Ook als haar haar iets meer was opgestoken in plaats van dat laffe staartje
Ofwel the higher the hair, the closer to god
Ook als haar haar iets meer was opgestoken in plaats van dat laffe staartje
Ofwel the higher the hair, the closer to god
Ik krijg meer Bridgerton vibes van Ariana.
Daphne Bridgerton om precies te zijn.
Zie nu een filmpje van Tygo Gernandt en zijn ex-vriendin en wtf? Wat heftig.
Wat voor filmpje?
Hoe hij haar naar buiten sleurt. Sorry zie vandaag allemaal artikelen over dat hij haar mishandeld heeft maar nu heeft ze dus ook een filmpje gedeeld ervan.
Oh wat heftig! Ik las ook wel wat berichten al en vroeg me af of er iets uitgelekt was maar dit heeft ze dus zelf gedeeld
Wat een heftig filmpje, en stoer ofzo dat ze dit deelt maar sneu dat vrouwen het gevoel krijgen dat ze dit moeten doen omdat ze anders niet geloofd worden. Ik hoop dat hij heel hard gestraft wordt, heb alleen niet zoveel vertrouwen in het rechtsysteem in Nederland en Nederlanders. Het feit dat lil kleine nog steeds niet is gecanceld na de mishandeling van zijn vriendin begrijp ik nog steeds niet.
Whyyy ik vind hem hot. Maar ik heb al wel door dat dit volgens mij in het dark crush topic hoort.
Ik zou ‘m zelfs doen als Willy Wonka.
Oh nee, niet ook al Tygo… Ik had altijd een zwak voor hem, hij leek me zo sympathiek.
Smaken kunnen verschillen maar je kan toch zien dat hij zeer slecht gekleed is.
De styling doet me denken aan een Disney tekenfilm personage, zo een slechterik met een hoed op en zeer dunne snor. Of het artistiek type uit Parijs die roltabak rookt op terras met zijn 10e koffie van de dag en filosofie studeert.
Weet iemand wie ik bedoel?
Voodoo man? Maar die is wel hotter dan deze gast
JAAAAA! Dat is hem
Fair enough. Ik ben overigens totaal een nitwit aangaande wat goed of slecht gekleed is en zie alleen Paul Atreides
Supersympathiek ja een vriendin nemen die is geboren toen jij 25 was, en letterlijk de helft van je leeftijd is. Was al een mega red flag.
In 2023 was de aangifte gedaan en toen is het onderzoek geseponeerd door het OM.
Ik heb m altijd doodeng gevonden. Kreeg een beetje vampiervibes van hem.
Je bedoelt denk ik oh nee, niet ook al Dianne van den Eng die wordt mishandeld door een man, het lijkt me zo’n sympathieke vrouw, wat erg voor haar.
Oké ja ik was verder niet op de hoogte van zijn relaties, geen idee dat hij een relatie had en met wie.
@ZusjevanJoost ik bedoelde wat ik zei. Ik vind het jammer dat Tygo óók al een zak blijkt te zijn.