Yaydolf Hitler ![]()
Waarom caren we over Bianca? Zij heeft m zelf uitgekozen nadat ie al anti Semitisch was etc, alsof zij super moralen heeft.
I don’t support all women some of u bitches are very dumb.jpg
ja eens maar gaat me in zijn huidige staat puur om dr fysieke veiligheid
Very Tumblrc0re
Ja is hetzelfde als Melania Trump, ze weet goed genoeg wat voor type het is en ze blijft. Moeten geen medelijden met haar hebben.
Deze man verkoopt nu Diddy merch en gaat de opbrengsten 50/50 splitten met hem ![]()
Moet toch rage bait zijn? TOCH? ![]()
Er komt een nieuw album aan dus dit is publiciteit
Ik bewaar het kijken tot ik straks klaar ben met irritante werkdingen
a treat
En ‘Not like us’ heeft ook nog eens vijf Grammys gewonnen. 2025 begint lekker voor Drake
Ron Brandsteder is vanochtend overleden ![]()
The Guardian heeft zelfs Drake game over verklaard. Kendrick Lamar’s Super Bowl half-time show review – game over for Drake | Kendrick Lamar | The Guardian
Jaa redelijk jong nog! En vrij plotseling toch? Of was hij al ziek oid?
Hij was al een tijdje ziek. Dat zag je al bij The Masked Singer en Even Tot Hier
En Serena Williams aan het crip walken ![]()
![]()
echt stuk ![]()
![]()
ultimate diss!
En champagne papi op de bank zat te huilen
Samuel L Jackson was ook echt huiveringwekkend, wat heerlijk zo’n verteller erbij om het er even verder in te wrijven en alle I’m not racist but-commentaar voor te zijn
Kippenvel ook bij ‘you picked the right time but the wrong guy’ en ‘40 acres and a mule, this is bigger than music’
Aaah realiseer me nu pas dat zij dat was! Makes sense though, ze komt ook uit Compton
In other news: Kendrick en SZA staan 13 juli in de Arena, je kunt je al aanmelden voor de presale ![]()
Ze is de ex van Drake dat maakte het zo iconisch. Ze staat ook boven op de X van de controller te crip walken ![]()
Oh die heb ik ooo ff gemist ![]()
Pffff echt, had de prijzen nog niet gezien, maar Kendrick is m’n favoriete artiest dus ga sowieso
ook naar Tyler trouwens, megaaaa veel zin in