral in Amsterdam zijn de afgelopen jaren of opgewacht en dan beroofd of beroofd terwijl ze niet thuis waren.
Het zou niet zo moeten zijn, maar het is gewoon wel echt heel erg dom om al je bezit te laten zien terwijl mensen exact weten waar je woont. De politie zegt elke zomer al tegen gewoon tyfusnormalo’s met een een PlayStation dat ze niet moeten posten wanneer ze in Marbella zitten, laat staan Tamara met al haar bezit.
Ze verkoopt supplementen, scams. Daarom vind ik het ook iets minder erg eigenlijk.
Die spullen die nu gestolen zijn heeft ze eerlijk verdiend in relaties denk ik
Ik vind het te absurd voor woorden dat je niet meer kan pronken met je mooie spulletjes, zonder dat je bang hoeft te zijn dat een stel idioten je huis binnen dringt en alles jat. Nog maar te zwijgen over het feit dat er een kind in het huis aanwezig was ten tijde van de roof.
Als je naar de wereld om je heen kijkt is dit nog een van onze minste zorgen ![]()
![]()
![]()
![]()
Als je voor 2 ton onzin in je kast heb liggen kan je het kennelijk missen, en als je al eerder beroofd bent en de politie zegt misschien niet meer tonen en je blijft het doen, dan kan dit gebeuren. Brand, blaar, butt.
People are dying Kim, er zijn duizenden dode kinderen overal, who caaaaaaares dat zij haar debiel dure dingen niet meer kan showen.
Kan je het kennelijk missen? Dus als ik iets moois heb waar ik hard voor heb gewerkt, en het word uit mijn huis weggenomen, is het niet erg. Want blijkbaar doet me dat niks en kan ik het gewoon missen?
Ik vind dit echt een belachelijke redenatie.
Vroeger was alles beter! Ik denk dat als je 70 jaar geleden als een gek dure spullen zou kopen, die aan iedereen in je dorp zou laten zien en dan zou schreeuwen wanneer je niet thuis zou zijn, dat ook niet risicoloos zou zijn. Ja, tuurlijk moet je met je poten van de spullen van anderen afblijven, maar ja, sommige dingen zijn gewoon slim om te doen. Net als dat ik de deur op slot doe als ik de deur uit ga ![]()