Sprite lijkt mij een merknaam. Cola is dat niet
Ik kan dit dus niet vinden, nu weet ik niet of ik überhaupt moeite moet doen om deze chips en cola versie te zoeken. Is het de moeite waard?
Ik heb hem geblokkeerd op spotify, net als marco borsato. Zo kunnen ze ook niet spontaan in een playlist voorbij komen
Dat ze tjips zeggen irriteert me onredelijk erg Het is sjips
- Tjips
- Sjips
0 stemmers
Jij wou het nummer horen. Hoor je het liedje eindelijk, is het weer niet goed
Maar het kan mij aan mijn reet roesten hoe je chips uitspreekt
Die optie is echt heerlak. Heb ik met best veel artiesten gedaan die ik nooit wil horen maar anders wel in playlists voorkomen.
Christine van Sister Wives heeft een nieuwe partner. Zo leuk om te zien, ze straalt sowieso sinds ze bij Kody weg is.
https://www.instagram.com/p/CoplUHeOL0_/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ik realiseer me nu dat ik zowel sjips als tjips zeg, afhankelijk van de persoon met wie ik ze nuttig
Sjippies
Ahh dat vind ik zo leuk!
Volgens mij is dit ook een ānetteā mensen ding
Nette mensen zeggen tjips en ijskast, de anderen sjips en koelkast
Hahaha lil kleine, echt osm ja
vind van die woorden typisch voor nette mensen juist heel proleterig, als iemand āijskastā zegt bijv denk ik altijd van okeee dat heb je jezelf aangeleerd om corporaal over te komen.
(net als tijdens ontgroening dat ze boos worden als je sorry zegt SORRY KNORRIE HIHIHAHO DOMME FEUT
)
Dat heb ik bij Aaf ook van de Marc Marie en Aaf vinden iets podcast. Marc-Marie lacht haar daar altijd om uit dat ze: papRIka, tjips en djazzzz zegt .
Marc-Marie lacht haar om vrij veel uit wel, tho
Ik zeg tjips en koelkast, wat maakt me dat dan?
Ik hoor sjips overigens meteen met een Limburgs accent in mijn hoofd
Waaaarom zou je tjps zeggen ik snap het niet
Woow beter ze ziet er gelukkig uit!
Had die interviews op tlc gezien. Tenenkrommend slecht maar snap zo erg dat mensen op internet Robin dus Sobbyn noemen want die zat alleen maar te jenken.