FF Boulevard #9

Oh echt? Zij is juist een voorbeeld van iemand die echt puur natuur ouder wordt

9 likes

Klopt hoor was mijn eerste associatie.

1 like

Net vroeg ik me al af of de uitvaart al geweest was. Toevallig dat het dan uitgerekend vandaag is. Nu ik erover nadenk kan ik me trouwens geen sneuer beroep voorstellen dan paparazzi.

2 likes

Ik zit lang leve de liefde te kijken en daar doet die Tom Schimmelpenninck van tiktok aan mee maar vind dat altijd zo vaag als influencers dat doen. Alsof hij zo’n programma nodig heeft om een date te scoren. En zijn date in dit programma had hem ook genoemd als man die ze knap vond. Dan is het toch sowieso een scheve verhouding.

8 likes

Heb ook het idee dat ze hem speciaal hebben gevraagd doordat zij zei dat ze hem als celebrity crush had, maar snap ook niet waarom hij daaraan mee zou doen

7 likes

Ik heb toevallig afgelopen weekend Mean Girls gekeken en met haar gezicht van toen in mijn hoofd is dit een heeeeele grote stap. Ik herkende haar dus ook niet.

3 likes

Die Tom is echt een ontzettende pick-me; ik snap wel dat hij meedoet.

6 likes

Ja ik pleit dus voor het pesten van mensen want anders eindig je met mensen zoals die interviewster; personificatie van cringe.

Ariana en Cynthia zijn ook moeilijk te hebben maar wat de fuck bedoel je met “taking the lyrics and really holding space with that and feeling power in that”

12 likes

Oohh brrr ik vind het alleen al zo creepy hoe ari en cynthia zo dun zijn geworden allebei

16 likes

Hahaha ik zag ‘m ook al rondgaan, “emotional support finger”

29 likes

Dit moet toch een giga act zijn? Die twee komen ‘s avonds thuis en ploffen neer op de bank en denken my god weer zon debielen interview gerockt.

13 likes

Ik mis Conor & Brittany :frowning:

5 likes

Haha dat lijkt mij ook. Ik vind het sowieso allemaal zulke gezapige interviews en zo cringe en te veel. En dat bepotel van elkaar de hele tijd “cause we are bff”.

Ik wil Wicked niet eens zien, maar ik wordt er echt mee gebombardeerd, ook al geef ik aan dat ik die content niet meer wil zien op insta.

Sinds het succes van Barbie gaan de studio’s echt te ver in hun marketing aanpak. Leave me alone!

7 likes

Zijn allebei enorme theater kids, die zijn juist helemaal in hun element nu

4 likes

Ik dacht ff dat dit jan smit was :smiling_face_with_tear:

14 likes

Hij wordt volgend jaar ook al 60 :scream:

7 likes

Ik schrok ff omdat het op die foto lijkt alsof hij zijn gezicht helemaal heeft verbouwd/vol laten spuiten, maar een rondje Google vertelt me gelukkig dat dat nogal meevalt.

2 likes

Haha jij zegt precies wat ze op TikTok in de comments zeggen

Ja, kan heel goed dat ik dat ergens heb gelezen en hier regurgiteer. Niet op tiktok trouwens, want dat heb ik nog steeds niet, maar op insta of reddit oid

7 likes

Tamara van de real housewives was naar de lancering hiervan en toen is haar woning overvallen terwijl haar kind en oppassers gewoon thuis waren. Echt ziek.
En niet zo lang geleden is ze ook al op straat aangevallen terwijl haar zoontje bij zich had

4 likes