Maar wie KENT die vrouw nou? Is toch allemaal smoke en mirrors. Misschien is ze in t echt wel heel leuk, kan je er goeie gesprekken mee voeren etc.
Of misschien is hij wel een koude zak die zijn match gevonden heeft.
Ik denk vooral, good for them. Het is in ieder geval een keer iets onproblematisch vergeleken met veel celebs die als ze 80 zijn met kinderen van 20 gaan zitten leuren.
WAT! hahhahaha echt! De lieve vader in About Time? De wijze man in Living? Met Anna Wintour? Benieuwd naar haar humor dan!! Jaloers (op die leeftijd zou ik hem ook willen bedoel ik)
ik vind Emma Chamberlain sowieso irritant en doodsaai maar WAAROM vinden mensen haar een goede interviewer? ze praat door iedereens antwoorden heen over zichzelf HOU 1 SECONDE JE MOND ITS NOT ABOUT YOU
Weet niet goed hoe het verbonden is aan het MET-thema maar de snit van de pakken van Stormzy, Skepta en Burna Boy
Ik snap niet waarom zij altijd doet alsof North al een volwassen vrouw isđ« laat haar lekker kind zijn
Ik vond de Kardashians een paar jaar geleden wel leuk (vooral de serie), maar ik stoor me er nu steeds meer aan hoe ver zij van de realiteit staan. Echt ALLES moet zo over de top en dan nu ook weer die kinderen die rode loper op slepen
Ik heb trouwens wel het idee dat ze nu ook wel echt veel minder âinâ zijn en dat veel mensen Kardashian-moe zijn
Wat doen kinderen in godsnaam op het MET gala. Van Kim verbaasd het me totaal niet maar wel van Kylie. En ook de organisatie.
Schijnbaar zijn ze in hun flop era en die voel ik ook wel.
Dat ze daarom ook die kinderen meeslepen, om de volgende generatie klaar te stomen/enigzins relevant te blijven. Ook opvallend dat het nooit de jongens zijn die mee moeten trouwens
Maar volgens mij komt tot nu toe alleen north west vooral op social media? Weet het niet zeker hoor maar die kinderen van Kourtney bijvoorbeeld toch niet?
Kourtney dr oudste heeft aangegeven dat hij niet meer in beeld wil maar dr dochter is er vaak wel bij
En vergeet Kylie dr emotional support Stormi niet
Ik snap dat ook niet. Ik dacht dat je voor MET gala ook 18+ moest zijn, maar blijkbaar geld dat niet voor de celebs
schijnbaar mocht ze ook niet mee naar binnen maar moest ze buiten blijven staan
al was dat misschien alleen maar tot ze opgehaald werd door dr tante ofzo
ik weet niet waarom ik hier zoveel vanaf weet, ben een soort gevangen door het algoritme denk ik
Dit is ook de eerste keer in jaren dat de focus ligt op 1 persoon, echt onnodig om hem nog in de spotlight te zetten.
Denk dat we de beste jaren van het MET Gala hebben gezien. Vooral zonder de input van Andre Leon Talley.
Balenciaga(allereerste MET), Christian Dior, Gianni Versace, YSL en Alexander McQueen waren eerder al een thema.
Volledig akkoord hoor maar ja John Galliano is ook terug aan het werk na zijn antisemitische opmerkingen tijdens zijn periode bij Dior.
De oprichters, twee broers, van Adidas en Puma waren twee flinke nazi aanhangers in de tweede wereldoorlog, en tegenwoordig heeft iedereen wel een paar Adidasjes in de kast staan. Nu ontkennen ze alles, uiteraard.
Coco Chanel same
Zou misschien niet eens slecht zijn veel nieuwe designers maken veel beter en innovatiever werk, die oude garde teert grotendeels alleen op de merknaam.
Maar er is nog wel een middenweg mogelijk tussen gecanceld worden en gevierd worden? Het is toch niet het 1 of het ander? Je kan ook prima de invloed van iemand als Karl Lagerfeld op mode erkennen Ă©n erbij vermelden hoe problematisch hij was als persoon. Het thema was âin honour of Karlâ en dat is gewoon onnodig, er zijn best wel themaâs te vinden die niet letterlijk een problematisch figuur op een pedestal zetten.
Dan had het thema beter âIn honour of the WORK of Karlâ kunnen heten misschien. Dan gaat het om het werk wat hij gedaan heeft en niet als persoon zelf.
Dat zou sowieso al iets beter geweest zijn, maar ik denk dat het MET gala sowieso niet de plek is voor veel nuance. Het thema is wel altijd gelinkt aan de nieuwe mode-tentoonstelling in het MET en daar kan je alles wel beter duiden (ik weet niet of ze dat effectief doen), maar er zijn wel mogelijkheden om het thema van het MET gala op een andere manier aan te pakken en toch te linken, volgens mij.