Sjips klinkt lekker. Tjips klinkt als sjips die al een week staan en de zak die was niet goed afgesloten.
Ik snap dit nooit, ik heb dit idee totaal niet bij MM. Maar misschien lach ik mijn vrienden ook veel uit dan.
Ik lees altijd in het podcast topic wat mensen van de houding van mm tegenover aaf vinden en ik ben dus ook zođ misschien dat ik het daarom als iets onschuldigs zie ipv gemeen. Want ik maak ook nare grappen, juist omdat ik van mn vrienden houâ„ïž
Ik ervaar t ook niet als vervelend. Meer een beetje plagerij. Heb ook vrienden die dat doen. Juist omdat ze me zo goed kennen.
Ook in de laatste aflv dat MM zei dat Aaf kinderen heeft om haar leven meer zin te geven. Vond dat echt grappig en Aaf geeft het dan ook een soort van toe. Juist leuk! Vind hun sws leuk. Helaas zitten ze op podimo, maar wil er nog niet aan toegeven.
Omdat het een Engels woord is en ze het daar zo zeggen?
Haha mag dat ook al niet? Moet je dan âpardonâ zeggen?
Toen ik in Londen werkte aten mijn Britse collegaâs elke dag een zakje âchipsâ (tjips) bij de lunch. Weet echt zeker dat ze dat zeiden, het ging er namelijk regelmatig over
Edit: ook wel logisch want voor hun is friet hetzelfde (fish & chips). Volgens mij dachten ze ook echt dat ze wat gezonds aten omdat het van aardappel gemaakt is.
Hmm gek, misschien verschilt het per persoon? De een zegt crips en de ander chips? De tjips en sjips van ons
Is het niet zo dat âchipsâ amerikaans is en dat âcrispsâ engels is?
Huh ik zie hem er gewoon tussen staan op spotify?
Sorry dubbele post, maar ik zie ze gewoon op spotify
Ja me too en gelukkig vinden mijn vrienden dat leuk
Echt stom als je nooit een grap kan maken over je vrienden
@Nimbus2000 Ja alleen hun extra podcast op woensdag staat exclusief op podimo, de gewone die zaterdag online komt kun je gewoon via spotify luisteren.
Zeg ook niet dat het erg is toch? Het valt alleen op dat hij dat heel vaak doet.
Nou ja ik zie dat dus niet als uitlachen! En deze opmerking komt vaker terug op het forum en ik snap het niet.
Ik heb inderdaad ook nog nooit een Engelsman chips (tsjips) horen zeggen voor wat we in NL chips noemen. Dat zijn idd crisps, en chips is p.atat
Dan zal het wel verkeerd in mân hoofd zitten.
Mode was toch altijd al popcultuur.
Puur marketing. Ik was niet per se fan van Virgil Ablohâs designs, maar hij was tenminste wel een designer (ook al zei hij blijkbaar in zijn eerste show van niet, en had hij geen klassieke achtergrond), geen producter/rapper/âenterpreneurâ. Maar het draait sowieso steeds minder om daadwerkelijke mode bij de grote merken, en alleen maar om naamsbekendheid. Zonde, maar hopelijk leidt dit ertoe dat er meer jonge, independent designers opstaan die nog wĂ©l wat vernieuwends en origineels kunnen
Ik vertelde een brits meisje een keer dat wij geen âcrispsâ eten bij onze boterham.
Zij was helemaal verbaasd âmaar wat eten jullie er dan bij??â haha
Pharrell heeft toch al een goed lopend kledingmerk, dus dan heeft hij toch ook ervaring met designen zonder hiervoor geschoold te zijn.