FF Boulevard #9

:point_right:t3::doughnut:

4 likes

Ik snap je niet, maar ook geen zin je te snappen.

9 likes

Rare sfeer en dynamiek altijd op dit forum.

15 likes

Nee hoor, slechts soms.

7 likes

Zo sneu voor haar.

En oh wat slecht. Bas Smit reageert eronder met “Yes!:clap:

Duidelijk niet verder gelezen dan de 1e regel.

13 likes

Wow, inderdaad. Wat een eikilige reactie.

2 likes

@Daelyss heb je een analyse van de golden globes outfits?

Of andere mensen met gevoel voor stijl. Als je post en ik vind je stijlloos zal ik het wel zeggen

8 likes

hahaha, ik lig te schimmelen in pyjama met uggs in de zetel en was net naar de looks aan het kijken.
Veel glitter bij Gucci op het eerste gezicht en foto’s volgen hieronder:

DE FLOPS:

Jeremy Strong kan zo meedraaien in de nieuwe clip van Jamiroquai, waarom draagt hij een coltrui met een vilten kostuum en dan die laqué schoenen, veel te veel texturen bij elkaar. Het is rommelig en het kostuum zit niet eens goed.

Kerry Washingtong ziet er ook rommelig uit, denk dat de jurk op zich wel kon maar dan de onafgewerkte paardenstaart, de panty en handschoenen, lijkt niet over nagedacht.

Ariana Grande, ja de innocent white women aesthetics ben ik wel beu gezien bij haar. Alles is zo flets, haarkleur, schmink en kledij.

MWAH:

Viola Davis haar haar en make up zijn perfect uitgevoerd en de jurk ook maar die glittercape = Evil Knievel, kan het niet apart zien.
Demi Moore: het is niet lelijk maar haar haar had vast moeten zijn, mooie lage knot naar achteren.

52 likes

TOPS:
Elle Fanning in Balmain is waauuuww en die luipaard toets aan haar bustier. Yes girl! Typische Balmain snit maar perfect uitgevoerd.

Colman Domingo moet mannen styling les geven, ik vind hem de best geklede man in Hollywood.

De actrice in Shogun denk ik, kan haar naam niet terugvinden: Simpel, gestructureerd, perfecte accessoires, :ok_hand: :ok_hand:

Zendaya in Louis Vuitton: tsja ik heb ze nog nooit iets lelijks zien dragen. Law Roach en zij zijn hemels, die kleur staat haar perfect, haar haar heeft ook die koperen glans. Ik hou van de dedication om een look altijd tot 100% uit te voeren

Emma Stone ook in Louis Vuitton: door haar wil ik mijn haar weer knippen. Het is mooi, ik mis wel een ketting of misschien grotere oorbellen. Het is wat naakt van haar oren tot de bustier.

63 likes

Ik zag net toevallig het bericht op instagram met allemaal excuus berichten van Bas. Lijkt me duidelijk dat dit gewoon een hele vervelend fout was.

3 likes

Zooooo fucking mooi is Zendaya weer, echt perfect

En die ring aan haar linkerhand :eyes: :eyes:

51 likes

Ja hé, prachtig gewoon. Heb de ring ook gezien, denk dat het bij de look hoort, eens zien of ze dit blijft dragen bij de komende uitreikingen.

3 likes

I dont know, haar rechter ring matcht de bulgari ketting en volgens mij staat ze daar exclusief onder contract en draagt ze normaal geen sieraden van andere merken en die ring is van een juwelier die vooral verlovingsringen maakt.

Maargoed je weet het nooit.

8 likes

Oh volledig uitgedokterd. Ze staat inderdaad onder contract bij Bulgari, van wie is de ring? Lorraine Schwartz?

7 likes

Mijn droomkoppel eindelijk weer eens samen op de loper, vind ze beide echt prachtig

29 likes

Jessica mccormack

6 likes

O wauw, ik had geen idee dat deze twee mensen samen waren en blijkbaar dus ook al jarenlang :joy: Wat een mooi stel idd!

7 likes

Ja Colman Domingo is altijd tot in de puntjes verzorgd. Wel vond ik dit x zoooveel mensen echt slechte kleuren/ snit etc dragen. Mannen waren ook weer epic saai. Naast Colman vond ik dat Eddie Redmayne nog enigszins zijn best had gedaan, maar bijna knap van de rest van de mannen dat je zoveel geld kan hebben maar een mooi zittend pak uitzoeken ho maar.

8 likes

Ik vind juist die witte en rode jurk zo saai. Dat heb ik wel weer gezien. Tijd voor wat anders.

4 likes

Vind haar gewoon een knappe vrouw. Ook in normale kleding ziet ze er gewoon goed uit.

3 likes