FF Boulevard #9

Gezien zijn reactie denk ik het eig niet dat het iets knulligs is :sweat_smile:

6 likes

Het gaat om dat het verhaal van dat hij niet wist dat de tweeling niet van hem was anders zit dan hij altijd in de media naar buiten heeft gebracht. Althans, dat was wat ze gister zei.

4 likes

Ze heeft het verhaal al gepubliceerd. Ze beweert dat Mattie en zijn vriendin destijds een soort open relatie hadden en dat Mattie al voor de geboorte wist dat de kinderen niet van hem waren. Dat hij in eerste instantie een gezin wilde vormen met zijn vieren maar later toch is afgehaakt. De tweeling is veel te vroeg geboren en had heel veel extra zorg nodig, Yvonne beweert dat dat de reden is dat Mattie het toen niet meer zag zitten.

1 like

Blijkbaar heeft ze geen scoop en zijn er meer verderfelijke mensen die hier lekker op gaan. 23u geleden op een ander schimmig platform:

3 likes

dit is gepost nadat zij het heeft gesuggereerd. dus uiteindelijk had ze wel de scoop.

1 like

Ik vind het vooral erg aan dat verhaal dat er buitenstaanders zijn die het nodig vinden om een vreemde, die net bevallen is, uit te schelden. Wtf?!

9 likes

Wacht wie er nou net bevallen? Die kinderen om wie het gaat zijn toch al in 2016 geboren?

5 likes

Ja toen he
Mag hopen dat niemand dat nu nog doet

2 likes

Disclaimer disclaimer: uitgaande van dat wat Yvonne zegt waar is:

Samenvatting

Absoluut mee eens, maar het gedrag van Mattie verdient hier ook absoluut niet de schoonheidsprijs (even los van of het nog gepubliceerd had mogen worden) en hangt hier natuurlijk wel direct mee samen. Dat je een open relatie hebt en dat je los van wie de biologische vader van de kinderen is een gezin wil vormen is natuurlijk helemaal prima en heeft niemand wat van te vinden, maar om dan toch de relatie te verbreken (om welke reden dan ook, maar geĆÆmpliceerd wordt door de prematuriteit van de kinderen) en dan als excuus te gebruiken dat je ontdekt dat de kinderen niet van jou zijn en impliceert dat je dus bedrogen bent om zo je publiekelijke hachje te redden, oef, dat vind ik wel echt heel fucked up…

13 likes

Ze leven in harmonie samen zeggen ze zelf en het is bijna 10 jaar geleden, dus wat jij (en andere mensen) daarvan vinden lijkt me niet echt relevant

123 likes

Het was pas juice geweest als Wietze de vader van de kinderen zou zijn…

4 likes

Dat ook altijd alles maar wordt geloofd wat er door van die kanalen gezegd wordt

2 likes

Nee dat is het ook helemaal niet natuurlijk, ik zou hem/ze er nooit op aanspreken maar het is wel gewoon mijn mening (mag wel hier op het forum toch) :grimacing:

4 likes

Yvonne wordt over het algemeen wel geloofd omdat ze heel vaak gelijk heeft gehad. Volgens mij heeft ze nog geen grote blunders begaan

6 likes

Ze heeft twee keer een rechtszaak verloren maar oke

26 likes

Dat ze gelijk heeft is ook nog niet een reden om dit soort dingen openbaar te maken. Mattie en zijn ex kunnen blijkbaar nog gewoon door 1 deur aan zijn bericht te zien en hij doet het verzoek om het met rust te laten.

Ook met Bibi en Waylon, blijkbaar was Bibi een vriendin van haar maar vond ze het toch nodig het openbaar met iedereen te delen. En dan nog heilig spelen door te zeggen ik heb gewacht tot ze was bevallen. Nee met een new born zit je op de mening van Yvonne en iedereen zijn moeder te wachten.

9 likes

OkƩ maar dan bedoel je die rechtszaak over de gecremeerde kroket en Samantha Steenwijk die zogenaamd zo is afgevallen door paardrijden toch? Dat zijn nou niet echt de belangrijkste zaken en is ze daar niet voor veroordeeld omdat ze haar bronnen niet wou prijsgeven?

5 likes

Maar blijkbaar heeft zij hem daarvoor vergeven als ze nu samen een bericht naar die Yvonne sturen, dus waarom moet dat dan 7 jaar na dato weer helemaal opgerakeld worden als de partijen die er daadwerkelijk bij betrokken waren er geen problemen (meer) mee hebben?

15 likes

Wie zegt dat dit zo is? Yvonne en haar spionnen? Wel heel betrouwbaar idd

7 likes

Los van dat ik dit niet oke vind, vind ik de manier waarop Yvonne dit naar buiten brengt ook zo tenenkrommend. Vanuit een ā€œdiepā€ rechtvaardigheidsgevoel naar Kirsten en de mensen die zijn voorgelogen door de media/Mattie, en maar blijven benadrukken dat ze vanuit bescherming naar de kinderen dingen weglaat etc.
Terwijl die kinderen allesbehalve worden beschermd en Kirsten hier 7 jaar na dato - gezien haar statement - totaal niet op zit te wachten.

Dan denk ik bij Yvonne; stop met de moraalridder uithangen en geef gewoon toe dat je dit verhaal naar buiten brengt omdat je het een ā€œgoedeā€ roddel vindt waar je aandacht mee genereert. Of wat voor reden ze ook heeft.

30 likes