FF Boulevard #9

Ja, ik vraag me dan af of zij dan niet de moeite nemen om een Tom Ford, Gucci, Burberry te contacteren voor een op maat gemaakt kostuum.

Eddie is inderdaad een leuke, past totaal niet bij zijn vrouw, maar die stof is fantastisch.

@telefoonnummer Ik vind de jurken zo goed zitten met cleane lijnen, dat ik dit totaal niet saai kan vinden. De zoveelste glitterjurk tijdens een televiziergala, dat is pas saai.

6 likes

Heel vervelende fout? Hij kan ook gewoon even de caption netjes lezen lezen ipv dat hij met z’n grote hoofd snel wil reageren om maar wat (leegs, zo blijkt) te zeggen.

43 likes

True maar alles wat zij draagt ziet er meteen duur uit.

Tegenovergestelde van Kylie Jenner

3 likes

Blijkbaar niet. Ben verder geen Bas Smit fan, maar ik heb niet het idee dat hij maar gewoon wat leegs wilde zeggen om het zeggen. Hij is toch ook heel actief met geld ophalen voor kinderen met kanker.
Op Instagram zie je ook alleen de eerste zin (goed nieuws bericht), als je niet op lees meer klikt.
Mijn reactie was vooral omdat hij zichzelf al gecorrigeerd had. Het was een toevoeging, voor alle ‘wat een lul’ berichten.

Heel vervelende fout dekt misschien niet de lading, maar komt het uiteindelijk wel op neer toch? Alleen extreem pijnlijk door het onderwerp. Hij kan waarschijnlijk zelf ook door de grond zakken.

15 likes

Okeeeeee bas

20 likes

Haha jaaa twee kids ook zelfs!

2 likes

Ik vind Viola Davis echt stunning juist!!!
Vind de cape juist een super vette touch en totaal niet evil

10 likes

Ja vind ik ook niet mooi. Doet me denken aan mijn allereerste school gala.

5 likes

Degene die Ariana Grandes wenkbrauwen heeft geepileerd moet echt veroordeeld worden. Hoezo zou je dit doen my god

6 likes

En die haarkleur :smiling_face_with_tear:
Ben wel blij dat ze donkerder haar heeft nu, maar donkerbruin staat haar zoveel beter.

11 likes

Lees net dat ze verloofd zijn inderdaad! (gewoon op nu.nl overigens) @Daelyss

Edit: is nog niet door hen zelf bevestigd zie ik. Maar verschillende bronnen bevestigen het?!

9 likes

Ik denk dat ze Evel Knievel bedoelt.

7 likes

Nee dat is de schuld van een filler gone wrong, één van haar wenkies is na een ingreep nooit meer naar beneden gegaan, die staat constant op standje verbazing. De ander is nog normaal.

7 likes

Nou deze staan op standje heel erg verdrietig naar beneden :smiling_face_with_tear:

6 likes

Is het wanstaltig wat hij draagt? Ja. Vloekt het met wat zijn vrouw draagt? Jazeker.

En toch vind ik het wel wat hebben.

20 likes

Iedere man die geen standaard dagelijks pak draagt krijgt van mij al een +1

31 likes

Jij hebt geen smaak

8 likes

Ik vond haar ook ongemakkelijk om naar te kijken in Wicked, terwijl ik haar ook heel erg goed vond. Het is inmiddels alsof je een katachtige ziet ofzo. Alles is hoekig.

9 likes

Ergens doet ze me toch ook wel een beetje denken aan Katrien Duck. Ik weet alleen niet waarom.

17 likes

Ze kijkt hier als zo een zielige kat met gevouwen oren.

21 likes