FF Boulevard #9

17302139300982729726322750088807

Heerlijk die kliko op de achtergrond

53 likes

The trash knows his place

21 likes

Lees net een artikel over de docu Chris Brown: a History of Violence. Waarin z’n gewelddadig, intimiderend en seksueel overschrijdend gedrag wordt belicht.

Ergens lijkt me het wel een interessante docu, jammer dat hij, vanaf morgen, enkel te zien is op HBO max.

https://www.nu.nl/achterklap/6334109/schaatser-kjeld-nuis-laat-gezicht-van-vriendin-joy-beune-op-arm-tatoeeren.html

Echt heftig groot en op een opvallende plek zeg. En dan van je partner ook wel een risico. Vind sowieso tatoeages van portretfoto’s bijna nooit mooi worden.

19 likes

Ik zag eerst alleen een foto van de tattoo en dacht dat het Claudia de Breij was.

34 likes

Ooh wat lelijk :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Dit is een keuze. Het is geen goede keuze maar wel een keuze.

9 likes

Wat bedoel je hiermee? Lijkt mij logisch ja dat het een keuze is?

2 likes

Wellicht dat het online niet zo goed overkomt. Als iemand iets doet dat wellicht een beetje dom is, dan zeggen we in mijn vriendengroep dit vaak. Om te benadrukken dat het niet heel slim is.

4 likes

Inside jokes werken niet echt op een openbaar forum

71 likes

En als je Kjeld Nuis bent is het een nĂłg groter risico. Meneer Scheve schaats.

77 likes

100% dat hij demonen heeft gezien en deze tatoeage zet als bewijs dat de demonen nu echt verslagen zijn

50 likes

Ja! Kansloze actie. :rofl:

7 likes

Als ik met een notoire vreemdganger zou zijn zou ik ook willen dat ie mijn hoofd tatoeëert.

53 likes

Haha dit dacht ik ook meteen, een boetedoening tatoo

2 likes

Bedankt voor deze bijdrage. Ik zal het meenemen in toekomstige berichten.

7 likes

Ik heb de docu gister gekeken, en daar kwamen toch veel dingen in naar voren die ik echt niet wist.
1 slachtoffer van verkrachting had er zelfs nooit over gesproken, en haar verhaal is heel schokkend.

4 likes

Schijnveiligheid :laughing:

8 likes

Nee, gewoon verzekering.

5 likes

En dan ook nog te bedenken dat het er vanuit zijn eigen gezichtspunt zo uitziet :

:person_shrugging::person_shrugging::person_shrugging:

29 likes