Ze ziet er heel anders uit dan in de laatste kerstfilm van vorig jaar, maar damn
Haar huid is ook echt
Zijn jullie blind?
In ieder geval ernstig verward
Ik blijf het ook een knappe vrouw vinden. Altijd al gevonden.
Wow ik lees de reacties echt met verbazing??? De vrouw lijkt in de verste verte niet meer op zichzelf???
Ja een beetje de pro-ana beweging van botox/ fillers.
Lindsay lohan staat eronder.
Nou ze zag er 10 (?) jaar geleden echt verschrikkelijk uit, dus dit is wel een glow up van haar druggie look uit het verleden :’)
Ik herkende haar direct maar ik heb haar de afgelopen jaren ook wel weer regelmatig gezien in interviews/films etc
Anders ja, maar toch niet alsof ze totaal niet meer herkenbaar is?
Screenshots uit bewegend beeld helpt ook niet
Ik had haar serieus niet herkend en de mensen waar ik bij was en het aan vroeg allemaal ook niet😂
Oh vind ik wel echt. Vind het echt een totaal ander gezicht.
Ik had dr ook niet herkend op deze fotos. Vooral die andere tanden + 13 in een dozijn gemaakte fillerlippen wissen haar eigenheid weg.
Had haar wel al 10 jaar ofzo niet meer gezien dus deze overgang niet meegekregen
Nouja wel dus, daarom plaatste ik het
https://vm.tiktok.com/ZNe3RTouP/
Vind haar ogen ook heel anders. Van die halve boogjes. Herkende haar echt niet
Ik dacht echt dat het een of andere Kate was (weet even niet welke Kate ik zelf bedoel).
Ik dacht kate winslet idd haha
Vandaag is de uitvaart van Liam Payne en het is in besloten kring, en zie zoveel foto’s voorbij komen op nieuwssites. Echt sneu eigenlijk dat genodigden dan toch nog zo gefotografeerd worden terwijl ze bijv. van hun auto naar de kerk lopen. Zit je toch echt niet op te wachten op zo’n moment…
Ik kwam er via Tiktok achter dat de familie bewust gekozen heeft voor paparazzi uitnodigen i.p.v. hordes fans om de kerk heen.
De paparazzi zou daarbij instructies hebben gekregen om o.a. geen foto’s van Bear te maken. Ook was er een afspraak dat familieleden van Liam niet gefotografeerd zou worden, maar dat laatste is iig mislukt.