FF Boulevard #9

Geheel je eigen schuld

5 likes

Ik zag het als etnografisch veldwerk

9 likes

https://www.ad.nl/show/andre-hazes-krijgt-dag-voor-kerst-dagvaarding-van-moeder-vanwege-gebruik-naam~a5738def/
Merry Christmas!
Royke heeft iig zijn grote klus voor volgend jaar weer binnen!

6 likes

Merry Crisis

23 likes

And a happy new fear!

17 likes

Haha wat een arremoe

4 likes

@Daelyss wat vond je van BeyonceBowl?

2 likes

Wat is dit toch een vreselijke heks.

2 likes

Ik vond het leuk, de productie was waanzinnig. Ik denk dat de mensen bij Netflix het even warm hebben gehad, want de verbinding was overbezet. Op sommige momenten leek het met een aardappel gefilmd :joy:

Voor mij had ze jolene achterwege moeten laten en II hands II heaven mogen zingen. 16 carriages, Shaboozey en Blue Ivy :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Texas Hold’em daar in de lucht, wat een vrouw. Op 14 januari kondig ze een tournee aan, ik ga weer paniekerig in de wachtrij zitten.

Cowboy Carter is niet het album waar ik direct verliefd op werd maar ik was enorm benieuwd naar hoe ze de liedjes zou brengen nu en tijdens een eventuele tournee.

12 likes

Ik dacht in het begin heel even; is dit het, maar die stukken op het veld waren zo bizar. Ook zo leuk om te zien hoeveel beter Blue Ivy is gaan dansen. Ben trouwens wel benieuwd of ze met die tour wel naar Europa komt, zou wel echt vet zijn.

3 likes

Volgens mij citeert het artikel op Nu in dit stuk een recensie van de New York Times. Dus niet per se Nu. Maar alsnog bizar natuurlijk dat t benoemd moet worden.

4 likes

Ik erger mij steeds meer aan Lale Gul. Allereerst vond ik haar uitspraken in haar tweede boek racistisch toen ze in een parenclub met een zwarte man ging en het volgende schreef: “Misschien zou ik in het ‘echte’ leven nooit met zo iemand op date gaan, omdat ik het vermoeden heb dat hij niet het scherpste mes uit de la is qua intelligentie (maar misschien is dat weer een heel naar vooroordeel van mij, wie zal het zeggen), en ik daar niet intellectueel mee kan sparren, maar voor nu maakt dat allemaal geen moer uit. ”

En nu heeft ze een filmpje waarin ze Anna Nooshin basht en niet begrijpt dat mannen haar mooi vinden omdat ze helemaal plat is?? Waarom moet je onnodig andere vrouwen bashen.

9 likes

Lale Gul is altijd al zo hoor. Zegt vooral iets over jou als je je er nu pas aan begint te storen.

18 likes

ik vind haar ook echt zo’n naar persoon. altijd al, maar dat anna nooshin filmpje was zo typisch pick me.

ze weet ook dondersgoed dat ze als extreemrechts boegbeeld wordt gebruikt en dat vindt ze als zogenaamde feminist helemaal prima.

8 likes

Waar kun je dit terug zien?

7 likes

Ikgalevenpodcast account op insta en dan is het de laatste real

4 likes

Ik ken heel die meid niet maar ze klinkt niet leuk

11 likes

Sorry om de vieze man uit te hangen maar Anna had toch altijd juist best wel huge borsten voor haar lichaam? Dacht dat dat zelfs een beetje haar ding was een tijdje met Hunkemöller etc.
Ff los van dat Lale the worst is, snap ik dit niet.

19 likes

Ja ik kreeg hier ook error van. Weet nog dat een hoop meiden jaloers waren tijdens expeditie robinson

2 likes

ik snap niet echt dat het gesprek nu over anna’s lichaam gaat (alsof het iets boeit of ze wel of niet plat is) ipv de opmerking van lale maar goed

27 likes