FF Boulevard #9

misschien moet die man gewoon geen aandacht meer krijgen voor deze dingen?

16 likes

Die Armie had toch ook dat vreselijke interview met zijn moeder? Die stukjes waren heel vermoeiend om te zien/luisteren.
Snap wel dat die niet helemaal goed is

4 likes

My money don’t jiggle jiggle

24 likes

Ahaha ik ook, ik dacht echt neeeee niet ook al louis theroux als weirdo haha

1 like

Oh met Justin Bieber gaat het ook niet zo goed hĂš?

https://vm.tiktok.com/ZNd1voJkD/

6 likes

Wtf herken hem bijna niet

10 likes

Zoveel mensen die dan ook gaan ontkennen dat hij het is in de comments

6 likes

Misschien is het toch waar dat celebs gekloond worden :joy: (complottheorientopic)

6 likes

Ik zie denk ik niet helemaal wat de ophef is. Oké hij draagt een condoom op zijn hoofd en heeft de schoenen van Mickey Mouse gestolen, maar verder zie ik niet echt wat bizars denk ik?

6 likes

Zijn baardje is ook weg, misschien ziet dat er gek uit?

6 likes

Als ik het filmpje bekijk (en meerdere filmpjes) zie ik een man die veel afgevallen is en zich vreemd gedraagt. Als een verslaafde.

26 likes

Dat extreme breed lachen, die handen aan zijn broek, dat wiegen? Ziet er niet heel gezond uit.

7 likes

Vooral de motorische onrust + gezichtsuitdrukkingen vond ik een signaal dat hij niet perse heel lekker gaat

8 likes

Dit moeten wel heftige klachten zijn :o
Ik heb de afgelopen seizoenen niet meer gekeken, maar ben erg benieuwd hoe ze hem eruit gaan schrijven.

9 likes

19 seizoenen, de tering. Echt een beetje soldaat van oranje onder de series.

15 likes

19? En ik heb er nog geen enkele aflevering van gezien. Voor mij was hij gewoon nog Vledder uit Baantjer.

19 likes

De helft hier had toch ook al sjans met hem gehad door de jaren heen?

Hij was nogal een charmeur volgens heel veel forummers.

Maar dus ook opvliegend en kut.

3 likes

Ja gevalletje super charismatisch maar je kunt precies ruiken wat voor vent het is

10 likes

Ik kan alleen maar herinneren dat hij een paar keer gĂȘnant dronken in een talkshow (?) zat :sweat_smile:

5 likes

Ik vind dit idd ook gek gedrag. Beetje clownesk ook ergens. Maar vind het ook niet gek gezien zijn level van bekendheid dat je ‘ontspoort’. Moet er niet aan denken om altijd zo in de spotlight te staan. Ik zou (ook) elke vorm van escapisme aangrijpen.

3 likes