FF Boulevard #9

Gekken trekken elkaar aan

8 likes

“Taylor Swift en Ryan Reynolds zijn mijn bitches en ik laat ze los op je als je niet ophoudt”.

Maar dan met heel veel delusion of grandeur erbij.

7 likes

Nog even los van dat khaleesie helemaal gestoord werd op het einde en alles verloor😅

3 likes

Dit is precies wat Justin Baldoni wil, dat mensen focussen op hoe niet leuk Blake Lively zou zijn, en niet op de serieuze beschuldigingen aan zijn adres. Ik heb ook niks met Blake Lively, ze lijkt me geen leuk persoon, maar zij is niet het probleem in deze zaak.

11 likes

Mwah, ik heb die door Baldoni (voor de rechtszaak) ingediende stukken gelezen waar in werd gegaan op de beschuldigingen en die verdediging werd wel echt goed onderbouwd met bewijs en context. Ik ben nog niet echt overtuigd van Blake Lively.

10 likes

Ze was voor die zaak ook al niet leuk. We zijn al weer bijna op het 15-jarig jubileum van hun plantagewedding. Gun haar verder de winst in die zaak, maar Blake verschrikkelijk vinden is niet altijd gevolg van de haatcampagne tegen haar.

12 likes

doet me denken aan deze parel

sorry mijn hoofd is echt een bibliotheek van debiele tweets

11 likes

Grimes mag doodvallen van mij :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Echt een domme hoer.

10 likes

andere ex van elon is nu getrouwd met het kind uit love actually

en is trad wife geworden :joy: met rauwe melk en alles

4 likes

ik vind haar ook echt een sukkel haha. ten eerste ziet ze eruit alsof ze nooit doucht en dat vind ik al irritant. en hoezo date je elon
 zelfs toen

4 likes

Heb je die nieuwe beelden gezien? Lijkt eerder op geflirt van haar met hem dan andersom. Wil altijd liever de vrouw geloven, maar heb daar bij Blake moeite mee omdat ze zo’n ontzettende mean girl is.

5 likes

Zou daar dan weer niet je oordeel op baseren. Het zijn een paar minuten uit een maandenlange samenwerking. Daarnaast, het moet geen verrassing zijn dat een prima band kan omslaan, een op het oog charmante man een lul kan zijn of er in een situatie waar je liever uit weg rent maar wat van maken op flirten kan lijken.

Vind die beelden er trouwens echt wel naar uit zien en totaal niet als flirten. Als een vriendin van mij zo bij een man zou staan zou ik toch even polsen of het goed gaat.

13 likes

Hebben jullie dat filmpje gezien waarin Blake zegt “hihi ik was echt een geek vroeger” en dan zegt zo’n man van ‘huh helemaal niet, jij bent heel standaard’ en dan zegt ze “nee hoor!! Ik ben echt een super geek, vroeger vond ik een jongen leuk en toen ging ik hem stalken en omdat ik niet herkend wilde worden deed ik toen een afropruik op en maakte ik m’n gezicht bruin zodat ie dacht dat ik zwart was en niet mezelf hahahahhaa leuk he”.

Echt tering, ze is misschien wel nĂłg meer crrringe dan haar man. En een trash persoon daarnaast.

13 likes

Ik zag haar eerst helemaal niet op die foto :joy::joy::joy:

7 likes

Hij heeft nog exact zijn kindergezicht.

11 likes

Hahahahaha

Maar die uitslag op die poll :exploding_head:

3 likes

Maar de vragen zijn ook raar, wat is een ‘pure vrouw’?!

7 likes

Haha ja Mediacourant is sowieso vaag hoor

5 likes

Huh waarom lach je hierom?

8 likes

Inderdaad, ik lees alleen maar misogyne drek, inclusief die poll. Niks grappigs aan.

2 likes