FF Boulevard #9

Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman vervangen Vandaag Inside in zomer Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman vervangen Vandaag Inside in zomer | Media | NU.nl

Huh moest dit twee keer lezen om zeker te weten dat ik niet slaapdronken was ofzo, maar wtf. Is dit dan een slechte grap ofzo

5 likes

Mensen doen alles voor geld. :cry:

6 likes

Inderdaad. Wie heeft er last van al hij dit inderdaad heeft gedaan? Niemand behalve die Kirsten. Dus als zij ervoor kiest om het te willen laten rusten (of dat nou voor haar kinderen is of omdat zij hem heeft vergeven, of om wat voor andere reden dan ook), dan hebben wij dat gewoon te accepteren en te respecteren lijkt me. En die juiceheks zou dat ook moeten doen.

11 likes

Nu al zin in dr nieuwe album

15 likes

Empathisch van je

8 likes

de age gap was ook creepy

10 likes

Sorry was even vergeten om er disclaimers bij te zetten. Tuurlijk vind ik het rot voor haar. Zo serieus was mijn opmerking niet.

EDIT: voor hem natuurlijk ook.

5 likes

Little Princess en Snipertje ook uit mekander

52 likes

En de Beckhams

3 likes

Oh ja, want dat is zo’n stabiele relatie

6 likes

En Blake Lively en Ryan Reynolds!!!

16 likes

David Beckham is ook vreemdgegaan

8 likes

riskant op dit forum wel

10 likes

Ja die moet ik niet. Weet niet of ik dan roelof of rolf moet kreunen.

7 likes

Ohja Rebecca Loos!

9 likes

Ik lees net bij Yvonne dat Marcel van Roosmalen het schijnt te doen met Fanny van de mediameiden :sob:

3 likes

Ja staat in het podcast topic! Of zoals Gijs zou zeggen: Poadkast topic

1 like

Poooodcaeest

Ah ok dan ga ik daarheen :honeybee:

8 likes

Tina Turner overleden. Zo iemand waarvan ik het gevoel had dat die nooit zou gaan. Onsterfelijke dinosaurus.

32 likes

NEEEEE, ik lees het nu dus hier voor het eerst. :sob: En ik weet dat het forum altijd neerkijkt op verdrietig zijn om dode celebs blablabla, maar Tina Turner is echt in het rijtje naast Whitney Houston, Mariah Carey en mss Cher waarbij ik in het echt gigantisch zou (of had) fangirlen. Ook gewoon als vrouw een rolmodel.

Edit: maar lees ook dat ze een lang ziekbed heeft gehad, dus ergens wel fijn dat ze nu op een mooie leeftijd is overleden.

31 likes