FF Boulevard #9

Had ook Jessie Jazz Vuijk kunnen zijn :joy:

26 likes

Volgens Juice Channel (hele betrouwbare bron natuurlijk) zit je goed. Hij zou een scheve schaats hebben gereden met Femke Kok en Kjeld zou de tattoo hebben gezet als symbool van trouw aan Joy :smiling_face_with_tear:

6 likes

Als hij nou nog een keer vreemd gaat is het een soort van threesome omdat zij de hele tijd meekijkt vanaf die arm :sob:

47 likes

Ben ik heel wantrouwend als ik denk dat Kjeld wel het type is dat zo’n tattoo zet op het moment dat zij twijfeld aan de relatie, zodat ze uit schuldgevoel blijft?

8 likes

Ik zou er meteen een punt achter zetten als mijn vriend dit doet. Tering, wat een verschrikkelijke tattoo.

13 likes

In zijn geval handig dat dit gewoon elke random blondine kan zijn.

5 likes

Ik geniet echt van de gummy ellende van Sjamadriaan en Sarah van Soelen

60 likes

Ohhh ik ga gelijk kijken :joy::see_no_evil: thanks voor de heads up haha

3 likes

Ik zie net op instagram het profiel van James van der Beek voorbij komen en lees dat hij fase 3 darmkanker heeft. Vind het best heftig, hij is nog zo jong.

7 likes

https://www.nu.nl/muziek/6335388/emma-heesters-heeft-baarmoederhalskanker-afgelopen-weken-waren-intens.html

Ook al zo jong :cry:

5 likes

“wow, that was certainly a choice” is een redelijk gebruikelijke sarcastische opmerking in het Amerikaans.

@Valkyrie heeft die vernederlandst voor komisch effect. Het is dus geen inside joke, maar het vereist wel wat kennis van moderne Amerikaanse spreektaal.

Zelf zeg ik graag “nu raakt de poep de ventilator”.

8 likes

je bewijst het punt want dit is ook in de verste verte niet grappig

29 likes

In forumtaal kan je dan beter zeggen dat de poep de schutting raakte… Inclusief de puntjes…

17 likes

Excuse me dit zou volle zalen trekken op GeenStijl

10 likes

punt nogmaals gemaakt toch wat mij betreft bij dezen bewezen

2 likes

Was dit met Kaya Quintana ofzo?

3 likes

hahaha gewoon autisme hoor, geen robot

11 likes

Zie jij wie dit is?

Lindsay Lohan

31 likes