FF Boulevard #9

Wsl op dezelfde manier als elk seizoen geschreven wordt alleen dan komt het niet goed :joy:

7 likes

Zijn minnares sprong 10 jaar geleden uit het raam.

6 likes

ze viel na teveel drankjes zegt ze zelf, was op de tweede verdieping, is niet echt een hoogte vanwaar je springt.

5 likes

Hunter Schafer, van Euphoria, die trans is, moest een nieuw paspoort aanvragen omdat ze sinds haar paspoort vorig jaar gestolen was een tijdelijk paspoort had. Anyway, die heeft ze opgehaald en door Trump’s executive order over dat er maar twee geslachten bestaan en dat je je geslacht bij geboorte moet aanhouden staat er nu in haar paspoort dat ze een man is.

Ze is al 10 jaar vrouw volgens haar paspoort maar dat is nu dus gewoon gedelete en nu is ze volgens officiële documenten dus een man.

Echt zo treurig weer.

10 likes

Hij had zelf een tiktok gemaakt met uitleg. Hij is ziek en daardoor was zijn gezicht ook verlamd.

5 likes

maar zijn gezicht is niet verlamd in het filmpje? sorry maar dit klinkt echt ongeloofwaardig

Hij had het syndroom van Ramsay-Hunt

hmmm, nou ik ben geen arts, ik heb het even opgezocht maar ik vind het nog steeds ongeloofwaardig dat dat zijn gedrag op het filmpje verklaart.

4 likes

Hij heeft ook drugs- en alcoholverslaving hope this helps xx

36 likes

Dat was wel al in 2022. Dat staat hier wel echt los van lijkt mij, aangezien hij in de tussentijd ook gewoon nog gezien is waarbij zijn gedrag niet zo was als nu.

6 likes

Je ziet toch gewoon een symmetrisch bewegend gezicht in die TikTok.

12 likes

Ah ik wist niet dat het zo lang geleden was haha, ik zag dat onlangs pas voorbij komen :joy:

4 likes

Vind dit eigenlijk allemaal behoorlijk goor, dat gespeculeer over Biebers gezondheid en/of verslavingen en/of mentale problemen. Allemaal op basis van 1 filmpje.
Zijn we britney alweer vergeten? Lindsay? Amanda?Chadwick?

22 likes

Even wat highlights:

“Ik neem de klachten, dat mensen mijn spanning voelden, bloedserieus. Dat betreur ik ook en vind ik echt heel verdrietig dat dat zo gegaan is”

“Ik ben iemand die met al z’n energie volledig ergens in gaat”, vertelt hij. “Dus als ik vind dat er ruimte is voor verbetering of als we iets anders moeten doen wat mooier is, dan kan ik dat op mijn manier zeggen.” En die manier kan heftig zijn, kan hij zich voorstellen. “Dat vind ik heel verdrietig, dat dat zo is gegaan.”

Fuck verantwoordelijkheid, fuck excuses, leve ‘ik betreur dat het zo is gegaan’ en ‘op mijn manier zeggen’ :clown_face:

8 likes

Sorry dat jij je gekwetst voelt.

19 likes

Jammer dat ie Flikken Maastricht geen Champions League niveau noemt

6 likes

Heb hem ooit meegemaakt op een festival.
Hij kwam muntjes bij mij kopen en hij gaf een briefje van 100. Vroeg hoeveel hij wilde.
Kreeg geen reactie want hij was druk met een lolly eten.
Heb 3x gevraagd hoeveel muntjes hij wilde en toen heb ik maar voor 100,- gegeven.
Hij pakte ze aan en liep weg. Na 40 meter keek hij naar de munten en draaide zich om en kwam woest teruggelopen.

Hij wilde minder munten en was super kwaad.
Ik zat veilig dus hij kon me niets doen maar vond het vooral bijzonder.

22 likes

Ach hij zegt het gewoon op zijn manier

12 likes

Zo jong!

12 likes

Deze zag ik niet aankomen :cry:.

23 likes