Kanye heeft screenshots van de opmerking van zo’n vrouw gepost op zijn feed met de tekst ‘your work sucks and your friends hate you’ en laat nu bijzondere comments achter op haar pagina.
Hoop dat ze er rijk van wordt al die nieuwe volgers!
Kanye heeft screenshots van de opmerking van zo’n vrouw gepost op zijn feed met de tekst ‘your work sucks and your friends hate you’ en laat nu bijzondere comments achter op haar pagina.
Hoop dat ze er rijk van wordt al die nieuwe volgers!
Waar zie je dit?
Het is toch ‘gewoon’ een pr stunt voor zijn kleding.
Op zijn ig maar is nu verwijderd
omg dankje door jou heb ik het eindelijk een x live gezien ipv achteraf via via
maar wel echt een enge situatie. komt niet echt over als een normale relatie
Ik hoop zo dat hun kinderen niet in de buurt waren terwijl dit gebeurde.
Ik moet nog bijkomen van dat we Elon Musk hebben. Maar blijkbaar is Ye ook een autist.
https://www.nu.nl/achterklap/6344974/ye-zegt-dat-hij-geen-bipolaire-stoornis-heeft-maar-autisme.html
We don’t claim him
Autisme is natuurlijk hipper dan een bipolaire stoornis. Ik denk dat hij over een tijdje ipv autisme adhd heeft, want dat is nog cooler
Het valt mij nog mee dat hij het geen Asperger noemt
AuDHD: de hipste variant. Combi van autisme en adhd
Niemand vindt dat hip.
Jawel joh. Als je in mijn tiktok algoritme zit in ieder geval wel. (Ben zelf zo neurodivergent als maar kan dus i’m one of them)
*mensen buiten het internet vinden dat niet hip.
Mensen met een echte diagnose denk ik vooral
@Manis zeg nu niet dat jij geen diagnose hebt, maar voor mijn gevoel hebben de meeste tiktokkers zichzelf gediagnosticeerd
Ja denk het ook. Daarom ook mijn grap dat het nu hip is. Omdat het een vrij nieuwe term is die ineens heel veel voorkomt op bepaalde plekken van het internet. Alsof “iedereen” het nu heeft.
Nee ik bedoel buiten jonge meisjes op het internet willen de meeste mensen liever helemaal geen autisme en adhd hebben.
Snap ik ook. Waarom zou je in godsnaam jezelf een handicap toewensen?
Dit is wat ik ook bedoel, dat je het met een diagnose helemaal niet hip vindt, omdat je het juist niet wil hebben.
Ja maar denk ook dat de gemiddelde persoon die gewoon geen autisme of adhd heeft (de meerderheid van de mensen) het absoluut niet hip vindt.
Er is een heel erg kleine online niche, buiten dat is het gewoon lame.
Ik vind dat zo’n vreselijke term ![]()
ye’s tweets ![]()
![]()
![]()
![]()
“call me yaydolf hitler” “i am a nazi” hoop dat bianca ver weg van m is