Ik denk dat hij hier niet heel bekend is nee? Vind wat je zegt ook heeeel raar nu ik dit verhaal eenmaal ken hoor wtf
Denk ook dat wij de slechtste Nederlandse chefs bij ons hebben omdat jullie ze niet moeten hebben. Sergio Herman, Nick Bril en denk dat Syrco Bakker ook uit NL komt.
In onze regio is dit wel breed uitgemeten geweest. Maar woon ook wel relatief dicht bij België/Antwerpen. Heb het idee dat dit ook gewoon op nu.nl gestaan heeft
Nee Marco Bakker wel
Ja klopt ik zat net even te zoeken om te kijken of ik het nou zelf gewoon gemist had, kwam wel nu.nl tegen en wat lokale Zeeuwse dingen! Dus het is ook niet helemaal nergens genoemd hoor
Het heeft ook gewoon op AD gestaan hoor
En dit is een van de vele berichten
O en rtl
Ja, ik zag een maand erna gewoon lekker achter de bbq staan bij The Jane. Schaamteloos.
Die beelden blijven geweldig:
(https://www.hln.be/showbizz/kijk-sterrenchef-nick-bril-draait-eenzame-dj-set-op-tomorrowland~a3aaf8be/)
Het is zijn eigen zaak haha.
@Chuckie Hmm ik werk wel in de sector, maar bij ons was dit wel wekenlang onderwerp van gesprek. Ik heb dit ook wel veel voorbij zien komen op nieuwswebsites. Ligt wellicht ook wel aan een algoritme.
Ja maar wekenlang en nog niet afgeschreven zijn door klanten en collega’s etc is toch nog steeds best wonderlijk?
Haha nou bij mij in de omgeving is hij wel afgeschreven. Ik vind het ook niet te begrijpen dat mensen nog naar zijn restaurant willen/mensen nog met hem willen werken.
En het is daar ook niet zo lekker. Te veel smaken en te veel willen doen waardoor je het sterproduct vaak niet eens proeft. Er zijn veel betere restaurants met veel vriendelijkere chefs die geen dronkaards zijn.
Damn, Jay Z gaat ten onder: Rapper Jay-Z beschuldigd van verkrachting 13-jarig meisje samen met P. Diddy Rapper Jay-Z beschuldigd van verkrachting 13-jarig meisje samen met P. Diddy - NRC
Niet heel verrassend toch? Hij werd al vanaf het begin gelinkt aan die feesten.
Nee sowieso niet, want de man heeft al jaren een relatie met een vrouw die net aan meerderjarig (of zelfs minderjarig) was toen ze elkaar ontmoette.
Nee idd, maar 13 is wel echt achterlijk jong.
Er heeft ook “een vrouwelijke beroemdheid” toegekeken volgens die verklaring
Als ik zijn reactie hierop dan lees denk ik weer, zou het echt waar zijn?
Maar goed Diddy was ook heel stellig en daarna kwamen de beelden van Cassie naar buiten.
Dat is een mooie wassen neus. Hij kan niet crimineel aangeklaagd worden want de zaak is verjaard
Oh echt? Wat dom dan dat hij dat zo zegt.