Heerlijk die kliko op de achtergrond
The trash knows his place
Lees net een artikel over de docu Chris Brown: a History of Violence. Waarin zân gewelddadig, intimiderend en seksueel overschrijdend gedrag wordt belicht.
Ergens lijkt me het wel een interessante docu, jammer dat hij, vanaf morgen, enkel te zien is op HBO max.
Echt heftig groot en op een opvallende plek zeg. En dan van je partner ook wel een risico. Vind sowieso tatoeages van portretfotoâs bijna nooit mooi worden.
Ik zag eerst alleen een foto van de tattoo en dacht dat het Claudia de Breij was.
Ooh wat lelijk
Dit is een keuze. Het is geen goede keuze maar wel een keuze.
Wat bedoel je hiermee? Lijkt mij logisch ja dat het een keuze is?
Wellicht dat het online niet zo goed overkomt. Als iemand iets doet dat wellicht een beetje dom is, dan zeggen we in mijn vriendengroep dit vaak. Om te benadrukken dat het niet heel slim is.
Inside jokes werken niet echt op een openbaar forum
En als je Kjeld Nuis bent is het een nĂłg groter risico. Meneer Scheve schaats.
100% dat hij demonen heeft gezien en deze tatoeage zet als bewijs dat de demonen nu echt verslagen zijn
Ja! Kansloze actie.
Als ik met een notoire vreemdganger zou zijn zou ik ook willen dat ie mijn hoofd tatoeëert.
Haha dit dacht ik ook meteen, een boetedoening tatoo
Bedankt voor deze bijdrage. Ik zal het meenemen in toekomstige berichten.
Ik heb de docu gister gekeken, en daar kwamen toch veel dingen in naar voren die ik echt niet wist.
1 slachtoffer van verkrachting had er zelfs nooit over gesproken, en haar verhaal is heel schokkend.
Schijnveiligheid
Nee, gewoon verzekering.