FF Boulevard #9

Yaydolf Hitler :sweat_smile:

4 likes

Waarom caren we over Bianca? Zij heeft m zelf uitgekozen nadat ie al anti Semitisch was etc, alsof zij super moralen heeft.

I don’t support all women some of u bitches are very dumb.jpg

33 likes

ja eens maar gaat me in zijn huidige staat puur om dr fysieke veiligheid

4 likes

Very Tumblrc0re

8 likes

Ja is hetzelfde als Melania Trump, ze weet goed genoeg wat voor type het is en ze blijft. Moeten geen medelijden met haar hebben.

5 likes

Deze man verkoopt nu Diddy merch en gaat de opbrengsten 50/50 splitten met hem :flushed:

3 likes

Moet toch rage bait zijn? TOCH? :sob:

3 likes

Er komt een nieuw album aan dus dit is publiciteit

Ik bewaar het kijken tot ik straks klaar ben met irritante werkdingen :heart_eyes: a treat

9 likes

En ‘Not like us’ heeft ook nog eens vijf Grammys gewonnen. 2025 begint lekker voor Drake

4 likes

Ron Brandsteder is vanochtend overleden :scream:

3 likes

The Guardian heeft zelfs Drake game over verklaard. Kendrick Lamar’s Super Bowl half-time show review – game over for Drake | Kendrick Lamar | The Guardian

6 likes

Jaa redelijk jong nog! En vrij plotseling toch? Of was hij al ziek oid?

6 likes

Hij was al een tijdje ziek. Dat zag je al bij The Masked Singer en Even Tot Hier

2 likes

En Serena Williams aan het crip walken :joy::joy::joy: echt stuk :joy::joy::joy: ultimate diss!

10 likes

En champagne papi op de bank zat te huilen

Samuel L Jackson was ook echt huiveringwekkend, wat heerlijk zo’n verteller erbij om het er even verder in te wrijven en alle I’m not racist but-commentaar voor te zijn

Kippenvel ook bij ‘you picked the right time but the wrong guy’ en ‘40 acres and a mule, this is bigger than music’

18 likes

Aaah realiseer me nu pas dat zij dat was! Makes sense though, ze komt ook uit Compton

In other news: Kendrick en SZA staan 13 juli in de Arena, je kunt je al aanmelden voor de presale :raised_hands:t2:

7 likes

Ze is de ex van Drake dat maakte het zo iconisch. Ze staat ook boven op de X van de controller te crip walken :joy:

10 likes

Oh die heb ik ooo ff gemist :joy:

2 likes

Pffff echt, had de prijzen nog niet gezien, maar Kendrick is m’n favoriete artiest dus ga sowieso :joy: ook naar Tyler trouwens, megaaaa veel zin in

2 likes