FF Boulevard #9

Ik zag net toevallig het bericht op instagram met allemaal excuus berichten van Bas. Lijkt me duidelijk dat dit gewoon een hele vervelend fout was.

3 likes

Zooooo fucking mooi is Zendaya weer, echt perfect

En die ring aan haar linkerhand :eyes: :eyes:

51 likes

Ja hé, prachtig gewoon. Heb de ring ook gezien, denk dat het bij de look hoort, eens zien of ze dit blijft dragen bij de komende uitreikingen.

3 likes

I dont know, haar rechter ring matcht de bulgari ketting en volgens mij staat ze daar exclusief onder contract en draagt ze normaal geen sieraden van andere merken en die ring is van een juwelier die vooral verlovingsringen maakt.

Maargoed je weet het nooit.

8 likes

Oh volledig uitgedokterd. Ze staat inderdaad onder contract bij Bulgari, van wie is de ring? Lorraine Schwartz?

7 likes

Mijn droomkoppel eindelijk weer eens samen op de loper, vind ze beide echt prachtig

29 likes

Jessica mccormack

6 likes

O wauw, ik had geen idee dat deze twee mensen samen waren en blijkbaar dus ook al jarenlang :joy: Wat een mooi stel idd!

7 likes

Ja Colman Domingo is altijd tot in de puntjes verzorgd. Wel vond ik dit x zoooveel mensen echt slechte kleuren/ snit etc dragen. Mannen waren ook weer epic saai. Naast Colman vond ik dat Eddie Redmayne nog enigszins zijn best had gedaan, maar bijna knap van de rest van de mannen dat je zoveel geld kan hebben maar een mooi zittend pak uitzoeken ho maar.

8 likes

Ik vind juist die witte en rode jurk zo saai. Dat heb ik wel weer gezien. Tijd voor wat anders.

4 likes

Vind haar gewoon een knappe vrouw. Ook in normale kleding ziet ze er gewoon goed uit.

3 likes

Ja, ik vraag me dan af of zij dan niet de moeite nemen om een Tom Ford, Gucci, Burberry te contacteren voor een op maat gemaakt kostuum.

Eddie is inderdaad een leuke, past totaal niet bij zijn vrouw, maar die stof is fantastisch.

@telefoonnummer Ik vind de jurken zo goed zitten met cleane lijnen, dat ik dit totaal niet saai kan vinden. De zoveelste glitterjurk tijdens een televiziergala, dat is pas saai.

6 likes

Heel vervelende fout? Hij kan ook gewoon even de caption netjes lezen lezen ipv dat hij met z’n grote hoofd snel wil reageren om maar wat (leegs, zo blijkt) te zeggen.

43 likes

True maar alles wat zij draagt ziet er meteen duur uit.

Tegenovergestelde van Kylie Jenner

3 likes

Blijkbaar niet. Ben verder geen Bas Smit fan, maar ik heb niet het idee dat hij maar gewoon wat leegs wilde zeggen om het zeggen. Hij is toch ook heel actief met geld ophalen voor kinderen met kanker.
Op Instagram zie je ook alleen de eerste zin (goed nieuws bericht), als je niet op lees meer klikt.
Mijn reactie was vooral omdat hij zichzelf al gecorrigeerd had. Het was een toevoeging, voor alle ‘wat een lul’ berichten.

Heel vervelende fout dekt misschien niet de lading, maar komt het uiteindelijk wel op neer toch? Alleen extreem pijnlijk door het onderwerp. Hij kan waarschijnlijk zelf ook door de grond zakken.

15 likes

Okeeeeee bas

20 likes

Haha jaaa twee kids ook zelfs!

2 likes

Ik vind Viola Davis echt stunning juist!!!
Vind de cape juist een super vette touch en totaal niet evil

10 likes

Ja vind ik ook niet mooi. Doet me denken aan mijn allereerste school gala.

5 likes

Degene die Ariana Grandes wenkbrauwen heeft geepileerd moet echt veroordeeld worden. Hoezo zou je dit doen my god

6 likes