Flauw! Ze heeft toch ook veel geschreven over bijv. het grensoverschrijdend gedrag van Marco B. en Ali B. Ook al voordat Boos uitkwam. Al moet natuurlijk nog blijken of zij echt schuldig worden bevonden. Dat zijn toch echt wel belangrijke zaken.
Nou EN alsof jij nooit wat fout doet. Ze zet jouw volledige date leven en al je slechte momenten ook niet op Instagram voor iedereen om van te smullen. Wat maakt het jou in godsnaam uit wat hij in zân relatie doet???
Hahah ja echt he. Ik denk dat de meeste mensen heeel snel zouden terugkrabbelen als Yvonne hĂșn persoonlijke leven zou gaan uitwringen op haar kanaal. Nou dat voelt precies hetzelfde voor BNâers, alleen zijn zij toevallig bekend
Ja precies. We zijn allemaal maar mensen en people fuck up. Vrijwel niemand staat smorgens op met het idee âlaat ik vandaag eens wat mensen pijn gaan doenâ. Behalve Yvonne dan misschien.
Laat mensen hun fouten maken, oordeel niet zo hard, wees dankbaar dat jij je eigen fouten niet zo keihard in je gezicht terug krijgt en leef je leven.
Doe nou aub niet alsof zij dit allemaal vanuit een soort rechtvaardigheidsgevoel doet
Op nu.nl stond Robert de Niro (79) insert verdere titel, maar mijn hoofd maakte daar automatisch van Robert de Niro (79) overleden. Maar de daadwerkelijke titel was Robert de Niro (79) vader geworden van zevende kind
Niet minder triest
Zân oudste is 51 en de jongste dus net geboren
Is toch erg als je broertje/zusje eigenlijk ook gewoon je kleinkind kan zijn.
Nou weten we ook weer dat zijn pielemuis het nog doet
Toch oneerlijk dat er bij mannen geen houdbaarheidsdatum aan zit
Hij kon al bijna overgrootvader zijn, zonder dat er tienerzwangerschappen tussen zitten. Hij werd voor het eerst grootvader in 2003 (wel van zijn geadopteerde dochter).
Jeetje. Ik vind het nogal een leeftijd om nog een kindje te krijgen. Tenzij Robert de Niro 100 wordt zal hij het kindje nooit echt op zien groeien.
Ohja, inderdaad, ik las het verkeerd!
Ze ziet er ook gewoon uit als een real life Disney prinses Echt de casting is chefs kiss. Alleen prins Eric vind ik er een beetje bland uit zien, maar we gaan het zien.
Ik weet zelfs niet wie prins Eric speelt, ga het allemaal in de bioscoop zien. Haar stem past ook perfect bij Ariel.
Maar was Eric sowieso niet een beetje bland in de Disney tekenfilm?
Stunning. Wat is ze prachtig <3 Gewoon perfect gecast.
Ik heb inmiddels ook best veel goeie recensies gelezen, dat dit een van de meest geslaagde Disney remakes is met name door Halle, en Melissa als Ursula!
Ja al die Disney prinsen hebben de persoonlijkheid van een stuk hout, itâs all about the ladies!