FF Boulevard #9

Hahaha sympathiek… wat maakt dat uit.

7 likes

Ik snap je reactie niet

1 like

al was het een takkeheks, dan nog had hij met zn poten van dr af moeten blijven
duh

11 likes

Snappen jullie mijn sarcasme niet :sob:
Ik snap dat het geen drol uitmaakt of deze vrouw wel of niet leuk of aardig is. Het was een reactie op Krabpaal dat ze het jammer vindt omdat ze Tygo zo’n sympathieke gozer vond.

23 likes

oh ik zie jou echt vaak posten dat je iets niet snapt dus nee, sarcasme niet opgemerkt

15 likes

Jawel hoor! (Vond het overduidelijk wat je bedoelde), de rest kan gewoon niet lezen :’)

30 likes

Ze kwam voor een andere vrouw op, sneren is niet nodig

15 likes

Maar je mag toch best teleurgesteld in iemand zijn die je hoger had ingeschat? Weer een man die een klootzak blijkt te zijn… Heeft @Krabpaal hiermee iets verkeerd gezegd dan?

7 likes

Dat schrijft ze in haar tweede bericht inderdaad, niet in het bericht waar ik op reageerde. Die kwam op mij heel anders over. En dan gaat mijn teleurstelling alsnog meer uit naar die vrouw dan over een beeld van iemand die ik toch niet ken.

1 like

Ik vind het ook oprecht jammer want hij deed zich voor als een sympathieke gast. Hij heeft echt veel betekend met zijn programma’s over verslaving. Ik vind best dat je dat kunt zeggen in deze situatie. Het is gewoon extra naar als iemand die echt wat heeft betekend voor een groep mensen, een vrouwenmishandelaar blijkt. Ook voor de slachtoffers, want je moet het dan ook tegen iemands imago en ‘loyale’ fans opnemen.

Anyway, het lijkt me vreselijk om dit mee te maken en dan ook zo’n filmpje naar buiten te moeten brengen omdat je anders niet gelooft wordt.Nu nog voelde ze in he artikel blijkbaar de druk zich te verdedigen ‘we hadden gewoon afgesproken dus het was logisch dat ik daar was.’ Al was ze daar onverwachts, dan mag hij dit alsnog niet doen. :frowning:

Wat mij trouwens weer verbaast is het aantal mensen dat dit blijkbaar heel normaal vindt. Heb al weer een aantal keer gehoord/voorbij zien komen dat zij vast niet weg wilde gaan, dat de vast erge ruzie hadden, etc. Alsof het dan ok is iemand zo je huis uit te sleuren…

12 likes

Manuela Kemp heeft een scooter ongeluk gehad en ligt ongeveer een maand in coma. Nu wordt ze naar Nederland overgevlogen en ze zal hier komen te overlijden omdat ze niet meer beter zal worden. Dat is wel echt triest zeg

7 likes

Martijn krabbé ongeneeslijk ziek…vreselijk :disappointed:

7 likes

Ik zie je voornaam en foto, fyi!

5 likes

So sad. 56 jaar pas :persevere:

8 likes

Ik heb net het stukje van zijn instagram gelezen. Heel heftig voor hem en zijn gezin.

4 likes

:frowning: wat erg.

5 likes

Wat een shit show. Nu klaagt Justin Baldoni Blake en Ryan weer aan voor miljoenen :clown_face:

3 likes

Ik lees net dat ze overleden is. Heel tragisch.

6 likes

Ik dacht even dat je Blake bedoelde, oeps. Verdrietig nieuws wel…

14 likes

Tering, Blake is echt minstens net zo cringe als Ryan. Hoe zeg je dit over jezelf? :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

8 likes