Nou echt he alsof dat relevant is voor deze kwestie.
Feiten zijn altijd belangrijk
Ik ken die meid alleen van haar coverfoto op haar boek, en dacht dat ze echt 40 was ofzo, maar ze is 27??
Je bent wel echt een heilige, zeg.
Want?
First they came for the Muslims, then they came for the tieten van Anna
Door je opmerkingen dat iemand het eerder door moest hebben en sowieso zie ik vaker reacties van je dat ik denk: je weet het wel altijd beter, hè.
Is ook meestal wel het geval
Je bent ook wel rijkelijk laat als je er nu pas achter komt dat ik een betweter ben.
Wat?
Ik snap je niet, maar ook geen zin je te snappen.
Rare sfeer en dynamiek altijd op dit forum.
Nee hoor, slechts soms.
Zo sneu voor haar.
En oh wat slecht. Bas Smit reageert eronder met “Yes!”
Duidelijk niet verder gelezen dan de 1e regel.
Wow, inderdaad. Wat een eikilige reactie.
@Daelyss heb je een analyse van de golden globes outfits?
Of andere mensen met gevoel voor stijl. Als je post en ik vind je stijlloos zal ik het wel zeggen
hahaha, ik lig te schimmelen in pyjama met uggs in de zetel en was net naar de looks aan het kijken.
Veel glitter bij Gucci op het eerste gezicht en foto’s volgen hieronder:
DE FLOPS:
Jeremy Strong kan zo meedraaien in de nieuwe clip van Jamiroquai, waarom draagt hij een coltrui met een vilten kostuum en dan die laqué schoenen, veel te veel texturen bij elkaar. Het is rommelig en het kostuum zit niet eens goed.
Kerry Washingtong ziet er ook rommelig uit, denk dat de jurk op zich wel kon maar dan de onafgewerkte paardenstaart, de panty en handschoenen, lijkt niet over nagedacht.
Ariana Grande, ja de innocent white women aesthetics ben ik wel beu gezien bij haar. Alles is zo flets, haarkleur, schmink en kledij.
MWAH:
Viola Davis haar haar en make up zijn perfect uitgevoerd en de jurk ook maar die glittercape = Evil Knievel, kan het niet apart zien.
Demi Moore: het is niet lelijk maar haar haar had vast moeten zijn, mooie lage knot naar achteren.
TOPS:
Elle Fanning in Balmain is waauuuww en die luipaard toets aan haar bustier. Yes girl! Typische Balmain snit maar perfect uitgevoerd.
Colman Domingo moet mannen styling les geven, ik vind hem de best geklede man in Hollywood.
De actrice in Shogun denk ik, kan haar naam niet terugvinden: Simpel, gestructureerd, perfecte accessoires,
Zendaya in Louis Vuitton: tsja ik heb ze nog nooit iets lelijks zien dragen. Law Roach en zij zijn hemels, die kleur staat haar perfect, haar haar heeft ook die koperen glans. Ik hou van de dedication om een look altijd tot 100% uit te voeren
Emma Stone ook in Louis Vuitton: door haar wil ik mijn haar weer knippen. Het is mooi, ik mis wel een ketting of misschien grotere oorbellen. Het is wat naakt van haar oren tot de bustier.