Zo snel is het toch niet?
Dan denk ik eerder aan dat achterlijke huwelijk met Tana Mongeau (oid)
De gemiddelde Amerikaan zegt überhaupt al I love you na nog geen 2 weken praten dus wat dat betreft (spreek niet uit ervaring verder ofzo )
Ik verbaas me daar altijd over op TikTok als iemand het dan bijvoorbeeld heeft over dat ze 8 jaar in een relatie zit, dat Amerikanen dat als een red flag zien als ze dan nog niet ten huwelijk is gevraagd.
Haha ja dat heb ik ook wel eens gezien, dat is echt een ding. Maar waarom? Na een jaar moet je toch wel een promise ring hebben!!
Ik kan stiekem genieten van de subreddit “waiting to wed” op Reddit waar Amerikanen elkaar opjagen dat als je na 2 jaar nog geen aanzoek hebt gehad en je 20+ bent, je beter de relatie kunt verbreken. Waanzin.
Trouwen is daar veel gebruikelijker en zonder huwelijk is het volgens velen eigenlijk niet serieus. Het is ook heel normaal om aan een stel te vragen of ze getrouwd zijn en dan heel verbaasd te reageren als dat niet zo is. ‘Je moet haar echt snel vragen hoor!!’ Je ziet daar ook veel minder ongetrouwde stellen met een huis en/of kinderen, deels cultuur maar dat komt ook omdat je daar de dingen niet zo makkelijk kunt regelen als bij ons wanneer je niet getrouwd bent.
Sorry maar wat voor walgelijk figuur is dit toch, wat ziet ze in die gast? Even voor haar bepalen wanneer ze haar carrière aan de wilgen moet hangen.
Loretta is overleden! Ik wist dat ze ziek was, maar ik had niet door dat ze echt al in die laatste fase zat
Ja ik schrok er toch ook wel van, net als bij Dieuwertje eigenlijk.
Misschien toch ook omdat ze vrij recent nog te zien was in the Masked Singer en je daar niks aan haar kon zien of merken. Ik snap dat dat al even geleden opgenomen is en dat je niet altijd aan mensen kan zien of ze ziek zijn of niet hoor. Maar denk dat het daarom toch als een soort verrassing/schok komt. Je weet wel dat ze al jarenlang ziek is maar dat het op zijn eind liep is als buitenstaander nooit zichtbaar geweest.
Oh jee daar schrik ik wel van. Ik had ook helemaal niet door dat ze zo ziek was, zeker omdat ze nog The Masked Singer enzo deed. Wat verdrietig, nog relatief jong
Ik heb ergens ook een keer voorbij zien komen dat ze zei dat ze na de Olympische Spelen daar heen wilt verhuizen, dus waarom zou het perse alleen zijn plan zijn haha.
Laat dr maar stoppen. Dan is er ook geen circus meer bij de schaatsbaan. Mijn hemel, wat fukking irritant is dat zeg! Zie je de hele tijd hem in beeld ipv schaatsers.
Wie zegt dat dit niet gewoon een gezamelijk gesprek & plan is?
Ja ik leid hier ook niet uit af dat hij dit bepaalt. Lijkt me prima mogelijk dat dit gewoon hun gezamenlijke plan is. Ik zou het als ik haar was wel irritant vinden dat hij dit zo communiceert aangezien het effect heeft op haar carrière. Daar zou ik dan zelf graag duidelijkheid over geven (voor zover je daar überhaupt behoefte aan hebt om te delen met de buitenwereld voor het zover is).
Iets heel anders op die foto boven het nu.nl artikel dacht ik even dat die hand met verlovingsring van Jake Paul zelf was haha
Ik bid voor Femke Kok dubbel goud en misschien 1 brons voor jutta, zou echt leuk zijn als ze nooit meer een individueel goud wint. Ze was afgelopen world cup in Noorwegen ook niet best.
Ja misschien wel, maar ik vind hem gewoon zo irritant. Haar ook trouwens. Maar hem gewoon meer. Vind het zo’n typische uitspraak voor hem, zo bezitterig komt het over.
Irritant? Die kerel is echt scum of the earth, met meerdere sexual assault allegations, racistische uitspraken, oplichterij, etc.
Hoef je mij niet op m’n woorden te pakken, ik ben het met je eens hoor.