True en
Also true helaas.
True en
Also true helaas.
OkĆ© ik ben geen super Blake fan, maar als er maar iets van deze verhalen klopt dan is dat al verschrikkelijk. Wat een walgelijke dingen, stuk voor stukš¤®
Die film was ook echt zo zo zo slecht⦠echt een van de slechte gecaste ( Blake ) films die ik ooit gezien heb.
Ik vond het boek ook echt wel stukken beter. De film miste echt een aantal dingen uit het boek.
In dit artikel gaat een onderzoeksjournalist in op de vermeende lastercampagnes tegen blake. Wat een shitshow
Ik geloof Blake sowieso. Dit is echt weer zoān smear campaign geweest zoals met Johnny Depp en Amber Heard destijds. Zij en Ryan Reynolds kunnen alsnog stomme mensen zijn maar zulke dingen op de set verdient ze echt niet.
Ik denk dat het al genoeg zegt dat niemand van de set zich met Justin wilt associƫren en wel positief over Blake praat.
Wat een bizar verhaal. Ook een opvallende quote van Justinās PR team, dat iemand zegt: ānarrative is crazy good and all stories are so pro-Justin, and i dont even agree with half of them lolā
Wel bijzonder ook om te zien wat ze tegenwoordig allemaal kunnen met social media
Geloofde je Amber ook?
In eerste instantie niet omdat dat PR team destijds social media zo een bepaalde kant op heeft gestuurd. (Al kan ik ook niet zeggen dat ik pro Johnny was, vind hem echt een engnek) maar later wel. Ik denk echt dat mensen onderschatten hoeveel je gestuurd kunt worden door social media/bots
Vraag me ook af in hoeverre het niet ook gewoon van beide kanten is. Alles kan zo gemanipuleerd worden, hoe weet je dan dat dit alles wel helemaal zuiver is en niet ook weer ergens is opgezet.
Nee geen Johnny Depp stans hier. Weāve been through this.
Ik vind het vooral kwalijk dat we (vermeende) slachtoffers niet willen geloven, omdat ze niet geliefd zijn?
Volgens mij is het percentage valse beschuldigingen echt laag. En zoiets doe je echt niet zomaar. Zeker niet als je een hele shitshow over je heen kan krijgen.
Ah blijkbaar is Scooter Braun ook betrokken. Dan weet je al genoeg.
Ik las ergens dat Sony een promotieplan heeft opgesteld waarin de cast werd aangemoedigd om geen nadruk te leggen op het thema huiselijk geweld
Ik vond dit wel een interessant artikel vooral de laatste alinea vond ik wel treffend:
ā De meest betrouwbare cijfers komen volgens de Zutter uit de Verenigde Staten, waar ongeveer 5 procent van de aangiftes van seksueel geweld ā verzameld van alle politiedepartementen van het land ā als vals werden gelabeld. De Zutter: āEr is geen reden om te vermoeden dat de cijfers in Nederland enorm van die uit de VS verschillen.ā
Die 5 procent kan op twee manieren worden uitgelegd. EƩn interpretatie is: 95 procent van de aangiften is Ʃcht, dus valse aangiftes zijn een heel klein probleem: waar hebben we het eigenlijk over? De andere interpretatie: ƩƩn op de twintig is vals, dat is vijf keer zoveel als bij andere typen misdrijven, dus is het juist een heel groot probleem.
Maar moeten we valse aangiften afzetten tegen het percentage valse aangiften bij andere misdrijven, of tegen het aantal werkelijke slachtoffers van verkrachting dat nooit gerechtigheid ziet? Slechts een klein deel van de slachtoffers doet überhaupt aangifte, en van dat kleine deel wordt in Nederland 80 procent geseponeerd (ofwel: het OM besluit niet te vervolgen) vanwege onvoldoende of geen bewijs voor een strafzaak.ā
Eens. Dit is fighting fire with fire.
Sowieso, lekker boeiend, team niemand. Tis niet alsof iemand hier die film überhaupt heeft gezien of hem sinds Jane the Virgin of haar sinds Gossip Girl nog op je scherm ziet.
Wat ik ook bijzonder vind, waarom na al die tijd? De film is minimaal 2 jaar geleden gemaakt, als het al niet langer is. We zijn een halfjaar na het uitkomen van de film.
Waarschijnlijk juist omdat die nu niet meer in de bios draait en alleen op streamingdiensten beschikbaar is. Ik snap de keuze qua timing juist wel. Ze wil eerst haar werk afronden en de promo daarvan niet willen verstoren met dit waardoor de film minder opbrengsten heeft. Ze zal namelijk vast ook wel naast een vaste bijdrage ook een percentage van de opbrengsten krijgen als salaris. En los van dit scenario neigt de vraag waarom wacht iemand hier zo lang mee best wel naar victim blaming. Er zijn miljoenen redenen te bedenken waarom iemand het niet direct zou vertellen in het openbaar of tegen wie dan ook en dat maakt het niet direct niet/minder geloofwaardig. Wel lastiger om te bewijzen.
Ik vind dit altijd zoān typische opmerking. Dit lees je zo vaak als mensen na jaren naar buiten komen dat ze abuse hebben meegemaakt. āWaarom nu pas??? Waarom niet toen meteen???ā Alsof er niet ontelbaar veel verschillende redenen zijn waarom je dat niet meteen doet. Ik dacht dat dit ondertussen wel een beetje begrepen werd, maar schijnbaar dus niet.