Nee dat is de schuld van een filler gone wrong, één van haar wenkies is na een ingreep nooit meer naar beneden gegaan, die staat constant op standje verbazing. De ander is nog normaal.
Nou deze staan op standje heel erg verdrietig naar beneden
Is het wanstaltig wat hij draagt? Ja. Vloekt het met wat zijn vrouw draagt? Jazeker.
En toch vind ik het wel wat hebben.
Iedere man die geen standaard dagelijks pak draagt krijgt van mij al een +1
Jij hebt geen smaak
Ik vond haar ook ongemakkelijk om naar te kijken in Wicked, terwijl ik haar ook heel erg goed vond. Het is inmiddels alsof je een katachtige ziet ofzo. Alles is hoekig.
Ergens doet ze me toch ook wel een beetje denken aan Katrien Duck. Ik weet alleen niet waarom.
Ze kijkt hier als zo een zielige kat met gevouwen oren.
Mensen als opperstylish forumlid telt alleen mijn mening.
Echt jammer dat ik in 2008 geen blog ben begonnen. Veel te leuk om in pyjama mensen te judgen die rijker zijn en mij totaal niet kennen.
Een Congolese man zou dit dragen voor het dansfeest van zijn huwelijk
Wow ik dacht dat dit een Beckham-telg was, maar het is Chamechamechamelet?
Grotendeels eens met @Daelyss wat betreft best dressed, maar wilde deze ook nog aan dat lijstje toevoegen:
Zoe Saldaña (en ik houd niet eens van bruin, maar de pasvorm en styling zijn echt perfect!)
Elle Fanning - de Fanning-zusjes hadden een goede avond. Jammer dat het van notoire racisten D&G komt, maar de kleur en de pasvorm: chef’s kiss.
Edit: dit is natuurlijk Dakota, Elle is in de geweldige Balmain
Dit is vaker gebeurd met Bas Smit. Niet de eerste keer dat er een ongepaste reactie kwam!
Volgens mij doen sowieso al die BNers en aanhang een wedstrijdje wie het snelste kan reageren en bovenaan kan komen.
Is ook weer geïnspireerd op vintage Balmain uit 1953
Ariana Grande’s jurk is van Givency. Ik weet niet of het vintage is of geïnspireerd is op vintage. In elk geval was de inspiratie bron voor deze outfit Audrey Hepburn. Dat kun je ook wel aan de styling zien
Thank you!!! Ik zat al de hele tijd van 'aan wie doet zij mij denken ’
Ja, ik zie Audrey Hepburn wel in die outfit. Ze had ook wel datzelfde ranke lichaam als Ariana maar dat bruine haar en haar bruine ogen hadden de outfit wel iets meer gedaan.