FF Boulevard #9

Prins Eric en Shang waren mijn droomboys.

13 likes

Prins Eric vond ik altijd de knapste prins van alle Disney films :sweat_smile: en ik vond Aladin leuk omdat ie een vliegend tapijt had.

5 likes

De meest sympathieke man vind ik Quasimodo, en die mocht niet knap zijn.

20 likes

Love Quasi :heart:

1 like

Ik vind het irri dat die erik geen bovenlip heeft.

5 likes

Realistische white boy

28 likes

Naam van het kind van Rihanna en Rocky is blijkbaar RZA

1 like

Wat walgelijk dat ze zijn fucking geboorteakte hebben gepubliceerd, terwijl de ouders zijn naam geheim hielden.

15 likes

Is dat niet openbaar? Ik dacht dat Kylie daarom nooit de naam van haar zoon legaal had aangepast.

2 likes

Goh weet ik niet, maar “DailyMail.com has exclusive obtained a copy of the little boy’s certificate of live birth” terwijl de ouders het bewust niet bekend maken vind ik nogal triest. Maar exclusively obtained vind ik meer klinken alsof ze het stiekem hebben gepakt, en anders was het toch al veel eerder bekend geworden als het gewoon openbaar is?

Gaat mij er meer om dat we celebrities’ wensen best mogen respecteren als het op hun kinderen aankomt. Die hebben er niet voor gekozen…

6 likes

Hoe spreek je dat uit? Erza?

1 like

Ik denk het niet he, als nu pas bekend is hoe hij heet een jaar na zijn geboorte.

8 likes

Rizza

3 likes

Oh, ik dacht ArZieEe…

Idd Rizza net als de rapper van de Wu-Tang clan

8 likes

Zou pas leuk zijn geweest als na al dat gesnuffel dat kind Kevin of Bob blijkt te heten

15 likes

Ja gewoon Brad of Chuck ofzo net als de gemiddelde Amerikaanse dude

5 likes

Bradleigh

5 likes

Die moraalridder Yvonne, stellen dat Mattie Kirsten nog zo onder controle heeft door dat appje samen.

Zij wil misschien niet dat haar kinderen, die nu oud genoeg zijn om zelf en vriendjes te hebben op social media, met dat niet-leuke deel van hun geboorte worden geconfronteerd?!

14 likes

kut voor wie

2 likes