Bij de reclame van de bovenste staat hij ook eerst met zijn rug naar de camera en draait hij zich zo heel mysterieus om hahaha.
sowieso, diegene die foto’s uitzoekt bij het AD is echt een mean girl
Haha echt he
Ik zal deze uitspraken nooit verdedigen, want walgelie. Maar het is niet zo dat Karl Lagerfeld hele andere dingen zei dan alle andere stijliconen/celebs/etc. destijds. Die hele tijd was gewoon toxic en de reden dat onze hele generatie ‘low key’ eetproblemen heeft
Ik vind het aan de ene kant vermakelijk, want ik moet altijd wel lachen om zulke shade, maar het is vooral echt sneu. Zo manipulatief. Maja…media.
Er zijn gewoon maar heel weinig foto’s gratis
Mja maar is vast wel een charmantere, gratis, foto te vinden dan zoiets toch?
EDIT: ik heb deja vu, volgens mij hebben wij deze interactie eerder gehad whahahhaha
Nou ik had laatst een foto van mark rutte nodig. Gewoon een normale sobere. Dat is er dus gewoon bijna niet. Altijd dezelfde van tijdens de corona persco’s. Zelfde als met die anna nooshin haarband foto
Walgelie! Wat een heerlijk flamoesje weer
Omgg Sander Schimmelpennick krijgt een kind, een meisje, een toekomstig deeltijdprinsesje!!
Yvonne wil iets naar buiten gaan brengen over dat verhaal van Mattie Valk en die tweeling die toen niet van hem bleek. Vind dat echt bizar. Het verhaal is van heel lang geleden en er zijn kinderen bij betrokken die iets van 9 of 10 zijn
Het blijft Yvonne he, die zou nog over lijken gaan
Ja true, af en toe heb ik weer zo’n verbijsterd momentje… waarom eigenlijk ook het is inderdaad Yvonne🥲
Ik kan er niet over uit hoe verdorven je hier van binnen voor moet zijn. Dat je denkt, oh zijn relatie is over, kut voor hem, laat ik het nog even kutter maken door een pijnlijke privé aangelegenheid van jaren geleden er nog eens bij te halen en er een sensatie van te maken! Echt hoe kun je zo zijn en wie denk je dat je bent.
En dan onder het mom van ‘het is niet eerlijk’. Vals wijf. Je zou hier toch eigenlijk aangifte van moeten kunnen doen.
Als ik dit weer zo lees en ook dat bericht wat ze naar Mattie Valk stuurt, ben ik zo blij dat ik haar niet meer volg. Snap oprecht niet dat mensen haar nog steeds volgen, stuk verdriet dat het is. Geef haar gewoon geen aadacht meer, dan is het snel klaar met haar en dr starbucks beker.
Ze lijkt er echt alleen maar op uit om mensen en relaties kapot te maken.
Ik las het dus via de insta van Mattie Valk. Hij heeft nu een bericht naar haar gestuurd met doe dit alsjeblieft niet. Ik vind het echt bizar. Zeker omdat dit bericht samen met die Kirsten is geschreven.
En dan gaat ze het waarschijnlijk toch brengen onder het mom van ‘‘en hij ontkende het niet eens, dus is het waar en breng ik het toch’’
Hoe kun je met jezelf leven als je nu alsnog “de juice” naar buiten brengt
Wedden dat het iets knulligs is. “Hij heeft de gratis bij elkaar gesprokkelde kindermeubels niet geretourneerd.”