Spongebob Sidepiece!
Ariana was ook nog getrouwd, ze zijn allebei gewoon keihard vreemdgegaan. En nu zitten ze iig tot nadat Wicked part 2 uitkomt aan elkaar vast
Spongebob Sidepiece!
Ariana was ook nog getrouwd, ze zijn allebei gewoon keihard vreemdgegaan. En nu zitten ze iig tot nadat Wicked part 2 uitkomt aan elkaar vast
Ik vind hem eng
Echt sneu. Ze had pre-eclampsie. Vervolgens verhuisde ze met een post-parfum (edit parfum) depressie met een baby van 2 mnd oud naar UK zodat haar man kon gaan filmen, maar ook aandacht aan haar en het kind kon geven. Daar aangekomen ging hij al vrij vlot vreemd met Ariana en kreeg zij al het schuld.
me wanneer ik in de zara in utrecht geweest ben
Ja wat een eikel ben je dan. Gebeurt te vaak helaas.
Hahaha ik leer het ook nooit om mijn teksten nogmaals door te lezen.
Edit is ook fout
Muhahaha ik verander niks meer
Dacht dat dit hele gedoe rondom It ends with us klaar was maar toch niet
Dat is echt niet heel slim van haarā¦
Ervanuit gaande dat er echt niets is gebeurd.
Huh, je vindt een aanklacht niet slim omdat je er vanuit gaat dat er niks is gebeurd? Dat er niks is gebeurd baseer je op�
Is van de zomer toch altijd uitgebreid stil bij gestaan? Toen was volgens mij het verhaal dat er niets gebeurt was.
En waarom niet slim, doordat ze haar haarproducten ging promoten enzo is ze niet heel populair meer.
Maar het blijven allemaal verhalen en geruchten. Populariteit of een gunfactor is niet relevant als het om een aanklacht gaat?
Whatever, ik haat Ryan Reynolds.
Een paar dingen uit dat rapport (ik heb vakantie en te veel tijd over).
Blake Lively en Ryan Reynolds zijn irritant as fuck, maar wat een shady gast die Justin. Hij had blijkbaar ook een een of andere prijs gewonnen als supporter van vrouwen oid. Krijg daar ook een beetje een vies gevoel van.
Ja maar we weten niet of dit klopt of dat Blake dit gewoon maar zegt.
True. Maar als blijkt dat ze liegt, is het echt einde carriĆØre. Zou echt de domste move ooit zijn. Dus ben toch eerder geneigd om haar te geloven.
Lol nee no one cares
Denk je? Mannelijke celebs misschien (kijk maar naar Johnny Depp en Brad Pitt) maar vrouwelijke celebs? Not sure.
Kin kardashain en taylor Swift hebben allebei nog een carriĆØre nadat ze allebei logen over Kanye West.
No one really cares. Zeker omdat het over een nobody gaat, Justin. En die afgrijselijke Ryan Reynolds is helaas echt rijkrijk-rijk.