FF Boulevard #9

Kanye heeft alle producten op zijn Yeezy website offline gehaald op een product na: een t shirt met een hakenkruis erop en het heeft de naam HH-01

3 likes

Ik zag het net al op TikTok. Dit gaat toch echt nergens meer over. Hoe wil je dit gebruiken als promotie voor je nieuwe album ook, als het daarom gaat?

2 likes

Z’n x is nu ook deactivated, vraag me af voor hoelang

2 likes

Hoe the hell zijn we hier beland. Deze man is niet alleen een gevaar voor zichzelf, maar heeft ook een groep volgers die hierin meegaan. Helemaal gestoord.

2 likes

download

Ze lijkt meer op Marylin Monroe en Madonna dan op Sabrina Carpenter.

10 likes

Zij doet toch sowieso een beetje een Marilyn Monroe act?

5 likes

Louis Theroux heeft een podcast met Armie Hammer opgenomen waarin de geruchten over zijn kannibalisme worden besproken. Ik heb het na 20 minuten af moeten zetten omdat ik me ineens serieus zat af te vragen waar ik in vredesnaam naar aan het luisteren was.

Maar Armie Hammer vergelijkt zijn seksuele voorkeuren met een strandbal die niet onder water geduwd kan worden, bekent een hart uit een net overleden dier gegeten te hebben en vindt dat mensen de context van zijn intieme appgesprekken niet kennen en dus niet kunnen/mogen oordelen. Maar hij heeft nooit menselijk vlees gegeten!

7 likes

wat een saaie lul. Valerio en Dennis lekker wel.

10 likes

Dat bleek een stunt

1 like

Nee hoor dit is echt gebeurd.

1 like

Ik ken de beste man niet, maar dit is precies wat pedofielen vaak zeggen :joy:

7 likes

Nah ik zou toch zweren dat ik ook een keer zei dat het echt was hier en dat iemand mij toen een artikel liet zien dat aantoonde dat het nep was.

Maar dat kan ik niet meer terug vinden.

1 like

Ze zeiden op voorhand dat het een stunt was om aandacht te vragen voor orgaandonatie maar hebben het uiteindelijk toch gedaan.

4 likes

Volgens mij halen jullie de grote donatie show en het eten van elkaars kont door elkaar. De donatie show was een stunt, dit was wel echt zo

14 likes

Nee ik haal ze niet door elkaar, maar ok ze hebben dit dus echt gedaan. Wow.

Ik geloof ook wel dat ze het echt hebben gedaan, maar eigenlijk weten alleen zij dat echt zeker toch? Iets zeggen en iets doen is niet hetzelfde natuurlijk.

4 likes

ik las jouw bericht alsof Louis Theroux appjes had gestuurd over mensenvlees eten en een soort kink hierop zou hebben en was helemaal van wow wow wat :joy:

4 likes

Ik vind het niet eens echt zo heel controversieel (van Valerio en die andere knakker dan he, de geruchten rondom armie zijn wel even wat anders). Wat maakt zo’n gecureerd miniscuul flapje huid van twee leipe presentatoren die het zelf helemaal grappig vinden nou echt uit.
Maar goed ik wil geen indruk wekken dat ik kannibalisme verder wel normaal vind :joy: heb alleen nooit de grote commotie van deze situatie begrepen.

52 likes

Nee ik ook niet. Sorry maar iedereen eet wel eens mensenvlees of hebben jullie nog nooooooit een velletje van je nagel eraf gebeten of een stuk van je tong of wang afgebeten per ongeluk. Ja dit was huid + vet + spier volgens hen, nou en, het was echt een vierkante centimeter ofzo.

39 likes

Mensen eten zelfs hele placenta’s. Maargoed, dat is wel “eigen” vlees.

6 likes