Hoezo zou je door dit statement twijfelen of het waar is? Alsof hij ooit zou toegeven dat het zo is.
Ja, je hebt gelijk hoor. Omdat hij zo stellig zegt “bring it on”
Maar wat ik ook al zei: Diddy was ook zo stellig en here we are.
Ja hij moet wat natuurlijk. Niet reageren is ook verdacht.
Ja en dat soort mensen denken toch dat ze overal mee wegkomen.
Dat stukje over dat hij het aan zijn kinderen moet uitleggen en dat niemand op die leeftijd zijn onschuld moet verliezen. Terwijl de beschuldiging van het misbruik komt van iemand die 13 was, mannnnn.
Hollywood/showbizz is denk ik echt een speeltuin voor pedofielen. Ik las laatst dat de man van Celine Dion verliefd op haar was toen ze 14 was maar heeft gewacht tot ze 17 jaar was om iets met haar te doen. En Celine Dion zat te vertellen hoe respectvol ze het vond
Het is dat je niet op posts kan reageren met een smiley, anders had ik dat gedaan.
Ja, was toch ook een vriend van dr vader ofzo? Heel bizar.
Ja zo hebben wij André Hazes.
“I’m a young man” gaat hij niet al richting de 60?
Sowieso dit taalgebruik, lijkt wel uit de pen van Charles Dickens te komen.
Ja die rachel was toch iets van 14 ofzo?
Beyonce en jayz begonnen te daten toen zij 18 was en hij 30.
Helemaal legaal enzo, maar daar heb ik ook echt een mening over.
Zo onwaarschijnlijk is het allemaal niet als je je bedenkt dat hij twee albums met r Kelly heeft gemaakt, maatjes was met Weinstein en zo ongeveer de beste vriend van diddy was.
Misschien JLo? Ze was toen nog samen (echt of PR relatie idk) met Diddy.
Cringy matching outfits ook op die vma’s in 2000
Daarvoor waren ze al aan het daten hoor toen ze achttien werd werd het bekend.
B was in een relatie met een onbekende jongen tot in 2000 - 2001, daarna met Jay Z.
Gisteren nadat het nieuws bekend werd gewoon gezellig naar een premiere gegaan
En Beyonce’s moeder die dit geliked heeft maar “gehackt” was
Wat een shitshow he
Tja het had nog meer opgevallen als ze niet naar de première waren gegaan aangezien hun dochter erin speelt.
Is ook het slimst voor hem om te ontkennen en te doen alsof er niks aan de hand is. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen…. Wie zal de volgende zijn? Er zullen vast nog meer sterren volgen
Ik kan me er gewoon weinig bij voorstellen vanuit het perspectief van Beyonce (blijft natuurlijk gissen wat zij wel en niet weet, maar je zou zo’n avond maar je lach op moeten zetten en voor de pers moeten verschijnen). Het slimst voor hem zeg je inderdaad heel goed.
Moet altijd even Blue Ivy’s leeftijd dubbelchecken. Ze is 12!!! Omg ziet er echt al zo volwassen uit