FF Boulevard #9

Heb je die nieuwe beelden gezien? Lijkt eerder op geflirt van haar met hem dan andersom. Wil altijd liever de vrouw geloven, maar heb daar bij Blake moeite mee omdat ze zo’n ontzettende mean girl is.

5 likes

Hebben jullie dat filmpje gezien waarin Blake zegt “hihi ik was echt een geek vroeger” en dan zegt zo’n man van ‘huh helemaal niet, jij bent heel standaard’ en dan zegt ze “nee hoor!! Ik ben echt een super geek, vroeger vond ik een jongen leuk en toen ging ik hem stalken en omdat ik niet herkend wilde worden deed ik toen een afropruik op en maakte ik m’n gezicht bruin zodat ie dacht dat ik zwart was en niet mezelf hahahahhaa leuk he”.

Echt tering, ze is misschien wel nóg meer crrringe dan haar man. En een trash persoon daarnaast.

13 likes

Ik zag haar eerst helemaal niet op die foto :joy::joy::joy:

7 likes

Hij heeft nog exact zijn kindergezicht.

11 likes

Hahahahaha

Maar die uitslag op die poll :exploding_head:

3 likes

Maar de vragen zijn ook raar, wat is een ‘pure vrouw’?!

7 likes

Haha ja Mediacourant is sowieso vaag hoor

5 likes

Huh waarom lach je hierom?

8 likes

Inderdaad, ik lees alleen maar misogyne drek, inclusief die poll. Niks grappigs aan.

2 likes

Ja ik weet niet, ik vind het gewoon zo achterlijk, dat ‘verleid’ ook en dan die kop van hem erbij. Zo losgezogen van de realiteit dat het om te lachen en janken tegelijk is.

4 likes

echt heeeeel goor dat een 77 jarige man een 26 jarige vrouw een lekker wijf noemt

14 likes

Sorry het is de dailymail dus een ss ipv een link, maar ik vind dit heel grappig, het is zo dom allemaal.

13 likes

Ik krijg hier automatisch een voorstelling bij in de tekenstijl van South Park, omdat het zo kinderlijk klinkt. :joy:

4 likes

Voor de geïnteresseerden: The 2025 GRAMMYs take place Sunday, Feb. 2. Watch full GRAMMY performances, acceptance speeches, and red carpet videos from the 2025 GRAMMYs on Live.GRAMMY.com | GRAMMY.com

Je kunt alvast de celebrity arrival cam kijken en de fashion cam

9 likes

43 likes

Ik mis wat live commentaar.
Geen idee op wie ze inzoomen, The Weekend? Janelle van Sister Wifes?
:rofl:

2 likes

Ik kan niet stoppen met kijken, wat heerlijk dit.
Schoenen uit de achterbak, tissues om de witte kraag, vrouwen die achteruit of horizontaal de auto uitmoeten door hun jurk

7 likes

Ze zijn vast begonnen met het uitreiken in de pre show maar moet zo lachen dat die man die ze uitreikt ook elke keer zegt ‘i’ll accept the grammy on their behalf’ omdat al die mensen er niet zijn

2 likes

image
mood

9 likes

Het is echt heel grappig om te kijken :joy:.
En dan vooral de awkward 40/50+ mannen op de ‘fashion cam’. Heb nog geen enkele celebrity herkend maar kan niet stoppen met kijken.

4 likes