FF Boulevard #9

Pharrell

Poc :heavy_check_mark:
Eeuwig jong :heavy_check_mark:

Toch 2 van de 3 geslaagd

18 likes

Volgens mij had Abloh een architectuur achtergrond. Het zou mij verbazen als Pharrell langer dan een jaar dit gaat doen. Hij lijkt namelijk een type dat zelf de baas wilt zijn en niet zich hoeft te verantwoorden aan anderen

4 likes

hij runt samen met ontwerper Nigo het streetwearlabel Billionaire Boys Club

En streetwear is ook nog wel wat anders dan een gerenommeerd modehuis.

Heb verder ook niks tegen Pharell, en geloof ook best dat hij veel affiniteit heeft met mode, maar het is gewoon puur marketing en het is zonde dat een echte designer nu geen kans krijgt. Maar zoals @kali zegt, hopelijk hierna :crossed_fingers:t3:

7 likes

Nou je ziet dat Gucci (zeker al bij Abloh) dat ze zich steeds meer oriënteren op ‘streetwear’ (laten we eerlijk zijn. Streetwear is kleding dat voornamelijk door zwarte jongeren wordt gedragen. Dat wordt een trend en vervolgens gaan witte mensen ermee van door).

Er zit geld in streetwear en Pharrell is nog populair genoeg onder de millennials, waardoor die hun salarissen eraan uitgeven. Want aan Gen z kan je nog niets verdienen.

3 likes

Ja klopt, maar dat maakt het niet interessanter of spannender. Het gaat gewoon allemaal steeds minder om mode en steeds meer om puur geld binnenharken. Extreem dure eenheidsworst :sob: (helemaal met al die ‘collabs’, dan maakt het ook geen ene reet meer uit of je balenciaga of gucci koopt, het is toch een pot nat).

Gelukkig zijn er nog steeds wel leuke, spannende en mooie dingen te vinden (en absurde, zoals V&R :smile:).

2 likes

https://vm.tiktok.com/ZMYhh8d9r/

Ik hou van shakira haha. Zo heerlijk hoe petty ze is. En terecht tho.

8 likes

Mis ik iets? Waarom mopt/dweilt ze een stuk tapijt?

2 likes

‘Dweilen’ op hakken.
Ik vind het al zo onrealistisch dat ze echt dweilt :joy:

5 likes

jongens luister naar het nummer :joy:

3 likes

Artistieke vrijheid

4 likes

En de daadwerkelijke vlek missen!!

1 like

Maar echt. Ik voel me zo jong op dit forum en ik ben bijna 30…

24 likes

Ik heb de songtekst maar gegoogeld want verstond er niks van

9 likes

Lana’s nieuwe nummer>>>>

4 likes

Maar echt, ik verstond alleen ‘not the best idea’.

Snap niet waarom ze hem zoveel aandacht geeft, kan ze niet gewoon net als Gisele lekker ergens met een hete trainer op het strand gaan frolicken?

5 likes

Ze maakt geld en succes over een overspelige man, ik zie niet wat er mis mee is. Mannen jammeren altijd over vrouwen in hun muziek.

10 likes

Ja, met dat nummer wel. Maar die tiktok voegt verder niks toe. Een half verstaanbaar liedje van iemand anders playbacken terwijl je je tapijt staat te dweilen?

3 likes

Hoe heet het nummer dan?

2 likes

Staat linksonder Kill Bill van SZA

3 likes

Baby you ooold haha. Dit nummer is nu een hele trend op tiktok dus mensen hebben gelijk door wat ze bedoelt. Ze had beter een video met een vette transitie kunnen maken . Maar het gaat om t nummer en de pettyness dus het maakt niet uit wat ze doet.

Trouwens voor alle andere boomers met gehoorschade. Het nummer is dus “I just killed my ex not the best idea”

24 likes