Ik ook niet, schrik er toch elke keer weer van hoe snel het kan gaan
Zo vlug opeens!
Ik vind Adrian Brody echt afgrijselijk, die speech gister was echt zo cringe. En dat broertje van Kevin van Home Alone is ook echt mega cringe.
Ik vind hem zo mooi lelijk maar heb wel niet naar de speech gekeken. Kieran doet ook altijd te veel moeite om grappig te zijn.
Ik ben erna gaan slapen, was aan het hate watchen of Timothy zou winnen, gelukkig niet.
Had Ralph of Guy gehoopt.
Ook echt heel jammer dat Demi of Fernanda niet gewonnen heeft.
Jeremy zou ook sterk geweest zijn in The Apprentice, hoopte dat hij dan ook toch een prijs kreeg.
Bij de vrouwen had ik totaal geen voorkeur. Alleen Zoe Saldaña weer een prijs geven is zo mid, heb haar haar Nina Simone-vertolking met black face en beledigende neusprothese nog niet vergeven.
De twee meest irritante momenten van de avond: Adrien Brody die 1 woord per 10 seconden zei en die songwriters van Emilia Perez die gingen zingen en maar niet ophielden.
James Bond-tribute was ook onnodig en dan bij In memoriam zijn ze een paar sterren vergeten.
En keiran die zei dat z’n vrouw hem nu een vierde kind verontschuldigd was en maar door ging met die awkward grap.
@Daelyss ja heel Latijns Amerika HAAT die film Emilia Perez en Zoe is ook echt heel slecht in kritiek daarover accepteren.
Oh ik hou echt van Kieran Culkin.
Leave her alone! Ze is nog niet ontdooid!
Rob de Nijs is overleden op 82 jarige leeftijd.
Wat is de functie van zo’n bericht als je er verder niks bij te melden hebt?
Een mededeling?
Als iemand overlijdt wordt het hier toch heel vaak gedeeld?
Maar om het dan persoonlijk te maken: Toevallig ben ik vorige maand nog bij de musical geweest over zijn leven. Vind ik een aanrader om heen te gaan, mocht je de kans krijgen
Huh? Dit is toch gewoon een logisch bericht in dit topic?
Oh wow. Had dit niet zo snel bij ze verwacht.
Die ring. Wauw. Kunnen wij allemaal onze hypotheek mee aflossen.
Jawel joh, die twee zijn al twee jaar samen, dan wordt het toch wel tijd voor een verloving voor een beetje Amerikaan.
Leuk voor de tv show