FF Boulevard #9

Uhm, JAY had er niet moeten zijn… HIJ heeft dat persmoment als afleiding gebruikt.
Is dit een troll comment, of ben je serieus?

16 likes

De personen die we moeten veroordelen zijn Jay Z en de advocaat van het slachtoffer die in de verklaring valse informatie meegaf. Haar verhaal komt nu zo ongeloofwaardig over omdat die advocaat niet even de feiten kon controleren op waarheid.

Laat Blue en Beyoncé met rust, veel vrouwen die in dergelijke situaties gewoon blijven. Walgelijke posts hierboven.

41 likes

Jullie hebben helemaal gelijk. Het is super flauw dat vrouwen altijd de schuld krijgen/worden beoordeeld op het gedrag van hun partner.

Ik had vanmiddag een discussie met een goede vriendin die een enorme Taylor Swift fan is. En toen Taylor een relatie had met Matty Healy had ik daar tegen haar een opmerking over gemaakt. Iets in de trant van ‘als je een relatie neemt met een racist dan zegt dat iets over die persoon ofzo’. Die vriendin was daarom vandaag begonnen over Beyoncé en Jay-Z (omdat ze weet hoe erg ik van Beyoncé hou). En waarom ik haar niet veroordeelde en dat dat hypocriet was. En daardoor had ik vanmiddag die opmerking geplaatst.

Maar jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Dat het super raar dat wij vrouwen altijd zo beoordelen op hun partners. Het was al super flauw van mij dat ik Taylor Swift daarop aanviel. Ik hou enorm van Beyoncé en kan dus lekker door met fangirlen. :smiling_face:

2 likes

Uiteindelijk zijn Taylor en Beyonce en alle andere supersterren gewoon vreemden: je kent ze niet en je weet ook niet wat ze wel of niet zouden doen. Vind het altijd een beetje vreemd als mensen zeggen ‘ooh had dat ècht niet verwacht van haar/hem’, op basis van wat precies? Alle georkestreerde media-optredens?

Kun je natuurlijk alsnog gewoon iemands muziek of stijl of wat dan ook leuk vinden, maar we kennen deze mensen niet.

50 likes

Linda de Mol is blijkbaar weer officieel samen met vieze Jeroentje… zucht

9 likes

Zo verrassend :roll_eyes:

5 likes

Zijn nooit uit elkaar geweest

39 likes

https://www.hln.be/celebrities/fans-stellen-zich-vragen-bij-transformatie-arnold-schwarzenegger-hij-heeft-duidelijk-moeite-met-lopen~a5f17983/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Mensen zijn echt raar. Arnold Schwarzenegger filmt nu een nieuwe film en mensen mopperen dat hij moeilijk loopt. Hallo! Die man is 77!
In Amerika pakt iedereen en zijn moeder bij de Target een scootmobiel.
Sorry voor de rant.

9 likes

Die quote ook echt:

Zijn tijd als actieheld is duidelijk gedaan

Hij is 77!!! :joy:

14 likes

Ja echt!
En dan vergelijken met Trump, een man die leeft op frituurvet. Wtfff

7 likes

:notes: Echte liefde, geen illusie, geeft soms wat rúúúzie :notes:

Wel sad dat Linda op liefdesgebied hetzelfde lot heeft als Cheryl

14 likes

Lot kiest :grimacing:

19 likes

Dacht ik ook gelijk, lijkt me gek om dan die rol te spelen!

3 likes

Ik snap echt niet hoe zij verder kan met die man…Walgelijke vent.

1 like

Nog los van: het zijn letterlijke miljardairs en hun rijkdom is vergaard over de ruggen van anderen. Het zijn niet alleen vreemden waarbij je misschien door media optredens denkt dat ze goed zijn. We hebben alle reden om te geloven dat ze helemaal niet zo leuk zijn. Ik zou direct weer een kaartje kopen voor een Beyonce tour, maar heb echt nul illusie dat het een goed mens is.

Ik vind overigens wel dat je als vrouw prima complicit bent als je bewust een relatie aangaat met een Matty Healy (van dat hele gesprek vind ik sowieso wat, want het is niet zo dat we er toen pas achter kwamen dat TS geen probleem met racisten heeft) of (als het klopt) je man die een kind verkrachtte de hand boven het hoofd houdt. Zij zijn geenszins zoals wij zijn en dat mag prima meewegen in hoe we naar hen kijken, maar begin dan minimaal bij de man.

22 likes

Echt een mooi, open artikel van Lilly-Jay over haar scheiding, de ex-vrouw van Ethan Slater die een relatie met Ariana Grande begon tijdens de opnames van Wicked.

14 likes

Ik kan het artikel niet lezen en wist niet wie Ethan Slater was. Maar omg hij lijkt op Ariana Grandes broer

12 likes

Wat ne lelijke vent die Ethan.

37 likes

Haha ja er is al veel gezegd in de media over hun relatie

6 likes

Sinds ik weet dat hij spongebob speelt kan ik het niet niet meer zien

8 likes