wat een saaie lul. Valerio en Dennis lekker wel.
Dat bleek een stunt
Nee hoor dit is echt gebeurd.
Ik ken de beste man niet, maar dit is precies wat pedofielen vaak zeggen ![]()
Nah ik zou toch zweren dat ik ook een keer zei dat het echt was hier en dat iemand mij toen een artikel liet zien dat aantoonde dat het nep was.
Maar dat kan ik niet meer terug vinden.
Ze zeiden op voorhand dat het een stunt was om aandacht te vragen voor orgaandonatie maar hebben het uiteindelijk toch gedaan.
Volgens mij halen jullie de grote donatie show en het eten van elkaars kont door elkaar. De donatie show was een stunt, dit was wel echt zo
Nee ik haal ze niet door elkaar, maar ok ze hebben dit dus echt gedaan. Wow.
Ik geloof ook wel dat ze het echt hebben gedaan, maar eigenlijk weten alleen zij dat echt zeker toch? Iets zeggen en iets doen is niet hetzelfde natuurlijk.
ik las jouw bericht alsof Louis Theroux appjes had gestuurd over mensenvlees eten en een soort kink hierop zou hebben en was helemaal van wow wow wat ![]()
Ik vind het niet eens echt zo heel controversieel (van Valerio en die andere knakker dan he, de geruchten rondom armie zijn wel even wat anders). Wat maakt zoân gecureerd miniscuul flapje huid van twee leipe presentatoren die het zelf helemaal grappig vinden nou echt uit.
Maar goed ik wil geen indruk wekken dat ik kannibalisme verder wel normaal vind
heb alleen nooit de grote commotie van deze situatie begrepen.
Nee ik ook niet. Sorry maar iedereen eet wel eens mensenvlees of hebben jullie nog nooooooit een velletje van je nagel eraf gebeten of een stuk van je tong of wang afgebeten per ongeluk. Ja dit was huid + vet + spier volgens hen, nou en, het was echt een vierkante centimeter ofzo.
Mensen eten zelfs hele placentaâs. Maargoed, dat is wel âeigenâ vlees.
zodra ik louis theroux lees heb ik gelijk die rap van hem in mân hoofd omg
en kanyeâs tweets waren zo wild echt uren lang, en al die âhe made graduationâ-grappen worden nu ook wel oud. dit ook echt
misschien moet die man gewoon geen aandacht meer krijgen voor deze dingen?
Die Armie had toch ook dat vreselijke interview met zijn moeder? Die stukjes waren heel vermoeiend om te zien/luisteren.
Snap wel dat die niet helemaal goed is
My money donât jiggle jiggle
Ahaha ik ook, ik dacht echt neeeee niet ook al louis theroux als weirdo haha
Wtf herken hem bijna niet