FF Boulevard #9

Geen idee Lil Kleine rapt het zelf volgens mij

2 likes

De melodie van d&d gaat niet op lettergrepen, hij zegt gewoon de woorden. Dus gewoon letterlijk: ik heb chips, en cola, en chips, en cola

:raising_hand_woman: (geloof ik toch)

2 likes

Ik heb dit net hardop uitgeprobeerd en het kan inderdaad, al denk ik wel dat het met een lettergreep beter was geweest

En ik wil chips, en Sprite, en chips, en Sprite :notes:

1 like

Sprite lijkt mij een merknaam. Cola is dat niet

3 likes

Ik kan dit dus niet vinden, nu weet ik niet of ik Ć¼berhaupt moeite moet doen om deze chips en cola versie te zoeken. Is het de moeite waard?

6 likes
7 likes

Ik heb hem geblokkeerd op spotify, net als marco borsato. Zo kunnen ze ook niet spontaan in een playlist voorbij komen :relieved:

20 likes

Dat ze tjips zeggen irriteert me onredelijk erg :rage: Het is sjips

  • Tjips
  • Sjips

0 stemmers

8 likes

Jij wou het nummer horen. Hoor je het liedje eindelijk, is het weer niet goed :triumph:

Maar het kan mij aan mijn reet roesten hoe je chips uitspreekt

Sjipz

14 likes

Die optie is echt heerlak. Heb ik met best veel artiesten gedaan die ik nooit wil horen maar anders wel in playlists voorkomen.

4 likes

Christine van Sister Wives heeft een nieuwe partner. Zo leuk om te zien, ze straalt sowieso sinds ze bij Kody weg is.

https://www.instagram.com/p/CoplUHeOL0_/?igshid=MDJmNzVkMjY=

45 likes

Ik realiseer me nu dat ik zowel sjips als tjips zeg, afhankelijk van de persoon met wie ik ze nuttig

4 likes

Sjippies

12 likes

Ahh dat vind ik zo leuk!

1 like

Volgens mij is dit ook een ā€˜netteā€™ mensen ding
Nette mensen zeggen tjips en ijskast, de anderen sjips en koelkast

5 likes

Hahaha lil kleine, echt osm ja

4 likes

vind van die woorden typisch voor nette mensen juist heel proleterig, als iemand ā€˜ijskastā€™ zegt bijv denk ik altijd van okeee dat heb je jezelf aangeleerd om corporaal over te komen.

(net als tijdens ontgroening dat ze boos worden als je sorry zegt SORRY KNORRIE HIHIHAHO DOMME FEUT :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: )

19 likes

Dat heb ik bij Aaf ook van de Marc Marie en Aaf vinden iets podcast. Marc-Marie lacht haar daar altijd om uit dat ze: papRIka, tjips en djazzzz zegt :joy:.

6 likes